興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 14241


941#
發表於 11-9-1 17:22 |只看該作者
ricohui 發表於 11-9-1 17:12
二家姐,小姐今日新環境開心ma??

你呃post 呀, 一個問題分三次問

開唔開心就未講到, 佢只係講好攰.. 鬼咩放假時瞓到太陽曬pat 都唔起身
唔知亞女幾時先會叮一聲


子爵府

積分: 14241


942#
發表於 11-9-1 17:24 |只看該作者
唔豬中學係咪同小學一樣咁多通告架呢.....
唔知亞女幾時先會叮一聲


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


943#
發表於 11-9-1 17:25 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-9-1 17:22
你呃post 呀, 一個問題分三次問

開唔開心就未講到, 佢只係講好攰.. 鬼咩放假時瞓到太陽曬pat 都 ...
禾....尊重里地喎......續個問候一番...梗刀械呃post咩
重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


944#
發表於 11-9-1 17:26 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-9-1 17:24
唔豬中學係咪同小學一樣咁多通告架呢.....
禾諗..中學多既應該械買乜買物

重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


945#
發表於 11-9-1 17:26 |只看該作者
回覆 heihei媽 的帖子

禾王字今朝一叫就起................................................身
重新起步,為未來努力


子爵府

積分: 14241


946#
發表於 11-9-1 17:27 |只看該作者
ricohui 發表於 11-9-1 17:25
禾....尊重里地喎......續個問候一番...梗刀械呃post咩

你啦
唔知亞女幾時先會叮一聲


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


947#
發表於 11-9-1 17:28 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-9-1 17:27
咁你啦
二家姐,幾時再掟呀??
重新起步,為未來努力


男爵府

積分: 9041


948#
發表於 11-9-1 23:05 |只看該作者
我c仔包差不多3點才放學(全F.1要留校為Choir試音) ,簽通告+聽佢吹水,眨眼就過了3 hrs了
佢個司包重過石頭 ,本本書刀2吋厚mouth:,揹到膊都側埋
暫時好似好適應,仲同幾個外藉同學好friend添


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


949#
發表於 11-9-1 23:20 |只看該作者

引用:我c仔包差不多3點才放學(全F.1要留校為Choi

原帖由 csk家長jj 於 11-09-01 發表
我c仔包差不多3點才放學(全F.1要留校為Choir試音) ,簽通告+聽佢吹水,眨眼就過了3 hrs了
佢個司包 ...
咁大家姐你放心啲啦~叻仔!



重新起步,為未來努力


珍珠宮

積分: 45698


950#
發表於 11-9-1 23:39 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-9-1 23:05
佢個司包重過石頭 ,本本書刀2吋厚mouth:,揹到膊都側埋
...

你過兩度芬奇必殺技過企,

咁就托塔都毛難度
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


951#
發表於 11-9-1 23:40 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-9-1 23:05
暫時好似好適應,仲同幾個外藉同學好friend添...

咁就飲得杯落囉
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


952#
發表於 11-9-1 23:44 |只看該作者
禾囡返來話入選 bin論隊,

希望佢响學校要言之有襪,唔好學亞媽 成日 九唔搭八吹水咀唔 mark
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 9041


953#
發表於 11-9-1 23:45 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-9-1 23:40
咁就飲得杯落囉
因為大家刀係外校生,所以同聲同氣,互相照應


子爵府

積分: 14241


954#
發表於 11-9-1 23:45 |只看該作者

引用:我c仔包差不多3點才放學(全F.1要留校為Choi

原帖由 csk家長jj 於 11-09-01 發表
我c仔包差不多3點才放學(全F.1要留校為Choir試音) ,簽通告+聽佢吹水,眨眼就過了3 hrs了
佢個司包 ...
叻仔



唔知亞女幾時先會叮一聲


男爵府

積分: 9041


955#
發表於 11-9-1 23:49 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-9-1 23:44
禾囡返來話入選 bin論隊,

希望佢响學校要言之有襪,唔好學亞媽 成日 九唔搭八吹水咀唔 mark
bin論隊
叻女要有哥利先入到
禾細個嗰陣刀好想入,但禾...毛智慧毛學識毛口才呢


男爵府

積分: 9041


956#
發表於 11-9-1 23:52 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-9-1 23:45
叻仔

叻乜鬼丫mouth:佢之前担心咗成個月呀,好彩現在毛咁焦慮咋


珍珠宮

積分: 45698


957#
發表於 11-9-2 01:05 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-9-1 23:52
叻乜鬼丫佢之前担心咗成個月呀,好彩現在毛咁焦慮咋

佢真係叻呀,可能你遺傳咗 少少比佢,你唔朱咋
btw, 合理焦慮係好事,係推動力

你估禾囡,八月廿九號晚仲做緊暑期功課,印哂 d 墨要禾搭車 騰出戲買
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


958#
發表於 11-9-2 07:53 |只看該作者

回覆:Fun..............ky Dance (Part 3)

魔玲



重新起步,為未來努力


男爵府

積分: 9041


959#
發表於 11-9-2 09:15 |只看該作者
早晨呀!
我飲緊61卡路里的杯杯湯 ,得果半杯咁大把 ,到喉唔到肺真有衝動將其餘11包而家沖埋嚟飲


男爵府

積分: 9041


960#
發表於 11-9-2 10:45 |只看該作者
把火飲完仲肚餓
剛剛把昨晚食淨打包的拔絲咕嚕肉食埋,而家先有滿足的感覺

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo