自由講場

跳至

首頁

尾頁
   10


公爵府

積分: 25654


81#
發表於 26-6-16 12:18 |只看該作者
有啲係乜都吾做,仲要進入虛擬世界耐過現實世界嗰啲一定冇得救


侯爵府

積分: 21366

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 想生BB熱投


82#
發表於 26-6-16 12:42 |只看該作者
nicelady2828 發表於 26-6-16 11:42
咁就好啦

你兩個女一定好優秀



大宅

積分: 4895

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


83#
發表於 26-6-16 13:01 |只看該作者
本帖最後由 Breadfruit 於 26-6-16 13:01 編輯

隔離屋有一個


珍珠宮

積分: 44524


84#
發表於 26-6-16 13:05 |只看該作者
nicelady2828 發表於 26-6-16 11:46
什麼行業,香港畢業?

同埋我好好奇,有啲外國名係大學畢業嘅返嚟,有冇人真係搵到啲傳統好工

我做tech,國內和外國畢業都有。呢行只睇實力唔考慮背景,就算Harvard、Stanford、Cal Tech畢業,做題做唔好、grilling淆底過唔到都係冇情講。揀junior著重potential和態度,能力嘅絕對可以培養,任何技能都係可以學得識,但一個人嘅品德、性格、態度、價值觀唔係一個工作環境可以改變
咩為之傳統好工?
好多人覺得錢俾得足夠就係好工,做過人家口中嘅好工,異常奄悶,上班如上墳,最後放棄所有從新出發。所以我覺得搵到喜歡嘅工作就係好工,至於能否有發展就睇自己性格、能力,做得好機會、利益自然會來。


子爵府

積分: 11612


85#
發表於 26-6-16 13:12 |只看該作者
mizuho 發表於 26-6-16 13:05
我做tech,國內和外國畢業都有。呢行只睇實力唔考慮背景,就算Harvard、Stanford、Cal Tech畢業,做題做唔 ...

心目中嘅傳統好工,就係起碼仔女到呢份工會覺得有希望晉升,有希望發展咁啦,亦都係自己有興趣,讀嘅有啲關係

如果我仔女可以,咁我都好心足


珍珠宮

積分: 48101

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 親子達人勳章


86#
發表於 26-6-16 13:41 |只看該作者
在香港, 15-24歲仍在讀書階段, 除非家庭經濟有困難, 如果唔係, 是不用出去揾錢的.

一毫之善,與人方便;一毫之惡,勸君莫作;欺人是禍,饒人是福;不信抬頭看,蒼天饒過誰
                      *****請勿將本人网名及言論內容轉載或抄襲到任何平台, 報章或雜誌上*****


翡翠宮

積分: 86172


87#
發表於 26-6-16 19:33 |只看該作者
無限城 發表於 26-6-12 23:26
大把,識個名校中學,大學讀marketing ,畢業抄旦夜班的士…..日頭去玩….

退而求其次咁講,亦有人讀完碩士,咪一樣廢柴乜都唔做!


珍珠宮

積分: 46155


88#
發表於 26-6-16 19:56 |只看該作者
emt1314 發表於 26-6-16 13:41
在香港, 15-24歲仍在讀書階段, 除非家庭經濟有困難, 如果唔係, 是不用出去揾錢的.

...

香港人有錢,其實40歲唔做嘢都得架


侯爵府

積分: 20628


89#
發表於 26-6-16 22:23 |只看該作者

回覆樓主:

朋友個仔,未考DSE休學左幾年,日日在家打機工人服侍,最緊要父母搵到錢


珍珠宮

積分: 48101

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018母親節勳章 親子達人勳章


90#
發表於 26-6-17 10:39 |只看該作者
babytt2 發表於 26-6-16 19:56
香港人有錢,其實40歲唔做嘢都得架

雖然係, 但我唔容許讀完書不做野.

我所認識的人, 無人係尼特族(慶幸)
一毫之善,與人方便;一毫之惡,勸君莫作;欺人是禍,饒人是福;不信抬頭看,蒼天饒過誰
                      *****請勿將本人网名及言論內容轉載或抄襲到任何平台, 報章或雜誌上*****


水晶宮

積分: 51725


91#
發表於 26-6-17 10:55 |只看該作者

回覆樓主:

既然讀書為興趣,咁無興趣返工就唔返唔係好正常咩?


水晶宮

積分: 50759

2025勳章蛇年勳章


92#
發表於 26-6-17 11:18 |只看該作者
orezo 發表於 26-6-16 22:23
朋友個仔,未考DSE休學左幾年,日日在家打機工人服侍,最緊要父母搵到錢
...

考完DSE呢?


侯爵府

積分: 20628


93#
發表於 26-6-17 11:40 |只看該作者
ernbe 發表於 26-6-17 11:18
考完DSE呢?

無去考,中四五就停左學


珍珠宮

積分: 46155


94#
發表於 26-6-17 13:48 |只看該作者
emt1314 發表於 26-6-17 10:39
雖然係, 但我唔容許讀完書不做野.

我所認識的人, 無人係尼特族(慶幸)

我都係架,搵唔到工,冇問題

但要努力,身邊以前都有幾年係咁,好彩之後又返工冇嘢


水晶宮

積分: 53001


95#
發表於 26-6-17 13:50 |只看該作者

回覆樓主:

嗜老就嗜老啦,改個名都掩飾唔到自己唔努力。身邊唔少,同時亦有唔少係父母造就出嚟。


公爵府

積分: 27137


96#
發表於 26-6-17 13:59 |只看該作者
小菜豆 發表於 26-6-12 10:10
有,同事仔女,大學畢業只做炒散,賺夠去旅行。旅行完又炒散for下一次旅行。
另一個poly測量畢業,近年少 ...

咁次我屋企嘅親戚,不過唔係炒散,讀完大學畢業有專業資格,搵文職,同屋企人講唔等錢洗,話做文職就夠,無壓力、準時返工放工。


侯爵府

積分: 24744


97#
發表於 26-6-20 09:20 |只看該作者


https://youtu.be/ZkChq826nYM



睇完之後對你會唔會有所啟發呢?
原來咁都賺到錢。
你又諗唔諗到點賺錢呢?

我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


伯爵府

積分: 15147


98#
發表於 26-6-20 09:35 |只看該作者
我個女算唔算,搵了一筆錢去日本工作假,現在係日本找到份工


珊瑚宮

積分: 103049

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


99#
發表於 26-6-20 09:49 |只看該作者
小菜豆 發表於 26-6-12 10:10
有,同事仔女,大學畢業只做炒散,賺夠去旅行。旅行完又炒散for下一次旅行。
另一個poly測量畢業,近年少 ...

怪不得, 閒日條街越黎越多人 以為D人諗住星期六日放假 攞埋星期五抖下

近期見得多既係 年青夫婦拖住小朋友行街 既多左


珍珠宮

積分: 47738

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


100#
發表於 26-6-20 10:00 |只看該作者

回覆樓主:

30幾年前,中學有個師姊講佢阿哥20頭,長期一個人霸佔一個房,基本上唔出房門。網上解釋成因:無法適應外界壓力而選擇逃避。有啲女人怕工作壓力而逃避求其搵人嫁。

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo