自由講場

跳至

首頁

尾頁
   18


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


81#
發表於 14-7-25 11:59 |只看該作者
icycutekatie 發表於 14-7-25 11:57
其實可以當 terrorist咁charge 佢啦
禾老公話AIRLINES 應該會black list 佢,
因為佢地會有個record.

上星期果次真係堅驚


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


82#
發表於 14-7-25 12:00 |只看該作者
icycutekatie 發表於 14-7-25 11:50
United
禾坐佢UA 一次去美國,
D 機細到.......



點評

icycutekatie  thats y 我要upgrade    發表於 14-7-25 20:27


伯爵府

積分: 19910


83#
發表於 14-7-25 12:03 |只看該作者
雪菜肉c 發表於 14-7-25 11:55
唔可以叫佢神棍,
佢直頭係chi sin 佬.
雖然前後搞左個幾兩個鐘,但困住係機同果個DIN佬多幾個鐘仲危險,點都好,安全至上,CX決定無錯

點評

icycutekatie  agree  發表於 14-7-25 20:27


大宅

積分: 4528


84#
發表於 14-7-25 12:07 |只看該作者
icycutekatie 發表於 14-7-25 11:53
我試過訓訓下覺遇氣流, 嚇到我尖叫扯住隔離個人件衫


訓教我都會用SEAT BELT 咁樣就唔怕啦


珊瑚宮

積分: 118281


85#
發表於 14-7-25 12:09 |只看該作者
雪菜肉c 發表於 14-7-25 11:55
唔可以叫佢神棍,
佢直頭係chi sin 佬.
好似有罰款架, 起碼張機票係當佢己經使用咗, 唔可以轉乘其它機。佢要搵過第二間航空公司肯賣票俾佢。

上次我見有人上機前要做BREATHING TEST, 因為佢有前科醉酒鬧事。




水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


86#
發表於 14-7-25 12:11 |只看該作者
mimorjai 發表於 14-7-25 12:03
雖然前後搞左個幾兩個鐘,但困住係機同果個DIN佬多幾個鐘仲危險,點都好,安全至上,CX決定無錯 ...
係囉,
好彩個PURSER 叻,

後尾禾同佢傾計,

佢應該係馬拉人,

佢話佢做左2X年,

知道呢D 人飛左上天空會更多麻煩,

所以REPORT 歉機長,

佢強調佢無權要求佢落機,

全隻機只有機長有權CALL 保安,

因為隻機返一返轉頭,

要洗多好多錢.


水晶宮

積分: 58984

馬年勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


87#
發表於 14-7-25 12:12 |只看該作者
wonderlulu 發表於 14-7-25 12:09
好似有罰款架, 起碼張機票係當佢己經使用咗, 唔可以轉乘其它機。佢要搵過第二間航空公司肯賣票俾佢。

上 ...
禾果時仲係到諗,
CX 比佢搭下一班咪又係出事.



子爵府

積分: 10238


88#
發表於 14-7-25 12:14 |只看該作者


伯爵府

積分: 19910


89#
發表於 14-7-25 12:15 |只看該作者
雪菜肉c 發表於 14-7-25 12:11
係囉,
好彩個PURSER 叻,
受過training 架嘛!講真,上到機,機師空姐對safety 有絕對既authority, 但唔知點解呢句世界咁多蛋散唔肯聽話扣安全帶,擺好D行李呀名牌袋呀等等,係CX先會咁客客氣氣叫客合作,換轉係外國AIRLINE?BYE BYE offload 佢好耐啦。


伯爵府

積分: 19910


90#
發表於 14-7-25 12:15 |只看該作者
雪菜肉c 發表於 14-7-25 12:12
禾果時仲係到諗,
CX 比佢搭下一班咪又係出事.
唔適合搭飛機絕對唔會比佢搭下一班


禁止訪問

積分: 161


91#
發表於 14-7-25 13:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1580


92#
發表於 14-7-25 13:31 |只看該作者
rilakkumapig 發表於 14-7-23 19:09
有一次搭長途機去SYDNEY
中途我前面個男人去左TOILET,
之後就見到有個男仔面紅紅, 行路浮下浮下咁行左去我 ...
now this is funny, lmfao


子爵府

積分: 14657

畀面勳章


93#
發表於 14-7-25 16:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wonderlulu 於 14-07-25 發表

原帖由 icycutekatie 於 14-07-25 發表
United
我不嬲覺得united空姐好racist,對亞洲人態度超差。 不過可能呢排對多左強國人,少左氣燄


男爵府

積分: 5706

環保接龍勳章


94#
發表於 14-7-25 19:29 |只看該作者

回覆:pcbu 的帖子

我都見過,不過係坐船去澳門,即被職員叫停。d 人究竟有無帶腦架呢?




男爵府

積分: 5706

環保接龍勳章


95#
發表於 14-7-25 19:54 |只看該作者

回覆:分享搭飛機的滴汗經歷

我老公上次由慕尼黑返港,成田十戈戈手同胞將hand carried 霸哂overhead compartment, 淨番嘅 hand carried 就放椅上,但明明對號入座,霸乜呢?之後成團人玩咖啡杯不停轉位!之後又叫我老公掉位,我老公勁黑面另轉面瞓覺。過咗無耐有個大隻黑人坐响我老公隔離,佢懷疑個黑人係被班同胞迫掉坐我老公隔離。總之成程 d 人
行來行去,攪到無覺好瞓。

我自己試過法國返香港有個中年香港大叔食煙,被pusher 丙到七彩,落機時係保安帶走。

有次响美國返來,坐對面係一個勁多嘢講嘅鬼佬。我覺得唔對路所以過一陣就扮瞓。



點評

icycutekatie  哈哈 玩咖啡杯, 係真   發表於 14-7-25 20:33


珍珠宮

積分: 36665


96#
發表於 14-7-25 20:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 icycutekatie 於 14-07-25 發

原帖由 懿仔媽媽 於 14-07-25 發表
我不嬲覺得united空姐好racist,對亞洲人態度超差。 不過可能呢排對多左強國人,少左氣燄

...
係, 我都覺。 不過佢哋如果日日都見d 咁嘅場面,我都明白嘅


珍珠宮

積分: 36665


97#
發表於 14-7-25 20:32 |只看該作者

引用:Quote:icycutekatie 發表於 14-7-24 09:09

原帖由 rosaki 於 14-07-25 發表
你無話佢知, 你個位俾要UPGRADE俾錢嘅咩?? 佢要你個位, 有無話俾番錢你??
有, 但係當聽唔到- 只係不停話同佢調位


男爵府

積分: 5706

環保接龍勳章


98#
發表於 14-7-25 22:54 |只看該作者

回覆:icycutekatie 的帖子

我有次坐united, 鬼佬話reserve congee 做早餐就得,我問就話唔可以,勁嬲,大細超



點評

chulalala  司loyalty programmer   發表於 14-7-27 23:17
chulalala  極有可能人地係航空公   發表於 14-7-27 23:16


禁止發言

積分: 55904


99#
發表於 14-7-25 23:07 |只看該作者

引用:有一次搭長途機去SYDNEY中途我前面個男人去

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 36665


100#
發表於 14-7-26 00:22 |只看該作者
piglet713 發表於 14-7-25 22:54
我有次坐united, 鬼佬話reserve congee 做早餐就得,我問就話唔可以,勁嬲,大細超



...
有d咁嘅服務? 真係唔知喎...
但係United d 野食係越來越唔得,以前長途機都話有個杯麵,而家得石頭咁硬嘅sandwich...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo