跳至

首頁

尾頁
   1


伯爵府

積分: 17856


921#
發表於 04-3-20 10:39 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Heidi媽:


男爵府

積分: 6686


922#
發表於 04-3-20 18:15 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Hello Tang,

我地選了 [A6 - Allegro in C, B3 - Study in A minor, & same as you C3 - Tango III]. 譜是彈好了, 但仍要用時間把技巧再提高, 因這三首歌很重要, 不容有失的呀 :-P !

Maggie 今年係第一次考琴試, 真係要妳們過來人多多指教先得!~
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


禁止訪問

積分: 5864


923#
發表於 04-3-20 18:33 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5864


924#
發表於 04-3-20 23:17 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6686


925#
發表於 04-3-20 23:35 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Heidi媽,

是嗎 ? 咁橋都有既 :-P !

Heidi 之前都已經覆過了三首歌嗎? 真係想聽下 Heidi 點彈, 切磋切磋呀!~
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


禁止訪問

積分: 5864


926#
發表於 04-3-20 23:53 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6686


927#
發表於 04-3-21 00:06 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Heidi媽,

Tango III 是 Maggie 最早練的一首, 但我就覺得是她三首之中, 最彈不出味道的一隻 (not that stick & dry), 她的左手尾指, 也未用得到很好的力, 我有同老師傾過, 所以依家其實有多練一首做 back up, 但那一首只學了少半, 老師說, 多會幫 Maggie 儘量執好 Tango III, 會來得好些 wor!~
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


禁止訪問

積分: 5864


928#
發表於 04-3-21 00:33 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6686


929#
發表於 04-3-21 01:06 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Heidi媽,

睇到妳之前講話係度互哼 :-P , 我又諗起老師講過話, 學鋼琴其實都可以好有趣, 佢話我唔抗拒, 可以教埋我同 Maggie 合奏, 佢話真係好有趣, 小朋友一定 really happy! 跟住我就諗起阿雲迪同阿杰倫既 piano 合奏 , 遲 d 考完試真係叫老師搵首歌我地彈下先 :lol: .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 16072

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


930#
發表於 04-3-22 09:09 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

我想請問是否已經截止報考琴? Angus老師沒有提出考琴, 我有黠失望. 因之前老師曾提出過應該可考3 級, 而且Angus之前已經跟上一個老師學了大半首歌.

Zoey and all moms,

我有朋友想轉教琴老師, 有沒有好介紹, 她住九龍區. 因為她現在的老師太多學生, 未能兼顧太多.
Latte, 又名臭TE或臭喵


禁止訪問

積分: 5864


931#
發表於 04-3-22 09:35 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10749


932#
發表於 04-3-22 09:43 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

csk 寫道:
yuetmama

"A Dozen A Day"你是不是指粉藍色,Preparatory那本我有,你合用嗎?不過是朋友給的舊書,囝囝無用過。


csk,

Yes, could you mind to pass it to me? Thanks in advance. Please check pm.


男爵府

積分: 5482


933#
發表於 04-3-22 10:02 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

zoey,hanhanmama,csk,

我想問我地邊日睇concert?地點係邊?同埋我點比$ hanhanmam? 我無上呢度幾日,我搵唔番之前你地講關於呢個concert d野呀! :-P

各位,

我又見到有個concert好吸引 :

傅聰與香港小交響樂團音樂會
22 & 23 April 2004 8:00pm
香港大會堂音樂廳
$340,$280,$180 & $100


男爵府

積分: 5482


934#
發表於 04-3-22 10:05 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey 寫道:
9 Apr book 唔到, 11 Apr 妳地會唔會考慮!


我11號都ok的,不過要2pm後,過到來西貢最快要3pm喇!


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


935#
發表於 04-3-22 10:55 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Angus老師沒有提出考琴, 我有黠失望. 因之前老師曾提出過應該可考3 級>>>>>>>>>>>>>>>

其實都唔駛失望既,每個老師都有一套計劃,可能佢想有左該級程度先考呢,咁既好處係唔需要花太多時間係考試歌上面,要知道想升級快,並不是考級,而是彈多d不同technic既歌,唔係有需要cert的話,我覺得遲早考都不是問題,同埋有無該級程度,並不是單靠考級來評定的,所以你仔仔未必係唔夠班,所以老師唔提議考試架

另外,我老師返而成日叫我個女考級,但我唔想佢咁辛苦,我多次佢絕佢,佢同我既諗法有d唔同(佢唔係想我個女升級而收多d錢,因為佢收得我好平架啦)


男爵府

積分: 6686


936#
發表於 04-3-22 11:24 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms CC,

日期: 10/4/04 (Sat)
時間: 7:30 pm
地點: 沙田大會堂 :-P

上星期上琴課, 老師原來攪了工作坊, 免費邀請學生去聽這場 concert, 真係咁橋都有  .

veronna,

妳有冇跟老師傾下? 會唔會唔記得左   ? 咁 Angus 有冇同學仔報左呀? 不如問下老師唔駛估估下!
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 5482


937#
發表於 04-3-22 12:18 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

zoey,

咁咪晒左張飛?
係呢,想8下maggie個琴老師同你講左咩令你回心轉意? :-P


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


938#
發表於 04-3-22 12:18 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

MsChanChan

我收到了,唔該晒!10/4的Concert是在沙田大會堂7:30 p.m.,我也是等hanhanmama通知如何入數給他。傅聰我今次抖一抖唔來了,因為我怕好formal,Aaron唔慣。


男爵府

積分: 5482


939#
發表於 04-3-22 12:35 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

csk,

你試下聽唔聽到,唔係我10號在拎比你!
傅聰反而係我有興趣些 不過睇得太密喇我都要諗下先。

CSK & CUTIES

我女兒都係考二級,大家緊密聯絡分享下,cuties,你買左隻考試歌cd未?聽下人地點彈都有些幫助。

老師終於教埋阿女第三首考試歌,三首分別係 :
1. A2 Gavotte in F
2. B1 Allegretto : Sonatina in C, Op. 136 No. 1, 1st movt
3. C1 Somewhere near Cluj

各位加油努力,祝各位今年考琴的小朋友獲得優異的成績。


男爵府

積分: 6686


940#
發表於 04-3-22 14:05 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms CC,

冇乜野, 老師都唔知我想轉, 我只係講番我自己既意願比佢聽, 其實原來溝通真係好緊要, 我覺得起碼好過一 d 只有佢講冇妳講, 又或者成日要同佢估估下既老師, 我都係想 Maggie 學得開心多 d, 始終上左小學又真係少左好多時間練琴, 咁不動就不如一靜喇 .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo