想生BB

跳至

首頁
34567...9

尾頁
   1


男爵府

積分: 6869


81#
發表於 11-7-25 16:34 |只看該作者
同埋驗唔驗血都係醫生決定既, 如果儀器照到的話就唔駛抽血驗.
2nd baby, Dec. 2014


伯爵府

積分: 15695


82#
發表於 11-7-25 17:09 |只看該作者
回覆 wins9394 的帖子

我睇莫e生, 佢同杜堅能e生同一間clinic
莫e生係女e生, 只係等幾日
佢都好nice架
你try 下啦

The women's clinic 25233007


琥珀宮

積分: 156738

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


83#
發表於 11-7-25 17:26 |只看該作者
抱抱娃娃 發表於 11-7-23 23:08
Hi rabbit, 我第一次做IUI OK左喇。
恭喜你啊..
我BOOK左蕭景生醫生,我都唔想再等..
一見醫生我就會表明想試IUI先..
唔想再拖啦..
希望可以好似你咁,一擊即中..

恭喜
恭喜

點評

lovekenken  我都係睇緊dr. siu,今個cycle第2次食排卵葯啦,如果失敗我都想叫醫生快d幫我做  發表於 11-7-25 17:39
抱抱娃娃  多謝妳呀, 祝妳快快bingo.  發表於 11-7-25 17:31


男爵府

積分: 9634


84#
發表於 11-7-25 17:42 |只看該作者
我35啦,我想快d試iui,唔想再拖呀,如果今個cycle失敗,我會request醫生早d幫我iui


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


85#
發表於 11-7-26 10:27 |只看該作者
lovekenken 發表於 11-7-25 17:42
我35啦,我想快d試iui,唔想再拖呀,如果今個cycle失敗,我會request醫生早d幫我iui

咁就要快D啦!


男爵府

積分: 5646

環保接龍勳章


86#
發表於 11-7-26 10:32 |只看該作者
抱抱娃娃 發表於 11-7-25 15:57
佢做野係好快, 最緊要work.

想問你之前有無諗過响私家生定政府生呀? 諗住開刀定順產呀? 政府嗰度可唔可以要求無痛妢娩?


男爵府

積分: 6869


87#
發表於 11-7-26 11:57 |只看該作者
rabbit2010 發表於 11-7-26 10:32
想問你之前有無諗過响私家生定政府生呀? 諗住開刀定順產呀? 政府嗰度可唔可以要求無痛妢娩?
...
我想去私家開刀, 希望有位. 政府果度唔清楚, 因為我都係頭一胎, 唔係好知.
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 7674


88#
發表於 11-7-26 14:01 |只看該作者
抱抱娃娃 發表於 11-7-26 11:57
我想去私家開刀, 希望有位. 政府果度唔清楚, 因為我都係頭一胎, 唔係好知.
...

請問你有無著床血 ?
我今日iui後day 7, 只有少少胸漲, 唔知得唔得呢...


男爵府

積分: 6869


89#
發表於 11-7-26 14:39 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-26 14:01
請問你有無著床血 ?
我今日iui後day 7, 只有少少胸漲, 唔知得唔得呢...
我冇著床血呀, 以為唔得添.
我IUI之後7-10日都開始胸有小小痛, 唔知同妳所講既胸漲同唔同呢?

2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


90#
發表於 11-7-26 14:39 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-26 14:01
請問你有無著床血 ?
我今日iui後day 7, 只有少少胸漲, 唔知得唔得呢...
祝妳成功先.
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 7674


91#
發表於 11-7-26 15:32 |只看該作者
抱抱娃娃 發表於 11-7-26 14:39
祝妳成功先.

多謝你....唔好意思...你係渣落去痛 定點下都痛 ?!
thank you so much


男爵府

積分: 6869


92#
發表於 11-7-26 16:05 |只看該作者
rcbaby 發表於 11-7-26 15:32
多謝你....唔好意思...你係渣落去痛 定點下都痛 ?!
thank you so much
冇喎, 係有少少那那痛咋喎.
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 7240

熱血勳章 環保接龍勳章


93#
發表於 11-7-26 16:44 |只看該作者
回覆 抱抱娃娃 的帖子

周醫生係都幾 cool ka, but 熟左就好 d law !!

我講我個 case 比 d 正面鼓勵你地呀 :

我兩個 bb ( 大仔 - 4.5 歲, 細女 - 26 個月 ), 兩個都係睇周醫生及佢接生的, 兩個都係 IUI 係第一次就 Bingo, 真係好好彩, 一次中獎已唔易, 仲要兩次都係一擊即中就真係好講彩數 !


男爵府

積分: 6869


94#
發表於 11-7-26 17:31 |只看該作者
lingling9cc9 發表於 11-7-26 16:44
回覆 抱抱娃娃 的帖子

周醫生係都幾 cool ka, but 熟左就好 d law !!
I like 周醫生!
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


95#
發表於 11-7-26 17:32 |只看該作者
回覆 lingling9cc9 的帖子

想問問周醫生接生好唔好手勢呀? 妳係唔係揀開刀呀?
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 7240

熱血勳章 環保接龍勳章


96#
發表於 11-7-29 16:26 |只看該作者
抱抱娃娃 發表於 11-7-26 17:32
回覆 lingling9cc9 的帖子

想問問周醫生接生好唔好手勢呀? 妳係唔係揀開刀呀?

佢接生 ok, 我兩個都係順產. 佢接生細女時, 由於我個女幹住出來, 周醫生赶到來時, 幾乎連手都未洗得切, 就要接住我個女啦, 掙 d 要駐院醫生同我接生啦, 好險 !!

我兩個由痛到 3 度都生都生得好快 :

大仔 : 入院已開到三度, 到生前後 around 4 hours.

細女 : 仲快, 我想由三度計起到生 around 2 hours.


男爵府

積分: 6869


97#
發表於 11-7-29 16:29 |只看該作者
lingling9cc9 發表於 11-7-29 16:26
佢接生 ok, 我兩個都係順產. 佢接生細女時, 由於我個女幹住出來, 周醫生赶到來時, 幾乎連手都未洗得切, 就 ...
通常醫生係到妳生得果下先來ga? Thanks!
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 6869


98#
發表於 11-7-29 16:30 |只看該作者
lingling9cc9 發表於 11-7-29 16:26
佢接生 ok, 我兩個都係順產. 佢接生細女時, 由於我個女幹住出來, 周醫生赶到來時, 幾乎連手都未洗得切, 就 ...
妳係唔係好young所以咁易生?
2nd baby, Dec. 2014


男爵府

積分: 7240

熱血勳章 環保接龍勳章


99#
發表於 11-7-29 16:42 |只看該作者
我唔 young la, 生亞仔時 32, 生亞女 35 ( 剛高齡 la ).

當你一入私院時, d nurse 會聯絡你的 doctor, 咁 d nurse 會 keep update 你的情況比 doctor 知. 咁當你陣痛及度數開到咁上下時, d nurse 會通知 doctor 來醫院接生啦.

我生亞女時係半夜呀, 我老公就話佢好好賺, 因佢入來即接生亞妹, 檢查/聯完傷口就可以收工收錢啦, 又唔晒駛等, 幾好.


男爵府

積分: 7240

熱血勳章 環保接龍勳章


100#
發表於 11-7-29 16:44 |只看該作者
我都估唔到自己咁易生, 仲要抬兩個都無嘔, 超舒服, 連 bb 都係重廿幾磅

首頁
34567...9

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo