興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   24


珍珠宮

積分: 47918


901#
發表於 15-6-27 15:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-06-27 發表

原帖由 talkative 於 15-06-27 發表
你要再買雪櫃至得喇
會送啲俾親人試,睇下佢哋欣唔欣賞

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


902#
發表於 15-6-27 15:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+talkative+於+15-06-27+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20429


903#
發表於 15-6-27 15:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 littlefatc9bk 於 15-06-27

原帖由 goddamnit 於 15-06-27 發表
記得飲多啲水
收到


侯爵府

積分: 20429


904#
發表於 15-6-27 15:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 littlefatc9bk 於 15-06-27

原帖由 michellewmwong 於 15-06-27 發表
唔掂的話,都係睇醫生穩陣d! 依家d菌越來越勁!
多謝關心,剛食咗2隻炒蛋,暫時冇異樣,如冇惡化就要諗今晚食乜



侯爵府

積分: 20429


905#
發表於 15-6-27 15:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 michellewmwong 於 15-06-27

原帖由 goddamnit 於 15-06-27 發表
尋晚既芥蘭有牛肋條一齊炒
牛肋條較un,係咪切片才炒?

我之前試過用韓辣醬+紅蘿蔔+番茄炆,似足韓店d味,但依家行走醬原味就唔會再咁整


珍珠宮

積分: 47918


906#
發表於 15-6-27 15:16 |只看該作者

回覆:教主吹水集合區 .講飲講食講運動講減肥 ... 第008回合

必睇

http://alicers323.pixnet.net/blog/post/182017589

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47918


907#
發表於 15-6-27 15:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-06-27 發表

原帖由 talkative 於 15-06-27 發表
真係香得好可怕

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


男爵府

積分: 6708


908#
發表於 15-6-27 15:17 |只看該作者
littlefatc9bk 發表於 15-6-27 15:15
牛肋條較un,係咪切片才炒?

我之前試過用韓辣醬+紅蘿蔔+番茄炆,似足韓店d味,但依家行走醬原味就唔會再咁 ...
切片快炒我諗會好D
我買左金錢展試整, 無切片囉左去汋, 而家硬過石頭


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


909#
發表於 15-6-27 15:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+talkative+於+15-06-27+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6708


910#
發表於 15-6-27 15:18 |只看該作者

回覆:教主吹水集合區 .講飲講食講運動講減肥 ... 第008回合

碳佢話0,呢個標籤係咪吾可信?
myphoto.jpg




珍珠宮

積分: 47918


911#
發表於 15-6-27 15:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-06-27 發表

原帖由 littlefatc9bk 於 15-06-27 發表
牛肋條較un,係咪切片才炒?

我之前試過用韓辣醬+紅蘿蔔+番茄炆,似足韓店d味,但依家行走醬原味就唔會再咁 ...
我直頭切薄片,下次切絲快炒

我鐘意有咬口,但屋企隻野鐘意林身,所以買酒醋醃佢試一試

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47918


912#
發表於 15-6-27 15:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-06-27 發表

原帖由 talkative 於 15-06-27 發表
考你忍耐力
尋晚好想當花生醬畢黎食 ...

點評

michellewmwong    發表於 15-6-27 15:26
talkative    發表於 15-6-27 15:20
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47918


913#
發表於 15-6-27 15:21 |只看該作者

引用:碳佢話0,呢個標籤係咪吾可信?

原帖由 saisai0325 於 15-06-27 發表
碳佢話0,呢個標籤係咪吾可信?
合理,可以入資料用

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47918


914#
發表於 15-6-27 15:23 |只看該作者

回覆:教主吹水集合區 .講飲講食講運動講減肥 ... 第008回合

仲買左德國黃色大蛋,老闆佢堅持好食過白蛋好多,試一試好了

不過佢平時既咸同淡鴨蛋都好食,應該唔會伏我 ...
我估

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


侯爵府

積分: 20429


915#
發表於 15-6-27 16:50 |只看該作者

回覆:教主吹水集合區 .講飲講食講運動講減肥 ... 第008回合

肚脹脹完全唔覺餓,今日好難食夠數


珍珠宮

積分: 47918


916#
發表於 15-6-27 16:57 |只看該作者

引用:肚脹脹完全唔覺餓,今日好難食夠數

原帖由 littlefatc9bk 於 15-06-27 發表
肚脹脹完全唔覺餓,今日好難食夠數
唔妥唔好夾硬食了

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47918


917#
發表於 15-6-27 16:59 |只看該作者

回覆:教主吹水集合區 .講飲講食講運動講減肥 ... 第008回合

我竟然覺得榨出嚟既油好靚

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


水晶宮

積分: 73592

BK Milk勳章


918#
發表於 15-6-27 17:03 |只看該作者

引用:肚脹脹完全唔覺餓,今日好難食夠數

原帖由 littlefatc9bk 於 15-06-27 發表
肚脹脹完全唔覺餓,今日好難食夠數
我今日好忙
仲有成千要找
好在打邊爐
狂吞唯有


子爵府

積分: 11021


919#
發表於 15-6-27 17:13 |只看該作者

回覆:教主吹水集合區 .講飲講食講運動講減肥 ... 第008回合

剛跳完LV2, 又變了水人,一陣食185g灼菜心(41卡)當下午茶,留返1135卡俾今晚餐上海菜 + 一小片生日蛋糕,希望唔好爆額!




子爵府

積分: 11021


920#
發表於 15-6-27 17:14 |只看該作者

引用:肚脹脹完全唔覺餓,今日好難食夠數

原帖由 littlefatc9bk 於 15-06-27 發表
肚脹脹完全唔覺餓,今日好難食夠數
休息一天,為了更長遠的路!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo