跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 590


961#
發表於 04-3-24 11:08 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

又係呢度見到你, 我大女係Gigi, 她現在學ballet grade 1,剛剛又start to learn violin. 但她和一位朋友不停地要要求話要學琴,我唯有週圍找資料,見到這個topic就入來收下料,因我完全不懂琴,所以請大家多多指教。
我已找到了一個琴老師,請問有什麼要留意? 另外我的朋友話想買琴 Second Hand / New ? TKO 有無琴室可book用來私人教授架 ?
你地會不會出讓初學的琴書呢?
gigimay
My Second Baby Girl is Bobo Lam. She was born at the midnight of 11 Dec 2004. 2.85kg at 11/12/2003 3.6kg at 05/01/2004 3.79kg at 12/01/2004 5.2kg at 11/03/2004 5.78kg, 62cm at 26/04/2004 Turn myself 2/5/2004 6.30kg, 64cm at 27/05/2004 6.60kg, at 23/06/04 6.65kg at 3/7/04 Say 咩咩 & 嘎嘎打打 7.7kg at 15/8/04 Say 媽媽, mum mum, Can Stand 8.2kg at 16/9/04 Say爸爸,爺爺,嫲嫲 & 姐, 爬Sofa & 牀欄 My Sister is Gigi Lam born at 4 Jul 1996. Gigi Bobo.....林家之寶 :-o :-D :-P :-o Click Here :http://hk.geocities.com/may_kwok/mypage.html SIX MONTHS NEW PHOTO: http://hk.geocities.com/may_kwok/bobocome.html[url=http://hk.geocities.com/may_kwok/BOBOSIX.html]http://hk.geocities.com/may_kwok/BOBOSIX.html[img align=left]http://hk.geocities.com/may_kwok/bk18.jpg[/img]


男爵府

積分: 6686


962#
發表於 04-3-24 13:00 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

[size=large]各位 9 Apr 參加 BBQ Gathering 既媽咪:

千祈唔好唔記得我地既聚會, 因為今次又將會有我地既名廚 <菲媽> 為我地泡製出多款別出心裁, 令我地食得安心又放心既燒烤食物, 加上四面環海無敵景, 真係諗起都 happy :-P ! 雖然唔知 2 Apr 那日 book 到場與否, 但我同菲媽都會努力加油, 希望妳地這些天多 d 入黎望望, 可能會有特別通知或入數既安排, 費用未定, 但都會儘快通知大家! 首先 post 一下 <菲媽> 餐單比大家看一看, 有意見請提出!


菲媽 寫道:

[size=medium]至於食物方面, 要同菲菲婆婆商量下先, 想知有幾多大幾多細?
食物:
蒜茸雞中翼
秘製豬扒
秘製豬頸肉
美國頂級牛扒粒
美味鰻魚
錫紙粟米
錫紙蒜茸什菜包
什錦丸
芝士腸
雞肉腸
蒜茸飽
蕃薯
仲有冇其他提議?


『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 16072

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


963#
發表於 04-3-24 13:28 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ZOEY,

我想要棉花糖 同白麵包呀. 白麵包燒完擦蜜糖好好味既呢.
Latte, 又名臭TE或臭喵


男爵府

積分: 6686


964#
發表於 04-3-24 14:52 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

[size=medium]另外, BBQ 係分了兩個時段, 是 10:00 am 和 4:00 pm.

妳們有甚麼意見, 沒有的話我就會先試 book 4:00 那一場嫁喇!

另外, 必須先徵求大家既協助!

(1) 請媽咪幫忙提早到場打點/買野
(2) 請駕車既 DADDY MUMMY 幫手做運輸既工作

希望有自願幫忙既參加者儘快通知我, 我才知道當日既活動能否順利進行.

『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


965#
發表於 04-3-24 17:08 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

zoey

請問10:00場, 燒到幾點? 4:00場, 又到幾點呢?
我怕入夜多蚊, 又喜歡光光猛猛, 可否考慮早場?


男爵府

積分: 6686


966#
發表於 04-3-24 18:21 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Kittymama,

很好呀, 咁我地就先 book 上午既 session 先啦! 因為其實我都好怕妳地唔出聲, 冇反應我就唔知妳地想點嫁喇!~

如果真係 hold 唔到上午, 咁下午妳地會唔會考慮? OR 改第二日呢?

(上午時段) 10 am - 3:00 pm
(下午至夜晚時段) 4:00 pm - 9:00 pm
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


公爵府

積分: 25411

馬年勳章 減齡達人勳章 親子王國15週年勳章 好媽媽勳章


967#
發表於 04-3-24 19:53 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

我都覺得早上好啲, 不過我係waiting咋, he...he...


別墅

積分: 627


968#
發表於 04-3-24 20:34 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Hi! Zoey

Morning session, please!!!!

Zoey 寫道:
Kittymama,

很好呀, 咁我地就先 book 上午既 session 先啦! 因為其實我都好怕妳地唔出聲, 冇反應我就唔知妳地想點嫁喇!~

如果真係 hold 唔到上午, 咁下午妳地會唔會考慮? OR 改第二日呢?

(上午時段) 10 am - 3:00 pm
(下午至夜晚時段) 4:00 pm - 9:00 pm


男爵府

積分: 6686


969#
發表於 04-3-24 20:44 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

cherryma,

我相信妳都可以參加嫁, Maggie 都想見 Cherry!

各位,

若果妳地都唔 prefer (4-9:00pm) 時段既, 我到時就唔問 li 個時間了, 萬一真係 book 唔到上午, 個 gathering 或者 postpone 去另一日 OR 另一個假期先再攪過啦 .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 18057

好媽媽勳章


970#
發表於 04-3-24 22:07 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

ZOEY

咁好呀, 就BOOK上午喇, 如果唔得改第二日.

想問吓你MAGGIE張相, 牆上面嗰幅畫, 有冇咩特別意思架? MAGGIE好可愛, 佢係處扮花呀?


男爵府

積分: 6686


971#
發表於 04-3-24 23:05 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Kittymama,

好丫, 9 Apr book 唔到上午, 就改第二個假期吧! 因為我知 11 Apr 上午有很多 family 都要返主日學, 攪上午妳地可能會好趕呀!

幅畫係寫住 "God bless our Home", 其實除左 Maggie 成日同我講聖經之外, 本身我並唔係教徒, 只係有日行過見到, 感覺好 warm, 所以就將它帶了番屋企! By the way, Maggie 其實已經好耐影相唔肯露齒了, 因為冇左前面 d 牙佢覺得好肉酸, 張相都係我特如其來影左佢嫁咋 :lol: !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 6686


972#
發表於 04-3-24 23:44 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

gigimay,

妳找的老師是上門的, 不是琴行? 我想妳都可以當平時咁租琴室來讓老師教琴, 但就一定不便, 好似可能要面對 book 唔到房, 時間一到就要走人等等.

妳若唔想買琴住, 或者都可以考慮租琴番屋企, 好似 around $350-$500, 視乎妳租既係乜野琴, 打番條數, 好過係出面租琴室, 因為妳地都仲要練琴呢!
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


別墅

積分: 590


973#
發表於 04-3-25 00:04 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,
老師是上門的,我見佢唔太貴咪比佢試下有無興趣先。係喎,我唔記得可以租琴tim...Thank You. I will try to suggest to my friend to borrow la. You people have the gathering, I think this time cannot join la. Because I have my small girl BoBo la. It is very trouble to take her for BBQ with Gigi la. May be next time la. 我好懷念呀菲媽d手勢,d野食勁好味呀。你地就好啦又可以去bbq.
gigimay

:-( :-(
My Second Baby Girl is Bobo Lam. She was born at the midnight of 11 Dec 2004. 2.85kg at 11/12/2003 3.6kg at 05/01/2004 3.79kg at 12/01/2004 5.2kg at 11/03/2004 5.78kg, 62cm at 26/04/2004 Turn myself 2/5/2004 6.30kg, 64cm at 27/05/2004 6.60kg, at 23/06/04 6.65kg at 3/7/04 Say 咩咩 & 嘎嘎打打 7.7kg at 15/8/04 Say 媽媽, mum mum, Can Stand 8.2kg at 16/9/04 Say爸爸,爺爺,嫲嫲 & 姐, 爬Sofa & 牀欄 My Sister is Gigi Lam born at 4 Jul 1996. Gigi Bobo.....林家之寶 :-o :-D :-P :-o Click Here :http://hk.geocities.com/may_kwok/mypage.html SIX MONTHS NEW PHOTO: http://hk.geocities.com/may_kwok/bobocome.html[url=http://hk.geocities.com/may_kwok/BOBOSIX.html]http://hk.geocities.com/may_kwok/BOBOSIX.html[img align=left]http://hk.geocities.com/may_kwok/bk18.jpg[/img]


別墅

積分: 834


974#
發表於 04-3-25 00:23 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey 寫道:
Kittymama,

好丫, 9 Apr book 唔到上午, 就改第二個假期吧! 因為我知 11 Apr 上午有很多 family 都要返主日學, 攪上午妳地可能會好趕呀!


我都prefer 上午,11/4 我都唔得。如果book 唔到,期望左咁耐無得去,會好失望。 :-( :-(

How about 試下book 奧運站柏景灣那個呢? 泳池view, book 兩個爐,要$250x2. 有個羽毛球場咁大的草地係燒烤場旁可供玩遊戲,有7:30-10:30; 11am - 14pm. 15pm -18pm and 19pm-22pm。露天風中音樂會可以繼續進行,放風箏就唔得啦。又係7天前先可以book.

如果大家想要這個場做backup, 我同zoey可以一齊在2Apr 打電話book. Zoey book 到,我便cancel。


男爵府

積分: 6686


975#
發表於 04-3-25 01:01 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

地點我冇問題! 但一定要 confirm 有 volunteer 做柴可夫, 車菲媽 d 食物去燒烤場! 一係就要好幾個媽咪幫手拎先得!

『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 16072

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


976#
發表於 04-3-25 09:27 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

地點我都冇所謂, 我冇車,又唔識整野食, 不過如果係要搵人拎野我就可以幫手.

昨日Angus終於拎左考試報名表返黎, 不過老師話學校唔會幫佢報, 係都係老師私底下幫佢報, 我覺得好奇怪, 音樂學校都唔幫小朋友報考? 老師話學校唔suggest學生花太多時practice果三首歌, 會太阻進度. 而只係為左一張cert. 可以考慮兩三年後考5級, 省些時間.好想問下你地既意見, 你地覺得怎樣?
Latte, 又名臭TE或臭喵


男爵府

積分: 6686


977#
發表於 04-3-25 11:36 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

veronna,

我覺得學校都有佢既 point, 咁妳有冇八到 Angus 既同學仔係未都係咁, or 每一個老師唔同?! 若果是學校既 recommendation, 我會跟隨, 因為我老師其實都有不少學生是第一次直接考 4, 5 級的!

我也曾問過老師, 雖唔雖要報兩次考試, 以防第一次衰左既話, 另一次可以做個 back-up, 因為我見有些朋友都是這樣的, 但 Miss 都話唔 recommend, 唔需要重考, 萬一真係怯場衰左, 下次就去直接報 5 級, 唔好晒 $$ & 時間再重考, 只要針對自己唔好既地方去繼績練習就好了.
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 6686


978#
發表於 04-3-25 12:39 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

HoHomama,

到時不如同我地 host 個普通話遊戲 :-P , 我地大部份小朋友都上了小學, 應該 no problem wor, 諗諗佢丫!~
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 2419


979#
發表於 04-3-25 21:25 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

gigimay 寫道:
Zoey,

又係呢度見到你, 我大女係Gigi, 她現在學ballet grade 1,剛剛又start to learn violin. 但她和一位朋友不停地要要求話要學琴,我唯有週圍找資料,見到這個topic就入來收下料,因我完全不懂琴,所以請大家多多指教。
我已找到了一個琴老師,請問有什麼要留意? 另外我的朋友話想買琴 Second Hand / New ? TKO 有無琴室可book用來私人教授架 ?
你地會不會出讓初學的琴書呢?
gigimay


gigimay,

我有留到Jasmine的琴書, 你可以問琴老師取書單,讓我看看有沒有gigi適用的, 可以借給你.


別墅

積分: 834


980#
發表於 04-3-26 00:51 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey 寫道:
HoHomama,

到時不如同我地 host 個普通話遊戲 :-P , 我地大部份小朋友都上了小學, 應該 no problem wor, 諗諗佢丫!~


無問題,你唸個遊戲,我出口。

總有,我無車呀,又要拖住個細

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo