婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9263


81#
發表於 15-6-12 18:51 |只看該作者
點解可以俾家用媽咪但唔俾99?你俾佢唔收又唔同!你唔俾就唔好,話哂佢都養到你老公咁大,如果自己唔係有經濟困難,我覺得都應該要俾,99有冇錢同你俾唔俾冇關的!


侯爵府

積分: 24171

育兒性格勳章 畀面勳章


82#
發表於 15-6-12 19:52 |只看該作者

引用:點解可以俾家用媽咪但唔俾99?你俾佢唔收又

原帖由 EudyptulaMinor 於 15-06-12 發表
點解可以俾家用媽咪但唔俾99?你俾佢唔收又唔同!你唔俾就唔好,話哂佢都養到你老公咁大,如果自己唔係有經 ...
可能樓主都唔想俾自己阿媽,不過阿媽湊個仔當請人出糧,阿媽唔湊孫就冇糧出,其實好公平㗎


禁止訪問

積分: 50185


83#
發表於 15-6-12 23:36 |只看該作者

引用:回覆 Him.mama 的帖子我有俾自己阿媽!我宜

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 50185


84#
發表於 15-6-12 23:37 |只看該作者

引用:回覆 t19920912 的帖子無錯!this is the p

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1572


85#
發表於 15-6-13 13:03 |只看該作者

引用:+本帖最後由+lala_ly+於+15-6-12+17:16+編

原帖由 lala_ly 於 15-06-10 發表
本帖最後由 lala_ly 於 15-6-12 17:16 編輯

我同老公同埋個仔搬咗出黎租樓住,租金都成9k!要 ...
睇返你地實際經濟能力
無話一定要比喎
錫你地既屋企人就會明白

結左婚有自己家庭
開支一定大左
除左日常使費
你地都要儲定d錢for呢個家
扣除哂呢d 實際需要
真係有餘錢先會比父母或者6299咯

如果你地頭家既開支都猛猛緊
點會有閒錢比父母佢地呀
如果比左家用佢地
而自己交不到租 無錢開飯 咁點得?
又有意思咩?

我如果係呢個case
會照直同屋企人講每月d開支係點
餘下的錢不多
家用一定比少d

父母愛你地既會明白
唔通睇住你地無錢交租開飯都死要你比家用咩?

況且,家用既野,多有多比,少有少比
果個月有多餘錢既就比多d
無既咪比少d咯




大宅

積分: 1572


86#
發表於 15-6-13 13:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+lala_ly+於+15-06-12+發表回

原帖由 triplebaby 於 15-06-12 發表
有錢還有錢,唔代表你c6唔使盡孝,俾家用自己亞媽係天經地義,你亞媽就識俾仲唔心痛,俾人地亞媽就想嘔,睇 ...
男家家用應該由老公自己負責返
佢多有多比 少有少比 無所謂
佢養返自己阿媽好正常

而我地女人 自己比返家用阿媽亦好正常




大宅

積分: 1572


87#
發表於 15-6-13 13:08 |只看該作者

引用:老公自己俾男家,我自己俾娘家。從來無問對

原帖由 hanbb 於 15-06-10 發表
老公自己俾男家,我自己俾娘家。

從來無問對方俾幾錢,自己搞掂
岩丫!認同!
我同老公都係咁!




大宅

積分: 1572


88#
發表於 15-6-13 13:09 |只看該作者

引用:我租金都9k,+自己父母俾3.5k...c6無俾99,

原帖由 chanpeimui 於 15-06-10 發表
我租金都9k, 自己父母俾3.5k...

c6無俾99,我唔理佢。。。因唔係我父母
無錯!




大宅

積分: 1572


89#
發表於 15-6-13 13:35 |只看該作者

引用:經常見到jm+post+各類型有關家用的問題,+每

原帖由 sizzlers 於 15-06-11 發表
經常見到jm post 各類型有關家用的問題, 每次睇到都真心唔明, 究竟係咪代溝問題, 對家用概念居然如此大分別 ...
我成日會覺得如果有自己家庭

扣除左租金、燈油火爉、交通等等日常必要既基本生活開支之後(<---呢d係必須,點都要拎出黎,無得走)

我當 連買無謂野、出去玩、旅行都唔會
每日淨係返工,放工回家

餘下的就要諗點分配
每日食飯都要錢,慳到一日食一餐丫,仲要食麵包哩

係咪假如
真係窮到
餘下真係得返一舊水呀
一毫錢都無得儲
都硬要比父母或者6299呢?
佢地都窮到要等你果一舊水開飯?

如果唔係,佢地連你僅有既一舊水都要或者仲嫌唔夠,死要你比夠一千或再多
請問邊度可以死到出黎?

我覺得有時係量力而為咯

唔好掉返轉
用想當年父母都係死慳咁養自己
再者 個時所有物價同而家都唔同

如果我有小朋友,咁小朋友既使費就已經係撥入左去必須開支個一度啦
即係話,亦都就係有多餘錢,先可以有能力土比返家用我自己父母

當年自己父母、6299佢地就係咁
死慳去養我地
但真係已無咩多餘錢 比到家用佢地既父母

所以做人父母其實應該會明呢個道理呱?




翡翠宮

積分: 79228


90#
發表於 15-6-13 15:03 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾99家用?

你奶奶真陰公有個咁既身抱


大宅

積分: 2205


91#
發表於 15-6-13 15:15 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾99家用?

點解唔駛比?咁你都比你娘家啦!盡能力養父母係天經地義喎。
你99年紀都唔細啦,佢又唔係要你另外比錢請佢去旅行,就算係間唔中資助下/請下佢去都應該!佢現在唔去享受唔通行唔到先去?
Btw, $3000唔係比得多啦




子爵府

積分: 12396


92#
發表於 15-6-13 18:04 |只看該作者

引用:Quote:藍莓綠茶 發表於 15-6-10 22:25 搬前

原帖由 方方媽媽 於 15-06-10 發表
自私的世界!錢,留番來買名牌嘛。
無內涵唔緊要,有名牌掛係身就自我感覺良好
...
真係好過份,咁不孝嘅人都冇有,佢自己都有個仔,唔通佢第時老左可接受個仔同新抱搬走左就唔比家用佢?

幾時先上到車.....


別墅

積分: 595


93#
發表於 15-6-13 19:04 |只看該作者
其實係要比囉,我都比媽咪,老公比99!養到咁大,吾一齊住無照顧佢地,仲家用都吾想比。。。


男爵府

積分: 6192


94#
發表於 15-6-13 20:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+sizzlers+於+15-06-11+發表經

原帖由 timtim2003 於 15-06-13 發表
我成日會覺得如果有自己家庭

扣除左租金、燈油火爉、交通等等日常必要既基本生活開支之後( ...
Sigh...你都係唔明我講乜,我只好話各人有各人價值觀,有人睇自己比父母重要,冇話錯嘅




大宅

積分: 1572


95#
發表於 15-6-13 20:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+timtim2003+於+15-06-13+發表

原帖由 sizzlers 於 15-06-13 發表
Sigh...你都係唔明我講乜,我只好話各人有各人價值觀,有人睇自己比父母重要,冇話錯嘅



...
一家唔知一家事
每個家庭都有自己負擔

我慶幸我娘家唔係等我地d仔女開飯

我媽在我地做女個陣已同我地講
結左婚有頭家
都預左我地第時唔使比家用佢喇
因為佢都知婚後負擔會大好多
佢想當年都無能力比到家用我婆婆架
尤其是第時有小朋友既話仲更多使費添
仲話有錢都自己留返黎家庭開支

我妹係ftm
得老公返工搵錢
屋企又要供
都係無乜餘錢可以比娘家家用

反而我媽有時仲會問返我地夠唔夠錢用添
當然我地梗係唔會要啦
我同我妹都係,如果果個月有鬆動
返開娘家時都會比返少少錢阿媽當家用
但未必月月比
而大時大節一定請阿媽飯啦,再比利是媽咪




公爵府

積分: 27460


96#
發表於 15-6-13 20:45 |只看該作者

回覆:lala_ly 的帖子

咁你都俾外家喇,唔俾你99你老公肯乜


大宅

積分: 1572


97#
發表於 15-6-13 20:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+timtim2003+於+15-06-13+發表

原帖由 sizzlers 於 15-06-13 發表
Sigh...你都係唔明我講乜,我只好話各人有各人價值觀,有人睇自己比父母重要,冇話錯嘅



...
唔通有自己一個家庭
我比左家用父母之後
但已經無錢養自己小朋友,又無錢交租開飯
咁係咪又覺得無問題?

唔係話對父母睇得唔重要
孝順父母係講有無心
唔係睇你比家用
有比就孝順,無比就唔孝順?

唔係咁計咯

比家用都要睇能力先得架




珍珠宮

積分: 31496


98#
發表於 15-6-13 22:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 sizzlers 於 15-06-13 發表Si

原帖由 timtim2003 於 15-06-13 發表
唔通有自己一個家庭
我比左家用父母之後
但已經無錢養自己小朋友,又無錢交租開飯
你睇返樓主個case, 佢有錢買個萬幾蚊嘅袋證明經濟都唔困難啦…


大宅

積分: 1572


99#
發表於 15-6-13 22:54 |只看該作者
Lovelovebear 發表於 15-6-13 22:46
你睇返樓主個case, 佢有錢買個萬幾蚊嘅袋證明經濟都唔困難啦…



有睇
我自己就真係冇能力買咁貴既袋


我而家講既只係舉緊例子



伯爵府

積分: 16186


100#
發表於 15-6-13 22:56 |只看該作者
回覆 lala_ly 的帖子

生嚟d仔女.唔生好過生.浪費時間同金錢.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo