夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 3480


81#
發表於 17-5-2 11:44 |只看該作者
aztecs 發表於 17-5-2 11:32
未結婚睇清楚唔係仲好咩...

岩呀,我係佢眼中根本不值一提 唔需要尊重我


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


82#
發表於 17-5-2 11:48 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 17-5-2 11:44
我走左去line個台妹...
你搵佢係冇用㗎。盞激起某D女人嘅好勝心。



大宅

積分: 3480


83#
發表於 17-5-2 11:58 |只看該作者
soso1227 發表於 17-5-2 11:48
你搵佢係冇用㗎。盞激起某D女人嘅好勝心。

我預左放棄個男人架喇,只係唔想分手果刻都仲估估下佢地有無野 我有無做錯決定


珍珠宮

積分: 31496


84#
發表於 17-5-2 18:49 |只看該作者

回覆樓主:

機會已經俾過,佢唔識珍惜,你灑脫離開佢係正確的,留返尊嚴俾自己


珍珠宮

積分: 31496


85#
發表於 17-5-2 18:52 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 17-5-2 11:44
我走左去line個台妹...

做咩要去搵個台妹,你愈搵佢佢咪覺得自己贏左你囉?你地分開唔係因為呢個台妹,而係你男友自己未定性


大宅

積分: 3480


86#
發表於 17-5-2 21:11 |只看該作者
Lovelovebear 發表於 17-5-2 18:52
做咩要去搵個台妹,你愈搵佢佢咪覺得自己贏左你囉?你地分開唔係因為呢個台妹,而係你男友自己未定性
...

多謝,知道JM 條女都無應過我 身有屎hehe
我調整梗自己心理架喇 反正 佢比我既回應都係不屑我 我都無謂令自己咁卑微


男爵府

積分: 5270


87#
發表於 17-5-4 23:40 |只看該作者
講真男人鍾意打機都唔會花心思係女人身上
仲要當佢仔咁揍
你話佢經濟能力好照顧到你 咁都仲有得唸,
但又冷淡 又花心仲要嚟做乜


大宅

積分: 3480


88#
發表於 17-5-5 09:21 |只看該作者
Yokohamaling 發表於 17-5-4 23:40
講真男人鍾意打機都唔會花心思係女人身上
仲要當佢仔咁揍
你話佢經濟能力好照顧到你 咁都仲有得唸,
我其實前日已經同佢灘左牌..
佢話佢只係當條台妹係朋友GAME FD
我直接講 我地已經PLAN結婚,如果你係唔定性想要呢種自由既,你去啦.亦唔好拖住我唔好再來搞我
佢應承我 唔會再同條台妹有接觸~
點知第二日,又係照同佢玩....我地又嘈,佢問係咪連有朋友都唔得?大家同一戰隊唔通淨係唔同佢玩?
我話唔係唔得,係唔可以同呢隻野做朋友...你個朋友既然咁重要..我地都唔好晒時間
嘈完一輪 佢就話唔再玩隻GAME...
我CHECK佢...係7點幾玩左幾場....但都無同呢個台妹玩既....
我就來痴線....成日諗住佢一返工、唔係我身邊就呃我...


男爵府

積分: 8688

2018復活節勳章


89#
發表於 17-5-5 11:09 |只看該作者
其實D男人真係好賤~
永遠都係隔離飯香~
港女同你捱生捱死盲話人地唔識溫柔 唔識撒嬌
最好要好似北妹 台妹咁小烏依人~

好啦~ 同耐左啦 又覺得D北女台女太依賴

我朋友男朋友係台灣人~
佢男朋友都話其實台灣好多男人都好欣賞港女獨立能幹


大宅

積分: 3480


90#
發表於 17-5-5 11:47 |只看該作者
cindyyu73 發表於 17-5-5 11:09
其實D男人真係好賤~
永遠都係隔離飯香~
港女同你捱生捱死盲話人地唔識溫柔 唔識撒嬌

撒嬌女人最好命 呢套戲講出晒心聲~
成日覺得D台妹好溫柔...其實幾婊幾心計自己唔知~
我識好多台妹FD....一D都唔溫柔扮出來架咋.因為佢地講野有尾音 喔~唷~的~嗯~
我覺得你要台妹做你人生一大成就..當初你就去台灣食返個先.
唔好而家同個港女一齊又嫌人唔夠溫柔.唔夠嗲...
我都放生佢架..佢唔捨得...買大細咁...覺得賭唔過之嘛

點評

cindyyu73    發表於 17-5-5 14:45


大宅

積分: 1399


91#
發表於 17-5-5 14:36 |只看該作者
比你擋得住2個台妹
都要你bf自己吾再玩依尾野先有用
做到咪繼續
做吾到咪閃
世事都被看透


大宅

積分: 3480


92#
發表於 17-5-5 15:03 |只看該作者
米米戀 發表於 17-5-5 14:36
比你擋得住2個台妹
都要你bf自己吾再玩依尾野先有用
做到咪繼續

佢好堅持...離唔開個遊戲 離唔開個台妹喔~
DEL LINE但個GAME好似可以私聊`HA
我會分手架喇.但唔係呢刻...因為佢一定會"本PIA" 我唔可以比佢覺得我係發脾氣同佢分~


大宅

積分: 1399


93#
發表於 17-5-5 15:08 |只看該作者
本帖最後由 米米戀 於 17-5-5 15:10 編輯
歌莉泡泡 發表於 17-5-5 15:03
佢好堅持...離唔開個遊戲 離唔開個台妹喔~
DEL LINE但個GAME好似可以私聊`HA
我會分手架喇.但唔係呢刻... ...

我諗吾好發脾氣
比佢覺得阿媽管住個仔
你應該平心靜氣同佢討論個咁既問題
將心比己你咁樣識仔 DEL MSG 佢接吾接受到先??
或者你會吾會加入一齊玩
我都一時同我老公打機 同網友SKYPE
如果真系當朋友咁既 你參與一齊玩吾系更好咩
但,如果出發點系溝女就無情講
世事都被看透


複式洋房

積分: 443


94#
發表於 17-5-5 16:58 |只看該作者
係我生左BB兩個月後,發現佢打機溝台妹!!我真係傷心到想死,佢死口話,一個台灣一個香港,點會有可能,只係搵個伴打機,但D內容每一句都入晒我腦,又話掛住,又話愛,又話想攬住,又話打機抽唔到好裝備,係因為所有幸福用晒來識佢!!仲同人地講有個女只見過幾次~有BB先識佢係一個污點~自己無伴侶~~台妹話唔介意佢有BB~仲話BB無辜,個白痴仲好感動話又唔係我同你生既BB,你都唔介意!?(一句我同你生)已經深深Hurt到我死~話左好多次唔傾唔打,都偷偷地chat~日日返工掛住同佢傾sky,一放工即刻陪條女打機!!有日放假陪我同bb係屋企,哄bb訓,佢唱克勤首c3po,唱得好開心,最後我發覺原來佢send俾條女聽叫佢留意歌詞(如珠,如寶,如c3po每日考勞,看到,卻觸不到.....)我傷心到呢!!!竟然用返來哄我bb~~痴線~仲同我成日嘈~話我硬係要將game帶入現實~~嘈到無我無理,專制,話唔係因為bb,佢會同我分手!!!我日日等佢覆msg,等足一日,到最尾我真係忍唔住同佢講屋企條key俾返我,以後唔想見到你~趕佢走!!!佢終於知道要失去我同bb了~佢求我唔好唔要佢~佢del game~唔會再同女私聊!!諗返bb同我仲愛佢~我俾依個機會佢~但對佢既信任低左好多~~心也有條剌~!!!!


大宅

積分: 3480


95#
發表於 17-5-5 17:04 |只看該作者
雪晴女奴 發表於 17-5-5 16:58
係我生左BB兩個月後,發現佢打機溝台妹!!我真係傷心到想死,佢死口話,一個台灣一個香港,點會有可能,只係搵個 ...

你其實好勇敢..... 我情況同你都差不多..不過我睇唔到有曖昧
佢都係話未見過,打機ONLY 不過佢講咩我都唔會聽.
我都決定左走....我唔想咁就一世...
我好記得佢話 唔通下次有咁既情況你又係咁嘈?
我覺得..你一日唔改....一日我同你都唔會有好結果..而家已經諗定下一隻GAME又會點喇..
真係好心傷..傷係佢完全唔在乎你


珍珠宮

積分: 36953

馬年勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 2018父親節勳章 親子王國15週年勳章 開心吸收勳章 食得好勳章


96#
發表於 17-5-5 17:14 |只看該作者
有第一次就有第2次, 好好想清楚問題係咪解決唔到....
分開好易,要維繫好難, 何況仲漫漫長路


大宅

積分: 3480


97#
發表於 17-5-5 17:23 |只看該作者
ikokam 發表於 17-5-5 17:14
有第一次就有第2次, 好好想清楚問題係咪解決唔到....
分開好易,要維繫好難, 何況仲漫漫長路 ...
核心問題 解決唔到....
得我一個維繫無意思


大宅

積分: 3480


98#
發表於 17-5-5 17:26 |只看該作者
米米戀 發表於 17-5-5 15:08
我諗吾好發脾氣
比佢覺得阿媽管住個仔
你應該平心靜氣同佢討論個咁既問題
溝通過喇,溝通唔到..佢堅持自己唔係溝女
所以就算我唔開心都好..佢照同條女打機無問題~~
因為同一戰隊~~^^
你睇完我地ga wtsapp對話就知溝通唔到


複式洋房

積分: 443


99#
發表於 17-5-5 17:29 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 17-5-5 17:04
你其實好勇敢..... 我情況同你都差不多..不過我睇唔到有曖昧
佢都係話未見過,打機ONLY 不過佢講咩我都唔會 ...
為左個女我點都會俾機會佢~~不過我100%肯定佢地未見過~依個幾月佢都好乖乖照顧我同BB~我希望佢可以KEEP落去!!!


大宅

積分: 1399


100#
發表於 17-5-5 17:32 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 17-5-5 17:26
溝通過喇,溝通唔到..佢堅持自己唔係溝女
所以就算我唔開心都好..佢照同條女打機無問題~~
因為同一戰隊~~^^ ...

邊到有wts圖?
世事都被看透

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo