家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   91


伯爵府

積分: 15565


921#
發表於 21-9-20 16:26 |只看該作者
bbc2018 發表於 21-9-20 16:19
688今日插到好耐之前最後一注買入價,比起其他內房股呢段時間算穩陣,不過真係唔識估底
...

好好笑!我真係應左我老公嗰一句:升又唔放,跌又唔放,買嚟就係為左等返家鄉。


伯爵府

積分: 15565


922#
發表於 21-9-20 16:35 |只看該作者
Irene1121 發表於 21-9-20 15:20
早兩三日中石油高位已沽咗呢桶油
仲有兩桶油+三星油再等再升先放
恆基再跌低過28會再入多少少 佢股 ...

唔想嚇親你,不過我自己驚地產股未跌定,始終市場需要時間去消化有關消息。


男爵府

積分: 6558


923#
發表於 21-9-20 16:39 |只看該作者
babe13E 發表於 21-9-20 16:35
唔想嚇親你,不過我自己驚地產股未跌定,始終市場需要時間去消化有關消息。
...

我估計好大機會未跌定……不過今日小注入定先
雖然消息話係傳聞,但一旦中央落定整頓香港地產界,會跌得更應
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


伯爵府

積分: 15565


924#
發表於 21-9-20 17:00 |只看該作者
Irene1121 發表於 21-9-20 16:39
我估計好大機會未跌定……不過今日小注入定先
雖然消息話係傳聞,但一旦中央落定整頓香港地產界,會跌得更 ...

傳得已經9成真,正所謂空穴來風,未必無因。


子爵府

積分: 10632


925#
發表於 21-9-20 18:37 |只看該作者
bbc2018 發表於 21-9-20 14:31
今日保守,暫時只入咗2800

我就係上星期一以為低,入咗5000 股,原來低處未算低。


男爵府

積分: 5385

虎到金來勳章 牛年勳章


926#
發表於 21-9-20 22:23 |只看該作者
回覆 bbc2018 的帖子

e家有傳言話粉嶺高爾夫球場會改建公屋
呢個係係地產股集體跳水嘅原因嗎?




伯爵府

積分: 15565


927#
發表於 21-9-21 10:18 |只看該作者
Irene1121 發表於 21-9-20 16:39
我估計好大機會未跌定……不過今日小注入定先
雖然消息話係傳聞,但一旦中央落定整頓香港地產界,會跌得更 ...

今朝見16同1113開始回升,但12仲係$28、$28.10,咪諗住入12睇下有冇機會執返1、2蚊啦!照set市價入啦!點知set完等左幾秒鐘都未見系統通知入咗貨(應該係又升多左) ,咪諗住照改價錢囉,因為其實呢間行個系統我唔熟嘅,加上近排又少用個系統,搞左一輪見升左上$28.60就放棄了。


男爵府

積分: 6558


928#
發表於 21-9-21 10:24 |只看該作者
babe13E 發表於 21-9-21 10:18
今朝見16同1113開始回升,但12仲係$28、$28.10,咪諗住入12睇下有冇機會執返1、2蚊啦!照set市價入啦!點 ...

我都想恒基27左右、新世界低過30,會再入少少
新世界升咗少少,恒基徘徊29
不過入唔到都算,我都有呢兩隻些少貨
大家等時機 隨緣吧
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


伯爵府

積分: 15565


929#
發表於 21-9-21 10:28 |只看該作者
Irene1121 發表於 21-9-21 10:24
我都想恒基27左右、新世界低過30,會再入少少
新世界升咗少少,恒基徘徊29
不過入唔到都算,我都有呢兩隻 ...

都係見其他回升緊,所以諗住短炒執少少。始終情況未明朗,繼續等機會。


男爵府

積分: 6558


930#
發表於 21-9-21 10:30 |只看該作者
babe13E 發表於 21-9-21 10:28
都係見其他回升緊,所以諗住短炒執少少。始終情況未明朗,繼續等機會。
...

等穩定D及消息確實咗再部署吧
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


男爵府

積分: 6558


931#
發表於 21-9-21 11:02 |只看該作者
babe13E 發表於 21-9-21 10:28
都係見其他回升緊,所以諗住短炒執少少。始終情況未明朗,繼續等機會。
...

短炒唔好買地產股
呢個時勢好動盪,就算喘定咗入咗貨都升得慢
我純粹係想收集不同板塊嘅收息龍頭股

我上次買入恒基十個月左右,升咗$9
所以賺息又賺價不錯
但而家呢段時勢暫冇呢支歌仔唱
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


男爵府

積分: 6558


932#
發表於 21-9-21 11:14 |只看該作者

回覆樓主:

今日中秋節
祝所有BK jm及幾位相熟股友
中秋節快樂!
平安健康!
人月兩團圓!
香港繁榮和諧!
人有善念,天必佑之,福祿隨之,眾神衛之,眾邪遠之,眾人成之


伯爵府

積分: 15565


933#
發表於 21-9-21 11:16 |只看該作者
Irene1121 發表於 21-9-21 11:02
短炒唔好買地產股
呢個時勢好動盪,就算喘定咗入咗貨都升得慢
我純粹係想收集不同板塊嘅收息龍頭股


Yes! Madam!
我會睇定啲先。


伯爵府

積分: 15565


934#
發表於 21-9-21 11:29 |只看該作者
Irene1121 發表於 21-9-21 11:14
今日中秋節
祝所有BK jm及幾位相熟股友
中秋節快樂!

中秋節快樂!
最緊要都係平安、健康!


珍珠宮

積分: 39499


935#
發表於 21-9-21 12:32 |只看該作者
Irene1121 發表於 21-9-21 11:14
今日中秋節
祝所有BK jm及幾位相熟股友
中秋節快樂!

祝大家中秋節快樂!

平安健康!


男爵府

積分: 7337


936#
發表於 21-9-21 17:37 |只看該作者
木土土 發表於 21-9-20 14:37
本帖最後由 木土土 於 21-9-20 14:43 編輯

我另外加咗1299 @83,佢通常都係跟恆指升跌

好勁呀,今日昇5.9%


珍珠宮

積分: 39499


937#
發表於 21-9-23 10:24 |只看該作者
本帖最後由 bbc2018 於 21-9-23 11:05 編輯
bbc2018 發表於 21-3-19 18:51
我自己睇好佢新能源的盈利貢獻,避免受煤價太大影響,潔淨能源亦會國策支持。在上年大圍經營困難下,盈利 ...

今日內地電力股受國策支持,彈力強勁,836曾經升到$24.8

不過現在高追能源股,風險比較大,自己已考慮再分段沽貨




男爵府

積分: 7337


938#
發表於 21-9-23 10:31 |只看該作者
bbc2018 發表於 21-9-23 10:24
今日內地電力股受國策支持,彈力強勁,836曾經升到$24.8

你買咗?好眼光


珍珠宮

積分: 39499


939#
發表於 21-9-23 10:47 |只看該作者
本帖最後由 bbc2018 於 21-9-23 10:53 編輯
smile828 發表於 21-9-23 10:31
你買咗?好眼光

我還有十萬股,平均$9元買入,之前分段放咗74000股

今日$24.5亦忍唔住放咗,之前調整時$20.3買入的一注


我自己現在還有3隻內電股,之前高位放出,調整時買入些。

現在836,$24.75.




男爵府

積分: 5385

虎到金來勳章 牛年勳章


940#
發表於 21-9-23 11:36 |只看該作者
回覆 bbc2018 的帖子


首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo