家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   5


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


81#
發表於 22-1-13 18:07 |只看該作者
yoyoso 發表於 22-1-12 12:31
回覆 pi0219 的帖子

請問你幾時入1萬?我13/12/2021開戶及入1萬, 唔知幾時會收到? ...

你而家都可以check 到一股APPL,不過 狀態顯示係『凍結中』


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


82#
發表於 22-1-13 18:10 |只看該作者
maggietam1995 發表於 22-1-12 16:02
可以當做$50買碎股

不是,一般股票交易都用得


禁止訪問

積分: 1263


83#
發表於 22-1-17 16:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 28929


84#
發表於 22-1-19 11:34 |只看該作者
我想問入左10000去牛牛。係咪要keep一個月先有1股蘋果送?如買美股要轉錢去美股除展個帳戶?


禁止訪問

積分: 981


85#
發表於 22-1-20 09:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1596


86#
發表於 22-2-10 12:31 |只看該作者
檸檬檸檬 發表於 22-1-19 11:34
我想問入左10000去牛牛。係咪要keep一個月先有1股蘋果送?如買美股要轉錢去美股除展個帳戶?
...
係,要放一個月,買美股要轉美金落美股戶口

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo