夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11326


81#
發表於 19-4-30 18:24 |只看該作者
EudyptulaMinor 發表於 19-4-30 17:28
純粹分享我的經歷:
我有兩個小朋友,女3y4m,仔1y,我33y
當初生左個女都唔諗住再生

你分享的經驗欠缺你們的經濟環境因素~例如家庭平均收入~有固定居所等等~所以不能作為畀樓主用來參考的指標都係嗰句~要有理想的生活都要有適當的配套先能夠順利進行~好多嘢都要量力而行


子爵府

積分: 11855


82#
發表於 19-4-30 19:03 |只看該作者
月入低過4萬生2個,好多家庭都有,住公屋家庭大把,我樓下有個女人生3個,追仔,1個男人打2份工賺錢養全家,女人冇返工,同6299一家7口迫一間公屋,呢d情況係我條村見好多。
樓主情況好在係雙職父母,你同先生好好傾下,會唔會覺得迫?


翡翠宮

積分: 79228


83#
發表於 19-4-30 19:15 |只看該作者
siugocandy 發表於 19-4-30 19:03
月入低過4萬生2個,好多家庭都有,住公屋家庭大把,我樓下有個女人生3個,追仔,1個男人打2份工賺錢養全家 ...

生三個真係好堅
我認我緊張經濟情況,無幾層巳 full pay既樓我吾敢
我講我乍吾冼圍插


子爵府

積分: 11855


84#
發表於 19-4-30 20:12 |只看該作者
mini1204 發表於 19-4-30 19:15
生三個真係好堅
我認我緊張經濟情況,無幾層巳 full pay既樓我吾敢
我講我乍吾冼圍插

擔心都正常,現在百物騰貴,生小朋友不奢望將來養自己,要留資產養老。
樓主月入4萬比人插到暈,月入2萬養全家,2個細路,同老人家迫一間公屋。
只可以話天外有天 人外有人


子爵府

積分: 11678

畀面勳章


85#
發表於 19-4-30 20:14 |只看該作者
其實四萬幾真係唔多⋯工人5k,一家三口保險2.5k,同老爺奶奶住點都要比10k家用卦⋯浄返兩萬幾,小朋友一返學就用好多錢,even係學券⋯仲有突發事如病左、入院等等⋯
當然我好認同有兄弟姐妹一齊成長係好美好,我自己都打算生三個。錢係其次,最最要同老公有共識,加油


男爵府

積分: 9263


86#
發表於 19-4-30 21:23 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-30 18:24
你分享的經驗欠缺你們的經濟環境因素~例如家庭平均收入~有固定居所等等~所以不能作為畀樓主用來參考的 ...

係呀~ 因為每個家庭經濟狀況唔同,就算大家都收入4k,但有4k養3人、養7人,而且生活開支都各有不同,所以我淨係分享有兩個小朋友有咩好,等樓主加上自己的現況去衡量~


複式洋房

積分: 279


87#
發表於 19-4-30 21:59 |只看該作者
sharonsuet 發表於 19-4-30 17:42
所謂經濟條件係呢到變左業權,因為住屋問題,大家都會諗到第時如果無屋住點算,因為間屋唔係我自己名,令 ...

其實坦白講,層樓比我就唔會諗比邊個。
老人家,可能已經立了平安紙比邊個,點分。同埋可能你62走後根本全部比你99所有。而家d人男人average85,87, 女人88,90都唔出其。諗,其實有d無謂and不切實際。就算層攞歸你地,第日你地都要比管理費差響地租水電煤,大廈維修保養...好多開支。

朋友經驗, 30頭 ,當時收入70k+, 自住單位三房,有工人,有車,cash flow 7位,讀學卷,先夠膽生第一個。

而家收入double+, cash flow 幾倍,先考慮生第二個,但係已經快30尾。系考慮,都係未敢生!


別墅

積分: 736


88#
發表於 19-4-30 22:21 |只看該作者
wiserli 發表於 19-4-30 21:59
其實坦白講,層樓比我就唔會諗比邊個。
老人家,可能已經立了平安紙比邊個,點分。同埋可能你62走後根本全 ...

公屋黎架,無你講既差餉同管理費,我平時交租俾政府架咋。同埋呢到有我名,有户籍,我地同住同租。之後係咪我都好我都有分擔租務同水電媒。你講緊個個70k的case係住私樓,我係再低好多個tier


複式洋房

積分: 279


89#
發表於 19-4-30 22:31 |只看該作者
sharonsuet 發表於 19-4-30 22:21
公屋黎架,無你講既差餉同管理費,我平時交租俾政府架咋。同埋呢到有我名,有户籍,我地同住同租。之後係 ...

公屋而家唔係唔可以世襲咩?
子女結婚後唔係要除名咩?
我都唔係好清楚。(emoji)


子爵府

積分: 13999


90#
發表於 19-4-30 22:53 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 bobo88hk 於 19-4-30 22:53 編輯

老公唔想又唔係搵得好多算把啦 除非政府工果d叫穩陣d唔係都唔叫一世搵到果個數 小朋友會大 開資有多無少 有剩錢儲黎退休好過
D男人搞婚外情都會賴唔想生又要生


子爵府

積分: 12396


91#
發表於 19-4-30 22:57 |只看該作者
sharonsuet 發表於 19-4-29 19:48
因為我同一時間都有認同老公的講法,After all 佢都係為個囡好,但係我地同奶奶共住,已慳好大筆,加上我搵 ...

呢個情況生一個好了
一黎同99住,二黎家庭收入得44k左右養2個小朋友好難
幾時先上到車.....


子爵府

積分: 12812


92#
發表於 19-5-1 09:25 |只看該作者
sharonsuet 發表於 19-4-30 22:21
公屋黎架,無你講既差餉同管理費,我平時交租俾政府架咋。同埋呢到有我名,有户籍,我地同住同租。之後係 ...

原來係公屋
可唔可以用你c6名買斷?
買左自己屋就唔同講法


別墅

積分: 694


93#
發表於 19-5-1 10:12 |只看該作者

回覆樓主:

小孩開始讀書,日漸長大,要有安靜及私人空間温習(其實大家需要私人空間),按現在情況,再多一個孩子,生活空間唔係太理想。
3代同住,真係有好多問題,我同老爺奶奶關係好好,都唔想同住,大家教子女理念及方法不同,爭執會漸多。
7人住在一起,諗起都頭腦。


大宅

積分: 3025


94#
發表於 19-5-1 11:32 |只看該作者

回覆樓主:

如果你呢個case,我會生一個就算,同6299住又冇自己嘅地方,所以唔會生咁多!阿女就黎讀書,到時又會需要多啲地方擺放讀書嘅用品……可能係書枱,書櫃……等等!返學又可能會參加一啲興趣班,就算K1唔參加,K2都可能會參加……呢啲都係錢,想一家人去旅行,得阿女一個可能每年都可以去,但多左個細,可能考慮因素會多左,大左補習班,真係用錢用得好快……講真搵40幾k一家三口,話多唔多,話少又唔算少,資產唔知你地有幾多,我會選擇儲定啲資金黎資產增值!


男爵府

積分: 9273


95#
發表於 19-5-1 12:07 |只看該作者
其實樓主想生多個係因為想追仔?想呀囡有人陪?想滿足自己做媽媽的慾望?定為咩?計劃下生育總有原因推動你的,對嘛?當然可以是基於沒法解釋的愛。

當有念頭想生才值得討論大家基於什麽考慮下決定去馬定放棄。但老公都表明不願意,己經不用討論啦。當然樓主可以説服老公,如果老婆想生的原因能説服老公。

最後才講真正客觀條件,綜合大家分析,條件是不足的。

諗清楚當初最fundamental的原因將來先唔會後悔


子爵府

積分: 11326


96#
發表於 19-5-1 14:17 |只看該作者
KoneyB 發表於 19-5-1 09:25
原來係公屋
可唔可以用你c6名買斷?
買左自己屋就唔同講法

唔係所有公屋都可以買斷的~東涌公屋好似冇得買~我唔知有無搞錯


子爵府

積分: 12812


97#
發表於 19-5-1 14:40 |只看該作者
mingmama 發表於 19-5-1 14:17
唔係所有公屋都可以買斷的~東涌公屋好似冇得買~我唔知有無搞錯
...

我都唔知
但成日覺得有得買斷就一定要買 咁抵


水晶宮

積分: 50660


98#
發表於 19-5-1 20:05 |只看該作者
搬唔走就唔生
間屋唔一定留比你地


珊瑚宮

積分: 109526

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章


99#
發表於 19-5-1 23:35 |只看該作者
sharonsuet 發表於 19-4-30 22:21
公屋黎架,無你講既差餉同管理費,我平時交租俾政府架咋。同埋呢到有我名,有户籍,我地同住同租。之後係 ...

你係想平有平養果隻咪go ahead, 我諗除左你老公之外,個個都贊成架你屋企,你6299住間3房都生6個,一家8口,你地生2個都係一家7口姐,我諗你都係咁諗。

至於屋企你地情況好好了,我有親戚因爲住屋問題無辦法一齊住,生一個到而家小學都仲係各自住緊原生家庭,又係等個老人家百年歸老但老人家80幾都仲好健康,基本上都無乜機會一齊住。

人人要求唔同,問呢度都無乜意思,bk不嬲只會講最高標準,月入10萬加一層full paid 3房屋苑單位係最低要求⋯⋯ 但實際上,大把1個男人搵2萬都生2、3個,女人做ftm都大把,仲有搵萬幾住劏房都都生2-3個擺明窮養搏個仔將來搵到錢養返佢地都大把數唔曬。


大宅

積分: 4171


100#
發表於 19-5-2 08:26 |只看該作者
Yusum 發表於 19-4-29 20:46
本帖最後由 Yusum 於 19-4-29 20:47 編輯

其實一個有一個好,兩個有兩個好!

本帖最後由 Ng_Taitai 於 19-5-2 08:31 編輯

冇錯,我同你諗法相同。諗得太多就會唔想生,父母死左後,佢哋都重有親人相伴都係我諗法。所以我冇諗太多就生左第2個不過樓主而家大前題係需要一個新居先~


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo