跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1702


81#
發表於 09-6-24 11:15 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-6-24 11:13 發表
littlechuhk

妳指關門口村d村屋? 定私人樓呀 ? 妳睇中邊到呀 ! 睇吓我有無d意見比妳 !!



就係關門口村d村屋...thanks! 個度好似冇乜私人樓架喎


大宅

積分: 1157


82#
發表於 09-6-24 14:29 |只看該作者
原帖由 littlechuhk 於 09-6-23 17:02 發表


Hi Ada, nice to meet you, I know Nancy and we live very close, I just meet her once in the 爬行比賽last weekend...we didn't talk too much since so many friends visited my BB...may be we gathering so ...


你好! 我都有去爬行比賽, 不過輸咗. 個日我都有同Nancy見面, 不過都係傾咗一震, 因為佢早過我地, 佢爬完要比奶熙仔食, 所以無傾. 我地都搵日出嚟傾吓.


大宅

積分: 1702


83#
發表於 09-6-24 14:41 |只看該作者
原帖由 adayautsang 於 09-6-24 14:29 發表


你好! 我都有去爬行比賽, 不過輸咗. 個日我都有同Nancy見面, 不過都係傾咗一震, 因為佢早過我地, 佢爬完要比奶熙仔食, 所以無傾. 我地都搵日出嚟傾吓. ...


咁一齊啦
妳會唔會去深井睇樓, 如果去可以約埋行下!


大宅

積分: 1157


84#
發表於 09-6-24 14:44 |只看該作者
原帖由 Jessiechow720 於 09-6-23 22:38 發表
When we come out for tea in coming weekend ??
I want to join too.
My BB born on July 20, and we will go to party too on July 18. My No. 13, nice to meet you.


你好! 小B 3/7出世, 我都有參加18/7個生日會, 我#54,
到時可以見面傾吓先.


大宅

積分: 1157


85#
發表於 09-6-24 14:51 |只看該作者
原帖由 littlechuhk 於 09-6-24 14:41 發表


咁一齊啦
妳會唔會去深井睇樓, 如果去可以約埋行下!


爸爸要星期六日先有時間, 暫時無時間去睇樓, 如果去睇樓我話比你知, 睇吓你有無時間出嚟行下.


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


86#
發表於 09-6-24 22:24 |只看該作者
生狙兩件係咁上下啦, 記得入來好好架啦,
你見到我, 記住叫我我喎....

原帖由 IPBB 於 09-6-7 14:59 發表


肥媽, 我米識左你囉, 上次半歲party 識左啦.. 冇記性.. !


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


87#
發表於 09-6-24 22:26 |只看該作者
放心喎, 我大女都係唔爬....

原帖由 motakmo 於 09-6-8 00:38 發表
嗚嗚~~~ 好羨慕你地去參加爬行大賽呀!
我隻臭豬仲未識爬呀! 嗚 嗚~~~


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


88#
發表於 09-6-24 22:27 |只看該作者
唔緊要, 我地d 友情要慢慢"煲"架嘛...

原帖由 socket 於 09-6-8 15:39 發表
妳地就好啦 ! 報到18/7 party, 我已報名做後備, 不過好高興認識妳地, 我住荃灣, 有時間多d聯絡la ! 現在唔知20/6定21/6邊日會去參加爬行大賽 !!


大宅

積分: 4128

好媽媽勳章


89#
發表於 09-6-24 22:29 |只看該作者
sunday 好, 我家工人放假, 我都要搵飯開.

原帖由 IPBB 於 09-6-22 21:38 發表
咁星期六定星期日飲茶好呀! 因為有D媽咪要返工麻... !


民房

積分: 74


90#
發表於 09-6-24 22:53 |只看該作者
到時可以見面傾吓. What food you will give BB eat now?

原帖由 adayautsang 於 09-6-24 14:44 發表


你好! 小B 3/7出世, 我都有參加18/7個生日會, 我#54,
到時可以見面傾吓先.


大宅

積分: 3137


91#
發表於 09-6-24 22:59 |只看該作者
Hope to see you soon : >

原帖由 adayautsang 於 09-6-24 14:44 發表


你好! 小B 3/7出世, 我都有參加18/7個生日會, 我#54,
到時可以見面傾吓先.


男爵府

積分: 9799


92#
發表於 09-6-25 11:46 |只看該作者
littlechuhk

關門口村d村屋比較舊, 交通一般, 去大窩口mtr都ok呀 ! 如果去買餸就要坐van仔去荃灣買 ! 不過地方幾大, 買村屋怕唔怕業權問題 ???

無錯關門口村係無私人樓, 我唔會咗關門口街 !!


原帖由 littlechuhk 於 09-6-24 11:15 發表



就係關門口村d村屋...thanks! 個度好似冇乜私人樓架喎


男爵府

積分: 9799


93#
發表於 09-6-25 11:52 |只看該作者
我都已經參加咗18/7party, 我係#80到時相認吧 !!


原帖由 肥媽 於 09-6-24 22:27 發表
唔緊要, 我地d 友情要慢慢"煲"架嘛...


大宅

積分: 1702


94#
發表於 09-6-25 12:41 |只看該作者
原帖由 socket 於 09-6-25 11:46 發表
littlechuhk

關門口村d村屋比較舊, 交通一般, 去大窩口mtr都ok呀 ! 如果去買餸就要坐van仔去荃灣買 ! 不過地方幾大, 買村屋怕唔怕業權問題 ???

無錯關門口村係無私人樓, 我唔會咗關門口街 !!


...


我問過經紀, 佢地話好多樓都係10年左右, 最近仲有間係新的...冇丁地丁權問題, 因為地係政府架, 所以應該可以的, 買野我都認為係一個問題, 所以正在考慮中...thx妳的意見!


大宅

積分: 1157


95#
發表於 09-6-25 13:20 |只看該作者
原帖由 肥媽 於 09-6-24 22:24 發表
生狙兩件係咁上下啦, 記得入來好好架啦,
你見到我, 記住叫我我喎....


生日會我地一齊坐, Table 7.
你有兩個小朋友? 大女幾時出世, 小b幾多號出世?
我都有兩個, 大女2005年出世, 小b3號出世.


大宅

積分: 1157


96#
發表於 09-6-25 13:24 |只看該作者
原帖由 BBBaMI1318 於 09-6-24 22:53 發表
到時可以見面傾吓. What food you will give BB eat now?


我都無特別比野bb食, 我會等1歲先比多d野佢試. 你呢?


大宅

積分: 1157


97#
發表於 09-6-25 13:25 |只看該作者
原帖由 Jessiechow720 於 09-6-24 22:59 發表
Hope to see you soon : >


我坐7號枱, 你呢?


大宅

積分: 1157


98#
發表於 09-6-25 13:28 |只看該作者
原帖由 littlechuhk 於 09-6-25 12:41 發表


我問過經紀, 佢地話好多樓都係10年左右, 最近仲有間係新的...冇丁地丁權問題, 因為地係政府架, 所以應該可以的, 買野我都認為係一個問題, 所以正在考慮中...thx妳的意見! ...


可以賣啦, 之前問過都未得.
果到都算方便, 行過公園就到MTR.


複式洋房

積分: 269


99#
發表於 09-6-25 13:29 |只看該作者
我坐10號枱呀, 其他媽媽呢?


大宅

積分: 1157


100#
發表於 09-6-25 13:42 |只看該作者
原帖由 zoemoyip 於 09-6-25 13:29 發表
我坐10號枱呀, 其他媽媽呢?


我叫Ada, 我坐7號枱.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo