自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


侯爵府

積分: 21345


81#
發表於 前天 18:52 |只看該作者
DFSON 發表於 26-6-24 18:46
我估應該每種票價都留d比公開發售,公開有無機會正面我又唔知,但試過公開比左最平山頂+轉彎位我,優先就 ...

咁畀多一百蚊都抵啦,我好期待, 唔知畀咗咩位我


侯爵府

積分: 21345


82#
發表於 前天 18:54 |只看該作者
rhung 發表於 26-6-24 18:31
我老公打咗上去CCBA hotline, 佢哋話系統冇問題。

真係俾佢吹漲,我們專登申請張卡買演唱會,雖然倫伯好 ...

可能巡迴兩年之後返嚟有個終極篇


子爵府

積分: 10575

睛靈勳章


83#
發表於 前天 18:58 |只看該作者
soscho 發表於 26-6-24 18:54
可能巡迴兩年之後返嚟有個終極篇

倫伯邊有氣唱同埋佢friend多,大家柴娃娃每人唱一首,幫下手,好似修哥咁囉。


水晶宮

積分: 63462

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


84#
發表於 前天 19:04 |只看該作者
rhung 發表於 26-6-24 16:25
我試咗4次(分別用電話及電腦)
老公試咗3次。
又係去到入好credit card,就話失敗。

佢個confirmation email 有寫日期


水晶宮

積分: 63462

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


85#
發表於 前天 19:06 |只看該作者
soscho 發表於 26-6-24 16:53
如果經城市售票網都要咁貴? 我唔知林係咪城市買到, 早幾年只俾好少費用, 我唔記得幾多, 總之唔使100
...

林憶蓮係HK ticketing


子爵府

積分: 10575

睛靈勳章


86#
發表於 前天 19:06 |只看該作者
soscho 發表於 26-6-24 18:52
咁畀多一百蚊都抵啦,我好期待, 唔知畀咗咩位我

好似開盲盒咁
我直頭買咗邊日都未知,因為昨天未收到confirmation letter, 只收到CCBA既過數通知咋


珍珠宮

積分: 37847

睛靈勳章


87#
發表於 前天 19:08 |只看該作者

回覆樓主:

點解而家演唱會票冇得㨂位


水晶宮

積分: 63462

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


88#
發表於 前天 19:15 |只看該作者
jollyma 發表於 26-6-24 19:08
點解而家演唱會票冇得㨂位

係今次冇!
我買Sandy 都係優先但東亞信用卡,同埋係HK ticketing 直接揀日子揀票價出埋座位no.


子爵府

積分: 10575

睛靈勳章


89#
發表於 前天 19:18 |只看該作者
popocat 發表於 26-6-24 19:15
係今次冇!
我買Sandy 都係優先但東亞信用卡,同埋係HK ticketing 直接揀日子揀票價出埋座位no.
...

草蜢優先訂票係Cityline, 收到票才知道坐邊度


子爵府

積分: 14754


90#
發表於 前天 19:19 |只看該作者
rhung 發表於 26-6-24 18:31
我老公打咗上去CCBA hotline, 佢哋話系統冇問題。

真係俾佢吹漲,我們專登申請張卡買演唱會,雖然倫伯好 ...

完全同我諗法一樣,我都係諗住佢都年都一把年紀,特登走去申請建行信用卡!
嘥咗我兩個鐘不斷去試唔同個方法嘗試買票


伯爵府

積分: 16038


91#
發表於 前天 19:29 |只看該作者
我琴日又係一撳就買到,本來想買尾埸最貴飛,問咗朋友,一陣間已經冇晒,唯有揀第二啲日子880算了,希望優先場啲位真係會靚啲


男爵府

積分: 9374


92#
發表於 前天 20:44 |只看該作者
買到911, 4位
wcpcelia 唔好點評我
24小時做阿4的C9


水晶宮

積分: 57021


93#
發表於 前天 20:55 |只看該作者
本帖最後由 angiehouse 於 26-6-24 21:02 編輯
whyyou 發表於 26-6-24 15:29
唔係啦, 我上次公開買林憶蓮都係要俾100蚊手續費

我上次紅館公開買草蜢同黃凱芹系吾洗100,好似30幾,你林憶蓮系啟德麻,啟德手續費系貴


伯爵府

積分: 19983


94#
發表於 前天 21:02 |只看該作者
rhung 發表於 26-6-24 18:58
倫伯邊有氣唱同埋佢friend多,大家柴娃娃每人唱一首,幫下手,好似修哥咁囉。

...

最近睇過林憶蓮同埋倫伯喺澳門開演唱會,倫伯真係好勁,一個人由頭唱到尾,3粒幾鐘 ,只有太極雷有輝唱左首紅色跑車,但雷都好似吾夠氣,所以倫伯好堅.
Ps.C6系佢fans,我5系


水晶宮

積分: 57021


95#
發表於 前天 21:04 |只看該作者
TAKTAKB 發表於 26-6-24 21:02
最近睇過林憶蓮同埋倫伯喺澳門開演唱會,倫伯真係好勁,一個人由頭唱到尾,3粒幾鐘 ,只有太極 ...

倫我由細聽到大,歌單好廣,首首歌都識(我吾系好明而家D新進歌手得幾首歌都話開演唱會)


子爵府

積分: 10575

睛靈勳章


96#
發表於 前天 21:06 |只看該作者
本帖最後由 rhung 於 26-6-24 21:15 編輯
TAKTAKB 發表於 26-6-24 21:02
最近睇過林憶蓮同埋倫伯喺澳門開演唱會,倫伯真係好勁,一個人由頭唱到尾,3粒幾鐘 ,只有太極 ...

咁就好了,其實我叫埋家姐去,佢見我想去,就陪我囉⋯⋯家姐話佢唔夠氣


子爵府

積分: 10575

睛靈勳章


97#
發表於 前天 21:09 |只看該作者
錢錢媽 發表於 26-6-24 19:19
完全同我諗法一樣,我都係諗住佢都年都一把年紀,特登走去申請建行信用卡!
嘥咗我兩個鐘不斷去試唔同個方 ...

就係囉,我老公嬲嬲,猛話呢張咭係垃圾。

我睇完草蜢好感慨,希望大家健健康康,開開心心去睇佢演唱會,因為人真係好化學!


侯爵府

積分: 21345


98#
發表於 前天 21:11 |只看該作者
angiehouse 發表於 26-6-24 21:04
倫我由細聽到大,歌單好廣,首首歌都識(我吾系好明而家D新進歌手得幾首歌都話開演唱會)
...

以前我買曬佢好多碟,但竟然我係冇睇過佢演唱會, 所以今次點都要睇


男爵府

積分: 5738


99#
發表於 前天 21:21 |只看該作者

回覆樓主:

好羨慕你們已買到票,我等緊公開發售


子爵府

積分: 10575

睛靈勳章


100#
發表於 前天 21:23 |只看該作者
soscho 發表於 26-6-24 21:11
以前我買曬佢好多碟,但竟然我係冇睇過佢演唱會, 所以今次點都要睇

有日無端睇到YouTube 阿倫及慧嫻唱「講不出再見」。

片尾出返阿梅、哥哥、Danny四個人合照⋯⋯真係好感慨,現只剩下阿倫,所以我要找緊機睇佢演唱會。

首頁

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo