網購天地

跳至

首頁
34567...9

尾頁
   101


子爵府

積分: 14373


81#
發表於 15-6-20 00:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emily_money 於 15-06-19 發

原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發表
我未淘啊,你整左啲咩
薯仔皂,5月整架啦


子爵府

積分: 14373


82#
發表於 15-6-20 00:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emily_money 於 15-06-19 發

原帖由 藍莓 於 15-06-20 發表
我都買左本娜娜媽嘅書黎睇,研究緊。
請問係台灣邊度可以訂油?
一次係咪要訂好多?
我係鴻裕到訂,訂多啲運費會抵啲。
娜娜我都有買,但我覺得女巫仲好睇


珍珠宮

積分: 30543


83#
發表於 15-6-20 00:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pingpingchoi+於+15-06-20+發

原帖由 emily_money 於 15-06-20 發表
薯仔皂,5月整架啦
洗碗用?




子爵府

積分: 14373


84#
發表於 15-6-20 02:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emily_money 於 15-06-20 發

原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發表
洗碗用?
都可以,不過我用黎洗廁所



大宅

積分: 4302


85#
發表於 15-6-20 09:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 藍莓 於 15-06-20 發表我都買

原帖由 emily_money 於 15-06-20 發表
我係鴻裕到訂,訂多啲運費會抵啲。
娜娜我都有買,但我覺得女巫仲好睇
喺,我都去買本睇睇先


大宅

積分: 4302


86#
發表於 15-6-20 09:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發

原帖由 emily_money 於 15-06-20 發表
薯仔皂,5月整架啦
我覺得薯仔皂超好用,又唔貴。


大宅

積分: 4302


87#
發表於 15-6-20 10:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 藍莓 於 15-06-20 發表我都買

原帖由 emily_money 於 15-06-20 發表
我係鴻裕到訂,訂多啲運費會抵啲。
娜娜我都有買,但我覺得女巫仲好睇
你學左幾耐開始自己打?

我見鴻裕有好多款油,我知最基本係椰子油,棕櫚油同橄欖油,仲有咩油係用得多?


大宅

積分: 4302


88#
發表於 15-6-20 10:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emily_money 於 15-06-20 發

原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發表
洗碗用?
用黎洗碗洗厨具都好正㗎!


象牙宮

積分: 235774


89#
發表於 15-6-20 10:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-05-24 發表邊

原帖由 pingpingchoi 於 15-06-19 發表
養老家邊隻先係對濕疹同主婦手好
濕疹,買細細件果隻中藥皂同牛奶皂隔日輪用!主婦手,我仍然測試緊,而家用緊第二間既薯仔皂,無發得咁勁,希望好返!


子爵府

積分: 10349

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 減齡達人勳章 熱血勳章 BK Milk勳章


90#
發表於 15-6-20 10:26 |只看該作者

回覆:無話可說 的帖子

薯仔皂你用邊間?謝謝你




珍珠宮

積分: 30543


91#
發表於 15-6-20 10:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pingpingchoi 於 15-06-19 發

原帖由 無話可說 於 15-06-20 發表
濕疹,買細細件果隻中藥皂同牛奶皂隔日輪用!主婦手,我仍然測試緊,而家用緊第二間既薯仔皂,無發得咁勁, ...
佢話中草9.9都得,
但佢介紹我用月見草,佢話對濕疹最好
唔知係咪貴啲所以先介紹


象牙宮

積分: 235774


92#
發表於 15-6-20 10:45 |只看該作者

引用:薯仔皂你用邊間

原帖由 Amei0223 於 15-06-20 發表
薯仔皂你用邊間?謝謝你
好似叫山里人,我打薯仔皂搵,不過要買得多先包郵


象牙宮

積分: 235774


93#
發表於 15-6-20 10:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-06-20 發表濕

原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發表
佢話中草9.9都得,
但佢介紹我用月見草,佢話對濕疹最好
唔知係咪貴啲所以先介紹
咁唔知喇,我見中藥就買,無咩留意入面


珍珠宮

積分: 30543


94#
發表於 15-6-20 10:57 |只看該作者
無話可說 發表於 15-6-20 10:46
咁唔知喇,我見中藥就買,無咩留意入面
我打算買各一試下,9.9得50g應該好快用完


象牙宮

積分: 235774


95#
發表於 15-6-20 11:01 |只看該作者

引用:Quote:無話可說 發表於 15-6-20 10:46 咁唔

原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發表
我打算買各一試下,9.9得50g應該好快用完
係呀!兩星期左右啦,隔日用喎!所以我一買就4件


珍珠宮

積分: 30543


96#
發表於 15-6-20 11:03 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發

原帖由 無話可說 於 15-06-20 發表
係呀!兩星期左右啦,隔日用喎!所以我一買就4件
但我平時用番梘好耐先用完一舊
買咁多我驚用唔去,你仲買左咩?8
我諗住買樓主話純紅泥洗面


大宅

積分: 4302


97#
發表於 15-6-20 12:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-06-20 發表係

原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發表
但我平時用番梘好耐先用完一舊
買咁多我驚用唔去,你仲買左咩?8
我諗住買樓主話純紅泥洗面
邊隻紅泥皂?我係買紅花茶油皂,這款油我覺得冬天用好啲。


象牙宮

積分: 235774


98#
發表於 15-6-20 12:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 無話可說 於 15-06-20 發表係

原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發表
但我平時用番梘好耐先用完一舊
買咁多我驚用唔去,你仲買左咩?8
我諗住買樓主話純紅泥洗面
養老家?用開洗頭皂,中藥皂,牛奶皂!用左半年


珍珠宮

積分: 30543


99#
發表於 15-6-20 14:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pingpingchoi+於+15-06-20+發

原帖由 藍莓 於 15-06-20 發表
邊隻紅泥皂?我係買紅花茶油皂,這款油我覺得冬天用好啲。
打錯,係純紅花茶




珍珠宮

積分: 30543


100#
發表於 15-6-20 14:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+pingpingchoi+於+15-06-20+發

原帖由 無話可說 於 15-06-20 發表
養老家?用開洗頭皂,中藥皂,牛奶皂!用左半年
牛奶有咩好




首頁
34567...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo