親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


81#
發表於 09-8-26 11:56 |只看該作者
e+佢地賣緊ge都係全包單程價...只要你search好...揀左日子佢就會有個total數比你睇到...why +個26"喼要比2舊??
原帖由 carmen911 於 09-8-26 11:40 發表


但係咪包埋燃油費同稅呀????
係就好抵喇。

而家淨係加個廿六吋喼都要俾多兩舊。


別墅

積分: 852


82#
發表於 09-8-26 17:47 |只看該作者
原帖由 portiabb 於 09-8-26 11:56 發表
e+佢地賣緊ge都係全包單程價...只要你search好...揀左日子佢就會有個total數比你睇到...why +個26"喼要比2舊??


我買的是HK$298香港去吉隆坡,回程是HK$208,加HK$12可有一件重15kg的寄倉行李,手提的不用付款。

[ 本帖最後由 君媽 於 09-8-26 17:48 編輯 ]


子爵府

積分: 14967


83#
發表於 09-8-26 18:52 |只看該作者
原帖由 portiabb 於 09-8-26 11:56 發表
e+佢地賣緊ge都係全包單程價...只要你search好...揀左日子佢就會有個total數比你睇到...why +個26"喼要比2舊??


唔係喎,
我意思係張來回機票就七百,
但係其它嘢就逐樣計,
淨係帶個喼都要俾多兩舊,
其實行李費係最唔抵。
加埋揀位費,飛機餐垃雜費,
所以TOTAL係九百。
無辦法啦,
我成屋女人都去,
一人一個喼,仲未計番黎嗰程,
所以我揀大喼既價錢囉。
如果自己去就話兩梳蕉都行得啫。


[ 本帖最後由 carmen911 於 09-8-26 18:55 編輯 ]


子爵府

積分: 14967


84#
發表於 09-8-26 18:57 |只看該作者
原帖由 君媽 於 09-8-26 17:47 發表


我買的是HK$298香港去吉隆坡,回程是HK$208,加HK$12可有一件重15kg的寄倉行李,手提的不用付款。


我去曼谷可能價錢唔同!!!


公爵府

積分: 29432


85#
發表於 09-8-27 15:54 |只看該作者
原帖由 masiuling1218 於 09-8-17 16:40 發表
上星期訂咗機票...由深圳去沙巴只係人民幣466.00/來回, 咁我細佬又想去...諗住再book...今日睇已經加番價去573.00/來回...


你睇邊幾日呀? 咁平既??? 我睇明年4月紅色果幾日唔止喎.

佢地係咪日日check 不同價架?


公爵府

積分: 29432


86#
發表於 09-8-27 16:27 |只看該作者
原帖由 portiabb 於 09-8-26 11:54 發表
$0 ticket...都係等佢地出promote...果時有收handling charge...連埋tax為番3xx/人來回...佢又唔會全架機都係$0...可以只係隔幾日某班機得幾個位...so...要自己比d心機逐日search...呢度蝕左比我...但係會係其他地方 ...


我想問下咁點知佢地幾時出promotion 呀?


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


87#
發表於 09-8-27 17:00 |只看該作者
arm數
原帖由 君媽 於 09-8-26 17:47 發表


我買的是HK$298香港去吉隆坡,回程是HK$208,加HK$12可有一件重15kg的寄倉行李,手提的不用付款。


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


88#
發表於 09-8-27 17:08 |只看該作者
佢寄倉行李係用kg計...首15kg...hk$12...同一張itin可以share個kg黎用...唔係逐件計bor
原帖由 carmen911 於 09-8-26 18:52 發表


唔係喎,
我意思係張來回機票就七百,
但係其它嘢就逐樣計,
淨係帶個喼都要俾多兩舊,
其實行李費係最唔抵。
加埋揀位費,飛機餐垃雜費,
所以TOTAL係九百。
無辦法啦,
我成屋女人都去,
一人一個喼,仲未計番黎嗰程,
所 ...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


89#
發表於 09-8-27 17:21 |只看該作者
一樣計法
原帖由 carmen911 於 09-8-26 18:57 發表


我去曼谷可能價錢唔同!!!


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


90#
發表於 09-8-27 17:22 |只看該作者
紅日未必有...而且出年easter紅日呢d咁peak...就算有...都會第1時間已經比人book左...因為每架機ge平位數量係唔同...
原帖由 rabbitpiggy 於 09-8-27 15:54 發表


你睇邊幾日呀? 咁平既??? 我睇明年4月紅色果幾日唔止喎.

佢地係咪日日check 不同價架?


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


91#
發表於 09-8-27 17:24 |只看該作者
佢有時會賣報紙廣告...另你可以得閒就去chk下佢個web site...佢有時會提早幾日講定幾時會有特價票開售...
原帖由 rabbitpiggy 於 09-8-27 16:27 發表


我想問下咁點知佢地幾時出promotion 呀?


大宅

積分: 2667


92#
發表於 09-8-27 17:29 |只看該作者
原帖由 rabbitpiggy 於 09-8-27 15:54 發表


你睇邊幾日呀? 咁平既??? 我睇明年4月紅色果幾日唔止喎.

佢地係咪日日check 不同價架?



我book出年7月頭...宜家再睇又加咗價... 好彩一早訂咗啫...


大宅

積分: 2667


93#
發表於 09-8-27 17:31 |只看該作者
原帖由 portiabb 於 09-8-27 17:22 發表
紅日未必有...而且出年easter紅日呢d咁peak...就算有...都會第1時間已經比人book左...因為每架機ge平位數量係唔同...


其實就算訂到平機票, easter呢啲旺季...我驚酒店會好爆同好貴囉...所以都係平日去抵玩啲...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


94#
發表於 09-8-27 17:39 |只看該作者
aa係咁ga...so要做early bird
原帖由 masiuling1218 於 09-8-27 17:29 發表



我book出年7月頭...宜家再睇又加咗價... 好彩一早訂咗啫...


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


95#
發表於 09-8-27 17:41 |只看該作者
要就個囡都係呢d日子先行得開...而且唔駛請咁多大假...其實拉上補下..有賺ga
原帖由 masiuling1218 於 09-8-27 17:31 發表


其實就算訂到平機票, easter呢啲旺季...我驚酒店會好爆同好貴囉...所以都係平日去抵玩啲...


大宅

積分: 2667


96#
發表於 09-8-27 18:02 |只看該作者
原帖由 portiabb 於 09-8-27 17:41 發表
要就個囡都係呢d日子先行得開...而且唔駛請咁多大假...其實拉上補下..有賺ga


我個囡宜家K2啫...7月頭應該做完評估...去玩吓都OK...
第時讀小學就真係難啲囉...


大宅

積分: 1987


97#
發表於 09-8-27 21:04 |只看該作者
我想請問依家係咪無promotion 去曼谷呀??
我本想9月尾or 10月中去曼谷再轉去phuket,但係唔識點訂d promotion 飛呀,可唔可以教我呀,thx


子爵府

積分: 14967


98#
發表於 09-8-27 22:16 |只看該作者
原帖由 portiabb 於 09-8-27 17:08 發表
佢寄倉行李係用kg計...首15kg...hk$12...同一張itin可以share個kg黎用...唔係逐件計bor


我知呀!!!
但我屋企人肯定唔只15kg,
我預佢哋起碼一個帶26吋,
一個就29吋,
到時可能擺兩條褲加埋個喼都20kg,
所以click最大重量個價錢囉。


公爵府

積分: 29432


99#
發表於 09-8-28 08:21 |只看該作者
原帖由 portiabb 於 09-8-27 17:22 發表
紅日未必有...而且出年easter紅日呢d咁peak...就算有...都會第1時間已經比人book左...因為每架機ge平位數量係唔同...


ic 唔該晒你呀.

咁我想請教下你, 係咪現在book 一定會平過遲d book 的呢? 即是越早越平架? 我怕今日booked, 過一排又平返.


公爵府

積分: 29432


100#
發表於 09-8-28 08:22 |只看該作者
原帖由 masiuling1218 於 09-8-27 17:29 發表



我book出年7月頭...宜家再睇又加咗價... 好彩一早訂咗啫...


ic, thanks.

等我又快d 去睇睇先

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo