跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2195


9301#
發表於 04-12-31 10:18 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Hi!

Good morning!


子爵府

積分: 12291


9302#
發表於 04-12-31 10:24 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee, Annie,

7/1 放工後我地可以去元朗啦!咁呢,我會呢兩日揾 Connie 架啦!

係呢,仲有無其他媽咪有興趣呀?


大宅

積分: 1424


9303#
發表於 04-12-31 10:44 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

是呀, 真是好 cold, 我今日穿了雪褲, 波鞋返工.


子爵府

積分: 11275


9304#
發表於 04-12-31 10:55 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

wilnita 寫道:
都無 book 場,純粹去大草地玩下咋!


oic


大宅

積分: 3772


9305#
發表於 04-12-31 10:56 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

mudull

我昨天去了
用了你做推荐人
下个星期才能拿照片


大宅

積分: 3772


9306#
發表於 04-12-31 10:57 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

今天午餐是不是12点半??????
該用戶已被刪除

9307#
發表於 04-12-31 10:58 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12291


9308#
發表於 04-12-31 10:58 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

mcdull2003 寫道:
是呀, 真是好 cold, 我今日穿了雪褲, 波鞋返工.


嘩!妳好誇張呀!


大宅

積分: 1424


9309#
發表於 04-12-31 11:00 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

我明日要走 2 場, 12 時去Tai Po 康樂園, 傍晚去 TW '姑lai' 到. 雖然是室內, 但都怕大細b會 get cold.


子爵府

積分: 12646


9310#
發表於 04-12-31 11:04 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Summer,

妳有無看我今早發出的REMINDER, 妳是不是想 !! 啊!

Renee 寫道:
[size=x-large]~~~ REMINDER ~~~

Lunch Gathering on 31/12
********************
地點 : 金鐘統一中心名都酒樓
時間 : 12:30pm
Booking : 林小姐 11位 (Booking No. : R85)

1) Renee
2) 2kmami
3) Venus
4) Annie
5) Anson-Mami
6) Summer +洋洋 + 工人
7) bbjm
8) Wilnita (盡量來)


大宅

積分: 1424


9311#
發表於 04-12-31 11:04 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Summer,

你 choose 了那 3套衣服... 满意洋洋的 new look 嗎, 很期待看他的相.

[quote]
summer123 寫道:
mudull

我昨天去了
用了你做推荐人


大宅

積分: 1424


9312#
發表於 04-12-31 11:14 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

其實不是好 sporty (滑雪那種), 是在北海道買的, 外貌跟運動褲差不多, 但真是很暖, 如果不 cold 穿可以出汗.

wilnita 寫道:
[quote]
mcdull2003 寫道:
是呀, 真是好 cold, 我今日穿了雪褲, 波鞋返工.


嘩!妳好誇張呀![/quote]


子爵府

積分: 12646


9313#
發表於 04-12-31 11:22 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Wilnita,

我唔得啊! 因為9/1 我老公會入元朗BBQ 啊! 雖然我唔入去BBQ啫, 但如果老公唔同我去PC Club, 我都係去唔到喎!!!

仲有, 我知Twins Club 搞新年Party麻! 咁即係2kmami 同Mcdull2003 都一定唔去PC Club 啦!! 不如16/1啊???

wilnita 寫道:

係呢!咁 9/1 (星期日) 唔知大家有無興趣再出黎聚下呢?(當然都要視乎番天氣的情況,但應該唔會好凍的)


子爵府

積分: 12646


9314#
發表於 04-12-31 11:24 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

summer,

咁等下次囉!

summer123 寫道:

下个星期六的summer加play group也因有事要取消。。。


子爵府

積分: 12646


9315#
發表於 04-12-31 11:26 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Wilnita / Annie,

好! 就咁決定!!

[size=x-large]有無其他媽咪有興趣去元朗探下Connie 順便一齊食飯傾下計呢??

wilnita 寫道:
Renee, Annie,

7/1 放工後我地可以去元朗啦!咁呢,我會呢兩日揾 Connie 架啦!

係呢,仲有無其他媽咪有興趣呀?


子爵府

積分: 12646


9316#
發表於 04-12-31 11:27 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

mcdull2003,

嘩! 妳都好忙喎!!

mcdull2003 寫道:
我明日要走 2 場, 12 時去Tai Po 康樂園, 傍晚去 TW '姑lai' 到. 雖然是室內, 但都怕大細b會 get cold.


子爵府

積分: 12291


9317#
發表於 04-12-31 11:28 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!


好野!我可以黎飲茶啦!


子爵府

積分: 12646


9318#
發表於 04-12-31 11:34 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

[size=medium]各位,

由於天氣突然變得很冷, 原定明天在界限街PC Club 的草地Gathering 將會
[size=large]CANCEL!!![size=medium]敬請注意!!!

[size=medium]CANCEL -- 1月1日界限街的 PC Club 草地
*****************************


日期 : 1月1 日
時間 : 3pm
地點 : 界限街的PC Club 草地

報名 :

1) Renee
2) Annie
3) 2kmami
4) Isis_Iain 媽咪
5) Wilnita
6) Ashylnmom
7) bbjm
8) Little_Princess
9) Summer
10) Cat
11) JoJo

會食dinner (地點待定, 但應該會在尖沙咀)
**********
1) Renee (2大1B)
2) Annie (2大2B, 另一個係肚裡)
3) 2kmami (2大2B)
4) Summer (2大1B)
5) Cat (2大1B)


子爵府

積分: 12646


9319#
發表於 04-12-31 11:35 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Wilnita,

好野!!!仲可以商量下我地來緊d 大計啊!!

wilnita 寫道:

好野!我可以黎飲茶啦!


子爵府

積分: 12291


9320#
發表於 04-12-31 11:41 |只看該作者

Re: 03 年 8 月至 FIT 媽咪之小寶寶一歲啦!

Renee,

16/1 輪到我唔得囉喎!

咁 23/1 又得唔得呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo