立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 14373
原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發表 我未淘啊,你整左啲咩
原帖由 藍莓 於 15-06-20 發表 我都買左本娜娜媽嘅書黎睇,研究緊。 請問係台灣邊度可以訂油? 一次係咪要訂好多?
珍珠宮
積分: 30543
原帖由 emily_money 於 15-06-20 發表 薯仔皂,5月整架啦
原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發表 洗碗用?
大宅
積分: 4302
原帖由 emily_money 於 15-06-20 發表 我係鴻裕到訂,訂多啲運費會抵啲。 娜娜我都有買,但我覺得女巫仲好睇
象牙宮
積分: 235774
原帖由 pingpingchoi 於 15-06-19 發表 養老家邊隻先係對濕疹同主婦手好
積分: 10349
原帖由 無話可說 於 15-06-20 發表 濕疹,買細細件果隻中藥皂同牛奶皂隔日輪用!主婦手,我仍然測試緊,而家用緊第二間既薯仔皂,無發得咁勁, ...
原帖由 Amei0223 於 15-06-20 發表 薯仔皂你用邊間?謝謝你
原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發表 佢話中草9.9都得, 但佢介紹我用月見草,佢話對濕疹最好 唔知係咪貴啲所以先介紹
無話可說 發表於 15-6-20 10:46 咁唔知喇,我見中藥就買,無咩留意入面
原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發表 我打算買各一試下,9.9得50g應該好快用完
原帖由 無話可說 於 15-06-20 發表 係呀!兩星期左右啦,隔日用喎!所以我一買就4件
原帖由 pingpingchoi 於 15-06-20 發表 但我平時用番梘好耐先用完一舊 買咁多我驚用唔去,你仲買左咩?8 我諗住買樓主話純紅泥洗面
原帖由 藍莓 於 15-06-20 發表 邊隻紅泥皂?我係買紅花茶油皂,這款油我覺得冬天用好啲。
原帖由 無話可說 於 15-06-20 發表 養老家?用開洗頭皂,中藥皂,牛奶皂!用左半年
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy