跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 834


901#
發表於 04-3-18 00:57 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

承你貴言就好。Anson 和他弟弟都是從小學開始就要進和尚寺直到中學。 :-( :-(

Tang,
謝謝你的資料,Anson 是第一次考,所以我好多事都不知道。

csk,
Anson 剛買了考試書,選了一首A2,好像一共要選三首。
你囝囝要考兩樣樂器,辛苦了。你囝囝每星期練多久violin ?

大家努力! 加油!

如果Zoey 在暑假尾再搞一次小朋友彈琴交流會,讓小朋友們互相觀摩一下就好。


男爵府

積分: 6686


902#
發表於 04-3-18 07:40 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

csk, HoHomama, cuties, CC, cherryma, Tang,

Maggie 今年都報 Grade 3, 依家練晒三首, 但當然仲要再執靚佢! 不過都仲有好多野要學呀, 好似 Aural, 其實都要記唔少野, 要考聽音唱音加小小 theory; sight reading 老師話就係最難掌握既一環, 但其他方面穩定既話, 要合格唔難! 希望係咁啦 :-P .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 1188


903#
發表於 04-3-18 11:34 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

多謝,多謝 咁多位媽咪報料呀

原來都有咁多位小朋友參加考試,祝大家都能考取卓越成績


男爵府

積分: 6686


904#
發表於 04-3-18 12:15 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

各位, 整下整下, 幾乎唔記得我地既 BBQ! 但最近八到, 好似有唔少人 '喉' 住個日既燒烤場, 真係唔知 book 唔 book 到, 若果 . . . 萬一 . . . 一個唔好彩, 9 Apr book 唔到, 11 Apr 妳地會唔會考量!


『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


905#
發表於 04-3-18 12:37 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

HoHomama

Aaron 也是揀A2(Gavotte in F),這首歌都幾多人揀,大家可以交流經驗,點樣先彈奏得好。Violin大約一星期練三、四小時,睇他當日狀態,老師話不在乎時間長短,最緊要彈得好,對我來說但是做起來又唔容易。

Zoey

Maggie是不是五月考試?Aaron的Sight reading好弱,Maggie的老師有沒有講一些改善的方法?


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


906#
發表於 04-3-18 12:53 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey 寫道:
9 Apr book 唔到, 11 Apr 妳地會唔會考慮!

[size=large]


公爵府

積分: 25411

馬年勳章 減齡達人勳章 親子王國15週年勳章 好媽媽勳章


907#
發表於 04-3-18 13:10 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

OK.

Zoey 寫道:
各位, 整下整下, 幾乎唔記得我地既 BBQ! 但最近八到, 好似有唔少人 '喉' 住個日既燒烤場, 真係唔知 book 唔 book 到, 若果 . . . 萬一 . . . 一個唔好彩, 9 Apr book 唔到, 11 Apr 妳地會唔會考量!


伯爵府

積分: 17856


908#
發表於 04-3-18 16:14 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

Maggie已經報左考級喇?你唔轉住喇?我轉喎!

各位準備考級小朋友既媽咪:

皇家試3首歌仔每首max. 30分,scales & arpeggios max.21分, sight reading max. 21分,aural max.18分, total max.150分。如果3首歌仔拎到75分, scales & arpeggios 拎到14-15分, 就算sight reading & aural兩parts fail,總分都可合格! 但如想拎merit/distinction, 除左歌仔要高分外, 其餘3 parts不能低分!

Sight reading係大部分小朋友(尤其初學者)既弱項,James grade 1 都係僅僅合格,但上高d就有進步。Sight reading係冇short cut既,一定要多彈新歌仔(自己睇譜試彈,其他人唔好示範),彈時要鎮定(一驚就亂晒坑),可以放慢速度彈(一急拍子&音會容易錯)!話雖如此,陪小朋友練sight reading都會死唔少細胞架---鄧佢急丫嘛!尤其是好似我d音盲媽咪,都唔知佢邊樹錯,真係愛莫能助! :-( Peter好彩有James幫佢咋!

Anyway, good luck to you all!

csk,

請恕我直言, 你會否考慮Aaron paino遲d (即下年5月)始考呢?我驚佢辛苦得滯咋! :-P


男爵府

積分: 6686


909#
發表於 04-3-18 17:32 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

csk,

5 月 ~ no lu , 趕唔到, 練唔切!

Sight Reading, 老師開始同 Aaron 跟未? Maggie 老師暫時未有傳授特別方法去練, 遲 d 有講再話妳知! 我地依家開左本 Grade 2 Sight Reading 書黎用, 但唔係堂堂都教到, 得閒我就自己打開本書幫 Maggie 練, 方法只係跟番之前老師咁講:

- 用約 5 秒時間, 將要彈既段落掃一次, 包括認好每個升降記號;

- 將手放好在適當位置;

- 慢慢將音符彈出, 不要重覆彈錯誤既部份, 總之, 要儘量做到 one take 去完成所要彈既部份.

JP,

我都係決定唔轉住喇, 同老師詳談過, 覺得可以再觀察多一些時間再決定! 咁妳呢, 有新老師對象了嗎? 我都好鬼八, 可以既, pm 我 share 下丫, 唔係都 no problem 呀 :-P .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


子爵府

積分: 10749


910#
發表於 04-3-18 23:20 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Hi, 各位 mummies,

My girl will start to play piano books for Grade 1. I am looking for

輕鬆學鋼琴 Level 2 by Lina Ng
"A dozen a day" - the teacher says the blue one
John Thompson Grade 1

If your kid don't need these any more, would you mind to pass to me ah :-P Thanks in advance first.


男爵府

積分: 6686


911#
發表於 04-3-19 00:16 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

邊位小朋友會考三級呀, 交流交流下丫 :-P .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 16072

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


912#
發表於 04-3-19 09:10 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

冇上呢個TOPIC幾日, 多左咁多MESSAGE既..........

ZOEY, AND ALL MOMS

好多謝你安安音樂會果日既安排, 亞仔好開心, 亦有一個好好既第一次睇音樂會既經驗. 不過我真係有D唔好意思, 成日都叫住我個仔呢?佢就係咁架啦, 成日都唔理我, 自己走開, 好彩有你地幫手睇住佢. 下次再有機會就到時間再約埋一齊聽音樂會好嗎? 另外如果4月改11號我未必得, 我朝早要返CHURCH, 我剛剛答應左今季幫手帶主日學呀, 希望唔駛改期啦. :-( :-(
Latte, 又名臭TE或臭喵


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


913#
發表於 04-3-19 13:05 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

yuetmama,
John Thompson Grade 1>>>>>呢本我有多,不過寫左野,你要擦一擦,可以比你


子爵府

積分: 10749


914#
發表於 04-3-19 14:08 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Sindy,

A million thanks. <<你要擦一擦>>, sure no problem la.

Check pm please.


Other mummies,

Do you have 輕鬆學鋼琴 Level 2 by Lina Ng &
"A dozen a day" - the blue one ah?
Thank you very very very much sin.


複式洋房

積分: 494


915#
發表於 04-3-19 14:22 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey 寫道:
9 Apr book 唔到, 11 Apr 妳地會唔會考慮!>

No problem.


禁止訪問

積分: 5864


916#
發表於 04-3-19 21:04 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6686


917#
發表於 04-3-19 23:18 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Heidi媽,

希望 Heidi 喜歡新既老師, 琴藝大進!

我決定唔轉老師喇, 等 Maggie 專心考埋個琴試先 .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


禁止訪問

積分: 5864


918#
發表於 04-3-19 23:28 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 61


919#
發表於 04-3-20 01:24 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

我仔仔而家備戰緊11月的3級試, 3首考試歌分別係 :
A3 (Allegretto), B1 (Lullaby), C3 (Tango III)
Maggie 會考邊幾呀? 小B鍾意彈快歌, A3同 C3 呢兩首節奏輕快嘅歌, 進度總算理想, 但就要成日叫住佢要彈番慢啲,相對旋律較慢的Lullaby, 就時時要氹至肯彈多幾次.

小B每星期學琴時, 除了要覆考試歌外, 老師仲會教多1至2首歌, 至於Scale 就仲未開始教, 算唔算遲呀? 而Sight reading, 我記得上年考Grade1時都買咗本Sight reading 書, 只係彈左一兩頁就無彈. 但考出黎嘅成績又唔太差, 可能老師有俾第二啲歌佢彈Sight reading 呢.

我覺得琴會嘅媽咪好犀利, 熟識好多彈奏技巧, 我係一個在識媽媽, (小B逢星期五放學後到老師屋企學琴), 好多時都陪唔到佢, 陪佢練琴時就靠本手卌來提點佢, 我又對鋼琴一竅不通, 佢彈得啱唔啱都唔知, 唯有靠估, 雖然老師好歡迎我隨時搵佢傾,但問得多都唔好意思.


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


920#
發表於 04-3-20 08:39 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

yuetmama

"A Dozen A Day"你是不是指粉藍色,Preparatory那本我有,你合用嗎?不過是朋友給的舊書,囝囝無用過。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo