自由講場

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   12


大宅

積分: 2730


81#
發表於 15-5-21 12:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CherryCake+於+15-05-21+發表

原帖由 木土土 於 15-05-21 發表
你住得六福莊,應該起碼有一日會留多d時間在酒店附近,其實plan好d整合行程,就算包車也不需要包足五天全日 ...
多謝意見,下次plan好d,原來可以包半日,我懶,只諗好想去既地方,比司機照車我地就算。




寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


82#
發表於 15-5-21 12:35 |只看該作者

回覆:去旅行真係使唔少錢

一家四口呢個數唔算多呀!


珍珠宮

積分: 31256


83#
發表於 15-5-21 12:36 |只看該作者
我係好媽媽 發表於 15-5-21 12:25
16000星加玻咁平? 上網睇d酒店閒閒地2000蚊一晚......去4日淨酒店都要8000......有咩平酒店介紹雨....

...

我唔係紅日去係30/6-4/7係阿仔學校假期. 機票撘TIGER 2大2細8XXX, 酒店住咗2晚聖淘沙HOTEL MICHAEL個時係OFFICIAL WEBSITE買PACKAGE. 跟住2晚住CARLTON 百晚1XXX. 3個FULL DAY, 1日去咗LEGOLAND,一日US+Aquarium, 一日waterpark.



大宅

積分: 2730


84#
發表於 15-5-21 12:37 |只看該作者

引用:Quote:我係好媽媽+發表於+15-5-21+12:25+16

原帖由 jojoplanet 於 15-05-21 發表
我唔係紅日去係30/6-4/7係阿仔學校假期. 機票撘TIGER 2大2細8XXX, 酒店住咗2晚聖淘沙HOTEL MICHAEL個時係O ...
呢d日子算係旺季定淡季?





男爵府

積分: 5836


85#
發表於 15-5-21 12:39 |只看該作者

回覆:去旅行真係使唔少錢

我琴日先落機反尼
去台北一家三口 住2晚溫泉酒店 2晚普通酒店 玩5日4夜
酒店:$4000
機票:$2800
食同坐車:$3200
shopping+手信:$5000
Total 15000


侯爵府

積分: 24610

2024年龍年勳章 牛年勳章 環保接龍勳章


86#
發表於 15-5-21 12:39 |只看該作者
每個人把尺都唔同,
冇得比較。
我識呢度有JM次次出門坐商務添,
人地搵到,怕咩呢?

旅行旨在放鬆開心一下,
度住計住就冇癮啦。


子爵府

積分: 11542


87#
發表於 15-5-21 12:40 |只看該作者

回覆:去旅行真係使唔少錢

我識朋友, 其實佢無小朋友, 去旅行, 真係好好好便宜。。。 去一轉日本, 搶廉航特價機票, 來回唔駛 唔駛 1k, 找朋友寄住, 自住都係找 cheap cheap, 1-200蚊一晚。

去5日都唔駛用 2k....




禁止訪問

積分: 80247


88#
發表於 15-5-21 12:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+木土土+於+15-05-21+發表第一

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 40429


89#
發表於 15-5-21 12:41 |只看該作者

引用:係,所以一家幾口,+就算台灣都好和味.

原帖由 BIGPAT 於 15-05-21 發表
係,所以一家幾口, 就算台灣都好和味.
去日本仲禾味,紙水低極都要駛50K. 我仲要係四大。




大宅

積分: 2294


90#
發表於 15-5-21 12:42 |只看該作者

回覆:去旅行真係使唔少錢

自駕會慳好多


珍珠宮

積分: 31256


91#
發表於 15-5-21 12:43 |只看該作者
CherryCake 發表於 15-5-21 12:37
呢d日子算係旺季定淡季?

我諗又唔可以叫做淡, 不過未開始好旺..一般七月中先開始係旺.查實你旺季去撘TIGER都未必貴好多但要住聖淘沙就好貴, PEAK時去想平就唯有住平D酒店. 總數出黎唔會差好遠.


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


92#
發表於 15-5-21 12:44 |只看該作者

引用:自由行不嬲都比join 團貴3 份1.但彈性大左,

原帖由 雪菜肉c 於 15-05-21 發表
自由行不嬲都比join 團貴3 份1.

但彈性大左,
同埋食d野又好d


大宅

積分: 2730


93#
發表於 15-5-21 12:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+BIGPAT+於+15-05-21+發表係,

原帖由 bik1229 於 15-05-21 發表
去日本仲禾味,紙水低極都要駛50K. 我仲要係四大。
50k




伯爵府

積分: 16835


94#
發表於 15-5-21 12:46 |只看該作者

引用:我琴日先落機反尼 去台北一家三口 住2晚溫

原帖由 TungTung1027 於 15-05-21 發表
我琴日先落機反尼
去台北一家三口 住2晚溫泉酒店 2晚普通酒店 玩5日4夜
酒店:$4000
樓主復活節紅日去$20000差唔多了


大宅

積分: 2730


95#
發表於 15-5-21 12:47 |只看該作者

引用:Quote:CherryCake+發表於+15-5-21+12:37+呢

原帖由 jojoplanet 於 15-05-21 發表
我諗又唔可以叫做淡, 不過未開始好旺..一般七月中先開始係旺.查實你旺季去撘TIGER都未必貴好多但要住聖淘 ...
唔該哂,等我出年早d留意




珍珠宮

積分: 40429


96#
發表於 15-5-21 12:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+濛查查+於+15-05-21+發表你喺

原帖由 CherryCake 於 15-05-21 發表
我係安運book ,個價已經唔計小朋友酒店(不佔房),司機係朋友介紹。貴就貴d,但佢超鐘無加,介紹景點,帶我 ...
台灣自駕平好多。




大宅

積分: 2730


97#
發表於 15-5-21 12:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CherryCake+於+15-05-21+發表

原帖由 bik1229 於 15-05-21 發表
台灣自駕平好多。
路慣左軑車。




珍珠宮

積分: 40429


98#
發表於 15-5-21 12:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bik1229+於+15-05-21+發表去

原帖由 CherryCake 於 15-05-21 發表
50k
四大,旺季,四張成人機票兩間房,中學生唔可以再同父母迫一間房。你計下啦,好重皮。一年一次都肉赤。




珍珠宮

積分: 40429


99#
發表於 15-5-21 12:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+bik1229+於+15-05-21+發表台

原帖由 CherryCake 於 15-05-21 發表
路慣左軑車。
一樣咁駕,無問題的。




大宅

積分: 2730


100#
發表於 15-5-21 12:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CherryCake+於+15-05-21+發表

原帖由 bik1229 於 15-05-21 發表
四大,旺季,四張成人機票兩間房,中學生唔可以再同父母迫一間房。你計下啦,好重皮。一年一次都肉赤。



...
係喎,大個左。唔會迫埋一間房。

將來我同女一間,老公同仔一間。嘩!重皮呀




首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo