興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 8923

醒目開學勳章


961#
發表於 11-9-2 23:10 |只看該作者
今晚睇左個朋友跳舞表演
立即挑起分期條根根根根根
敢夢。想飛。談何容易?
終於我選擇豁然一試。
有得有失,又可否一直堅持?
<教養孩童,使他走當行的道
  就是到老他也不偏離>


珍珠宮

積分: 45698


962#
發表於 11-9-2 23:12 |只看該作者
SoNyPig 發表於 11-9-2 23:10
今晚睇左個朋友跳舞表演
立即挑起分期條根根根根根

挑起咗就要跳喇哇
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


963#
發表於 11-9-4 16:44 |只看該作者

回覆:Fun..............ky Dance (Part 3)

好耐茅入泥喇~大揸姣



重新起步,為未來努力


男爵府

積分: 9041


964#
發表於 11-9-4 17:55 |只看該作者


珍珠宮

積分: 45698


965#
發表於 11-9-5 01:01 |只看該作者
大家好
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


966#
發表於 11-9-5 01:04 |只看該作者
本帖最後由 Bing.Jing 於 11-9-5 01:46 編輯

mouth:mouth:" /> 開咗學比預期的忙,各路老師都爲校隊招兵買馬,真係順得哥情失嫂意
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


967#
發表於 11-9-5 01:08 |只看該作者
老表間中學..... 做所有職位(班長、風紀、班主席...)都要先向老師申請,

然後响班上 present,科温仔咋喎,乜原來家下d中學係咁玩法 
不過都好,早d比小朋友練大個膽,仲要言之有物
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


968#
發表於 11-9-5 07:58 |只看該作者

回覆:Fun..............ky Dance (Part 3)

早晨呀~唔豬典解開咗學仲姣似忙過暑假既mouth:mouth:



重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


969#
發表於 11-9-5 08:00 |只看該作者

引用:老表間中學.....+做所有職位(班長、風紀、

原帖由 Bing.Jing 於 11-09-05 發表
老表間中學..... 做所有職位(班長、風紀、班主席...)都要先向老師申請,

然後响班上 present,科温仔 ...
系要訓練下架喇,出泥社會做事茅膽就輸幾條街



重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


970#
發表於 11-9-5 08:01 |只看該作者

引用:[i=s]+本帖最後由+Bing.Jing+於+11-9-5+01:

原帖由 Bing.Jing 於 11-09-05 發表
本帖最後由 Bing.Jing 於 11-9-5 01:46 編輯

mouth:" /> 開咗學比預期的忙,各路老師都爲校隊招 ...
咁咪姣難取捨囉mouth:



重新起步,為未來努力


男爵府

積分: 9041


971#
發表於 11-9-5 09:13 |只看該作者
我c仔包仲煩緊入邊幾個club好實在太豐富喇
暫定:射箭,棋藝 ,空軍(但他担心體格未能應付)


珍珠宮

積分: 45698


972#
發表於 11-9-5 09:15 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-9-5 09:13
我c仔包仲煩緊入邊幾個club好實在太豐富喇
暫定:射箭,棋藝 ,空軍(但他担心體格未能應付) ...

好 man 呀


禾外家有個 弓,未上弦時,個弓係長過一個人呀
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 9041


973#
發表於 11-9-5 09:23 |只看該作者
佢唔游得又唔跑得 ,咪碌葛咁企定定囉
空軍仲man呀,套制服好型,不過...盛惠$1900


男爵府

積分: 9041


974#
發表於 11-9-5 09:24 |只看該作者
本帖最後由 csk家長jj 於 11-9-5 09:30 編輯

空軍有機會燒真槍和揸直升機 ,實在大開眼界


珍珠宮

積分: 45698


975#
發表於 11-9-5 09:28 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-9-5 09:24
佢唔游得又唔跑得 ,咪碌葛咁企定定囉
空軍仲man呀,套制服好型,不過...盛惠$1900 ...

禾以前都識一班空童軍.........mouth:,唔知佢哋咩咁忙呢
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 9041


976#
發表於 11-9-5 09:36 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-9-5 09:28
禾以前都識一班空童軍.........,唔知佢哋咩咁忙呢
係唔係一樣呀好忙?mouth:

http://www.aircadets.org.hk/hkacc/web/opening.html


珍珠宮

積分: 45698


977#
發表於 11-9-5 09:41 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-9-5 09:36
係唔係一樣呀好忙?

http://www.aircadets.org.hk/hkacc/web/opening.html

哦~~ 你講航空青年臀 air cadets

禾讀書個年代好多同學有 join,不過唔係跟學校,好好反架,但步操就操到暈
太多人join,後期已經唔係咁易入


禾班女同學都覺得好好反呀
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


978#
發表於 11-9-5 09:42 |只看該作者
乜家下套制服要千九銀
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 9041


979#
發表於 11-9-5 09:44 |只看該作者
里估dun吓dun吓嘅肥仔應唔應付到呢我想鼓勵佢一試


珍珠宮

積分: 45698


980#
發表於 11-9-5 09:46 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-9-5 09:36
係唔係一樣呀好忙?

http://www.aircadets.org.hk/hkacc/web/opening.html

你跟學校,應該係响 校內集會,同埋nowC 會就時間,咁都好好多

禾朋友以前自己 join,要去機場個 center 集會,去親都用成日,個陣機場仲係响九龍城添咋
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo