在職全職

跳至

首頁
34567...12

尾頁
   0


大宅

積分: 3538


81#
發表於 09-4-2 00:50 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 00:44 發表

40.6好高燒wo....好恐怖,最怕bb發燒,我仔試過燒到105度,嚇到我即刻沖落樓住的士去急症,真係驚佢燒到腦膜炎......


係呀,我果時都立即坐的士去急症~仲燒左3日都無退,嚇到我死死下~最後原來因HK d空氣差,細菌多,仔仔習慣唔到~


大宅

積分: 1204


82#
發表於 09-4-2 00:52 |只看該作者
28歲生 ,,
出世6磅6 ,,
比預產期早左5日
原帖由 angie127 於 31-3-2009 05:10 PM 發表
我26歳生~出世bb 7磅半,比預産期遲左4日出世,入院時開始計生左5個鐘


大宅

積分: 3538


83#
發表於 09-4-2 00:53 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 00:47 發表
do好丫,有人幫下手~


d醫生好後生,好似個個都係見習無乜經感


大宅

積分: 1010


84#
發表於 09-4-2 00:53 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-2 00:39 發表


可能只係果3間喇,我果時好想投訴,不過又無乜時間就要返返英國~
我仔仔只係發燒到40.6度,但要去瑪嘉烈住隔離病房,我仔仔太光訓唔着訓,我咪去關左燈,d護士走嚟話”哩度唔咪你自己屋企呀”我都唔知唔可以
我媽咪入嚟探我仔 ...


wa...40.6都好嚴重下
聽你咁講又真係幾冇禮貌
不過都係一dd
有d做左咁上下既
咩都見過個d最冇禮貌
反而初入行個d最有熱誠d態度都好d


大宅

積分: 3538


85#
發表於 09-4-2 00:54 |只看該作者
原帖由 foris 於 09-4-2 00:52 發表
28歲生 ,,
出世6磅6 ,,
比預產期早左5日


你生左幾多個Hrs?

[ 本帖最後由 angie127 於 09-4-2 00:58 編輯 ]


大宅

積分: 1010


86#
發表於 09-4-2 00:55 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 00:45 發表

我係廣華生啊,之前聽人講話廣華好......都唔好既~早知book第2間好過~~


我都有聽人講過廣華好
不過我個陣去登記話要分區
唔俾我登記


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


87#
發表於 09-4-2 00:58 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-2 00:48 發表


陰公
咁你咪瘦左好多囉

真係...瘦左~
呢兩日夾埋都唔知有無食得1餐....
痛到咩都唔想食


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


88#
發表於 09-4-2 00:59 |只看該作者
原帖由 小露比* 於 09-4-2 00:49 發表


初初我都諗住廣華生 ,
不過full哂,,果期好多大6人落黎生 ,
之後揀左瑪嘉烈 ,

係啊,好多人選廣華啊....我果陣咁岩近半年都full,係啊仔預產果個月仲有位先報左咋~早知去伊利沙伯無咁嬲


大宅

積分: 3538


89#
發表於 09-4-2 01:01 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-2 00:53 發表


wa...40.6都好嚴重下
聽你咁講又真係幾冇禮貌
不過都係一dd
有d做左咁上下既
咩都見過個d最冇禮貌
反而初入行個d最有熱誠d態度都好d



係呀,果日又要幫仔仔照胃,抽血同入尿袋~果時仔仔得9個幾月大咋~心痛到我死
感可能係啦~


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


90#
發表於 09-4-2 01:02 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-2 00:50 發表


係呀,我果時都立即坐的士去急症~仲燒左3日都無退,嚇到我死死下~最後原來因HK d空氣差,細菌多,仔仔習慣唔到~

係啊.....而家香港多左好多大陸人落黎,真係諗起都火滾,又肺癆又手足口又流感,野緊落黎啦,深圳都爆發左喇,真係唔多菌就奇....


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


91#
發表於 09-4-2 01:04 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-2 00:55 發表


我都有聽人講過廣華好
不過我個陣去登記話要分區
唔俾我登記

我都唔明點解d人話廣華好既,唔知係咪我唔好彩啦,我就覺得極差~好後悔tim呀


大宅

積分: 3538


92#
發表於 09-4-2 01:06 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 01:02 發表

係啊.....而家香港多左好多大陸人落黎,真係諗起都火滾,又肺癆又手足口又流感,野緊落黎啦,深圳都爆發左喇,真係唔多菌就奇....



無辨法啦,自由行又咁容易申請~
所以我而家唔揀太熱返HK~


大宅

積分: 1010


93#
發表於 09-4-2 01:07 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-2 01:01 發表



係呀,果日又要幫仔仔照胃,抽血同入尿袋~果時仔仔得9個幾月大咋~心痛到我死
感可能係啦~


陰公...咁細個好辛苦架喎
咁有冇諗住返去英國定居呀


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


94#
發表於 09-4-2 01:08 |只看該作者
所以我1路都咁憎大6人 ,
真係唔好話中國人歧視中國人 ,,


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


95#
發表於 09-4-2 01:10 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-2 01:01 發表



係呀,果日又要幫仔仔照胃,抽血同入尿袋~果時仔仔得9個幾月大咋~心痛到我死
感可能係啦~
佢一定好痛囉~~陰公....
我仔上次肚屙屙到入院,要同佢"種豆"(吉支野係隻手背到,準備吊水)我都心痛到喊左出黎,最心痛係佢係房入面喊住大叫"唔好呀,好痛呀,媽咪呀,點解唔救我呀,呀~~~"我係出面聽到幾心痛呀,心痛在佢以為我會救佢但我救唔到佢


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


96#
發表於 09-4-2 01:11 |只看該作者
原帖由 小露比* 於 09-4-2 01:08 發表
所以我1路都咁憎大6人 ,
真係唔好話中國人歧視中國人 ,,

agree~


大宅

積分: 3538


97#
發表於 09-4-2 01:12 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-2 01:07 發表


陰公...咁細個好辛苦架喎
咁有冇諗住返去英國定居呀


我係0係英國住~為左d仔女好~HK食好,玩好,Shopping好
不過住,空氣同為左下―代我覺得哩邊好d


大宅

積分: 1010


98#
發表於 09-4-2 01:12 |只看該作者
原帖由 小露比* 於 09-4-2 01:08 發表
所以我1路都咁憎大6人 ,
真係唔好話中國人歧視中國人 ,,


我都唔中意
佢地真係一d衛生常識都冇


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


99#
發表於 09-4-2 01:14 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-2 01:06 發表



無辨法啦,自由行又咁容易申請~
所以我而家唔揀太熱返HK~

而家直頭話一次申請簽証,可以多次入境tim呀,可以一星期黎7日番上去1,2日又再落黎,咁同係hk住有咩分別?太恐怖喇


大宅

積分: 3538


100#
發表於 09-4-2 01:16 |只看該作者
原帖由 小露比* 於 09-4-2 01:08 發表
所以我1路都咁憎大6人 ,
真係唔好話中國人歧視中國人 ,,


又唔咪個個都衰~
果時我大住肚住HK去廸士尼玩,走時係坐迪士尼火車果度,d大陸人見到大住肚都衝去坐,唔讓比我~

首頁
34567...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo