立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 12646
wilnita 寫道: [quote] Annie&啟園 寫道: wilnita renee 可能有了
積分: 12291
Annie&啟園 寫道: 我想我去都沒用, 因為一定沒有我的size, 況且我多數會和啟園去, 不過如果啟園爸爸有空看著bb, 我也想去看看
Renee 寫道: Annie, 邊個叫妳幫襯啊! 去探下Connie都得掛!!
wilnita 寫道: Renee, 但 9/1 係星期日黎個喎!我地 D 工人放假,咁我地就要帶住小主囉喎!咁點呢?因為我覺得如果我地帶埋小主一齊去,問題係會唔會阻住佢做生意呢!不過就會好熱鬧囉,佢又可以見到我地 D 小主喎!唔知有邊幾個媽咪有興趣呢?
wilnita 寫道: 妳無話呀,我呀,今日去 playlord 想買條番工褲呀,仲未著得到呀!個大脾位好窄呀!後來去左 Suzuya 先至買到條好闊褲管的番工褲呀!真係好沮喪呀!
Renee 寫道: 我有個提議, 不如搵個星期五, 放工入去元朗, 之後一齊食飯, 妳話好唔好呢???
Renee 寫道: wilnita, 妳試個條係唔係個d 脾位好窄的款啊!!! 有d 褲d 脾位係好窄, 一定要d 好修長腳的人先著得落!!!
wilnita 寫道: 又得喎! 14/1、28/1 我都可以!7/1 暫且未肯定得唔得!
Renee 寫道: wilnita, 好! 我3 日都得!! 不如call 下Connie問佢呢3日邊日得?? 如果可以, 問佢7/1 得唔得啊! 快d 好d 麻!! 喡! 無人有興趣, 都有我地3個麻! 如果真係得我地3個人, 不如照去啦!!
wilnita 寫道: 條腰就算穿到,但大脾好窄囉!根本都唔得 balance!
Annie&啟園 寫道: 元朗有什麼吃........................
wilnita 寫道: 拿,我應該明天就知道 7/1 得唔得架啦!如果我真係 7/1 唔得,14/1 好唔好呀?
Renee 寫道: wilnita, 因為我地d muscle 已經鬆了!! 無計, 生仔係要付出代價的!
wilnita 寫道: B 仔涼粉!哈!妳唔食得!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy