立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 3538
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 00:44 發表 40.6好高燒wo....好恐怖,最怕bb發燒,我仔試過燒到105度,嚇到我即刻沖落樓住的士去急症,真係驚佢燒到腦膜炎......
積分: 1204
原帖由 angie127 於 31-3-2009 05:10 PM 發表 我26歳生~出世bb 7磅半,比預産期遲左4日出世,入院時開始計生左5個鐘
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 00:47 發表 do好丫,有人幫下手~
積分: 1010
原帖由 angie127 於 09-4-2 00:39 發表 可能只係果3間喇,我果時好想投訴,不過又無乜時間就要返返英國~ 我仔仔只係發燒到40.6度,但要去瑪嘉烈住隔離病房,我仔仔太光訓唔着訓,我咪去關左燈,d護士走嚟話”哩度唔咪你自己屋企呀”我都唔知唔可以 我媽咪入嚟探我仔 ...
原帖由 foris 於 09-4-2 00:52 發表 28歲生 ,, 出世6磅6 ,, 比預產期早左5日
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 00:45 發表 我係廣華生啊,之前聽人講話廣華好......都唔好既~早知book第2間好過~~
珍珠宮
積分: 42413
原帖由 man880912 於 09-4-2 00:48 發表 陰公 咁你咪瘦左好多囉
原帖由 小露比* 於 09-4-2 00:49 發表 初初我都諗住廣華生 , 不過full哂,,果期好多大6人落黎生 , 之後揀左瑪嘉烈 ,
原帖由 man880912 於 09-4-2 00:53 發表 wa...40.6都好嚴重下 聽你咁講又真係幾冇禮貌 不過都係一dd 有d做左咁上下既 咩都見過個d最冇禮貌 反而初入行個d最有熱誠d態度都好d
原帖由 angie127 於 09-4-2 00:50 發表 係呀,我果時都立即坐的士去急症~仲燒左3日都無退,嚇到我死死下~最後原來因HK d空氣差,細菌多,仔仔習慣唔到~
原帖由 man880912 於 09-4-2 00:55 發表 我都有聽人講過廣華好 不過我個陣去登記話要分區 唔俾我登記
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 01:02 發表 係啊.....而家香港多左好多大陸人落黎,真係諗起都火滾,又肺癆又手足口又流感,野緊落黎啦,深圳都爆發左喇,真係唔多菌就奇....
原帖由 angie127 於 09-4-2 01:01 發表 係呀,果日又要幫仔仔照胃,抽血同入尿袋~果時仔仔得9個幾月大咋~心痛到我死 感可能係啦~
積分: 39132
原帖由 小露比* 於 09-4-2 01:08 發表 所以我1路都咁憎大6人 , 真係唔好話中國人歧視中國人 ,,
原帖由 man880912 於 09-4-2 01:07 發表 陰公...咁細個好辛苦架喎 咁有冇諗住返去英國定居呀
原帖由 angie127 於 09-4-2 01:06 發表 無辨法啦,自由行又咁容易申請~ 所以我而家唔揀太熱返HK~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy