想生BB

跳至

首頁
34567...35

尾頁
   0


別墅

積分: 981


81#
發表於 11-8-4 15:50 |只看該作者
回覆 qqlun 的帖子

我通常週期26-28,但都試過上個月係第九日排卵架,有時真係學西醫講有時真係會因心情底其他因素影響,所以我今次由DAY6開始CHECK 紅D直到尋日深粗,有哈哈笑,體溫由36.5跌咗去36.3之後尋日成日CHECK紅D都深粗,近符同檢驗線一樣,所以尋晚有DODO, 今朝再CHECK體溫上返一度36.4,都唔知排咗未,希望今個CYCLE中喇,之前試過化學懷孕,明明CHECK曼XXX果隻牌子有,第二日嚟M,果次係遲咗成兩至三日,真係好唔開心,但希望今次會中喇...大家都要努力呀...祝大家早孕


大宅

積分: 4874


82#
發表於 11-8-4 17:11 |只看該作者

回覆:7/20 DAY1 請進

我都系20/7day1,未知自己排左卵未,因為我吾比自己用紅d check住,費事甘大壓力!我打算過多兩日系甘依量下體溫,如果高果36.7度即系排左卵!今個月乜都無check好relax甘do,感覺比check住好!希望有好消息啦!




別墅

積分: 686


83#
發表於 11-8-4 18:20 |只看該作者
我7/21 day 1, 無check排egg呀..
1/8 day 12, 體溫36.20 (dodo)
2/8 day 13, 體溫36.50 (休息)
3/8 day 14, 體溫36.20 (dodo)
4/8 day 15, 體溫36.50 (停工等消息)
我同耳探only...唔多準

scytsin 咁你邊日開左工?? 其實係咪體溫低個日就開工??
通常上網話正常cycle 28日, 就day 14排egg, 希望我係正常果批啦..
賴夫人 day 9就排,真係估佢唔到...



別墅

積分: 981


84#
發表於 11-8-4 18:30 |只看該作者

回覆:JACKIE615 的帖子

係吖,今個月day15





大宅

積分: 4346

畀面勳章


85#
發表於 11-8-4 21:15 |只看該作者
我係7月21 day 1呀,昨天同今天do do,我都係咩都唔check的,只係計左應該係昨天排卵所以開工(我多數28天來一次m)希望成功啦,haha


別墅

積分: 686


86#
發表於 11-8-5 12:13 |只看該作者

回覆:7/20 DAY1 請進

Fish, 妳同我一樣wor, 冇乜準備靠估,哈哈,希望一擊即中啦!我呢几日個肚都唔係咁舒服, 扯住扯住咁, 應該唔會咁早有反應掛...



點評

CiLok  我都係lee幾日個肚都係扯住扯住咁, 又攰..  發表於 11-8-6 10:59


大宅

積分: 4346

畀面勳章


87#
發表於 11-8-5 12:22 |只看該作者
JACKIE615 發表於 11-8-5 12:13
Fish, 妳同我一樣wor, 冇乜準備靠估,哈哈,希望一擊即中啦!我呢几日個肚都唔係咁舒服, 扯住扯住咁, 應 ...

上次我bingo係do do後過左幾日開始有點異樣,開始唔想再do,又好大食,唔停要食野,都有d扯住扯住,愈接近m期就愈扯同似谷m feel,胸又會漲痛,真係好似來m feel,但你會愈來愈扯住扯住,同埋我好早就開始成日急shi shi..同埋我果時變得好怕冷,明明唔凍都會打冷震ga,又似要發燒咁的

第一胎我都係咁樣咩都唔check就一擊即中啦,所以今次希望都會一擊即中,祝我同你都有好消息(應該話希望所有jm都有good news)


別墅

積分: 686


88#
發表於 11-8-5 14:45 |只看該作者

回覆:7/20 DAY1 請進

Fish ,聽到你咁講,覺得好有希望。但我而家覺得個胃好痛,好多風 咁,又唔敢食藥,成曰肚餓。都唔知係咪自己形住形住,haha




大宅

積分: 4346

畀面勳章


89#
發表於 11-8-5 17:33 |只看該作者
回覆 JACKIE615 的帖子

等bingo真係唔好亂吃藥呀,最多用手摔下個肚啦,同埋唔好食d會胃漲的食物,也可飲一杯薑茶,會好好多的


別墅

積分: 686


90#
發表於 11-8-5 17:53 |只看該作者

回覆:7/20 DAY1 請進

我c6叫我睇醫生,但我唔敢食藥。等bingo好驚。今晚食飽左仲痛先睇。




大宅

積分: 2236


91#
發表於 11-8-6 11:04 |只看該作者
回覆 puffer-fish 的帖子

我lee個星期個肚都唔係唔舒服咁, 扯住扯住, 好有m feel, 同老公講, 佢就話前幾日先dodo, 應該唔會咁早有反應嫁.. =.=""


珍珠宮

積分: 48613

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


92#
發表於 11-8-6 12:05 |只看該作者

回覆:賴夫人 的帖子

今日day19仲未排卵




大宅

積分: 4346

畀面勳章


93#
發表於 11-8-8 20:31 |只看該作者
我今日開始有間歇性谷m feel同痛...唔知係bingo定真係m come,下星期先知了,hahaha


別墅

積分: 981


94#
發表於 11-8-8 20:51 |只看該作者

回覆:puffer-fish 的帖子

我都係吖!下星期就知喇!不過我乳頭有d痛!




大宅

積分: 4346

畀面勳章


95#
發表於 11-8-8 21:03 |只看該作者
賴夫人 發表於 11-8-8 20:51
我都係吖!下星期就知喇!不過我乳頭有d痛!

我都有乳頭痛,重要好暈,血壓偏低...希望係因為中左囉(我有朋友就係咁樣,之後驗就bingo),heeh你有無打算幾時check?我應該等m唔來先驗,因我平時m都好準下,所以唔來的話再驗就唔駛浪費棒棒


別墅

積分: 686


96#
發表於 11-8-8 22:30 |只看該作者

回覆:7/20 DAY1 請進

我高溫左成個禮拜。持續36.8-37度。唔知有冇機^^等多個禮拜就知。但我冇谷M feel & 胸部冇痛。




大宅

積分: 4346

畀面勳章


97#
發表於 11-8-8 22:58 |只看該作者
回覆 JACKIE615 的帖子

就算係bingo,人人都唔同反應的,有d人話成日都好熱,但我果時係凍到不得了,所以唔好諗太多,我地全部一起等到下星期就知結果(希望到時大家一起上來報喜)


大宅

積分: 4874


98#
發表於 11-8-8 23:06 |只看該作者

回覆:7/20 DAY1 請進

你地下個星期就有消息?甘快?我都系20/7 day1,尋日先排卵jar!要等14日!




大宅

積分: 4346

畀面勳章


99#
發表於 11-8-8 23:28 |只看該作者
回覆 scytsin 的帖子

因為我一向都係25-28日就來m,好準的,咁大個人都只係試過2次係30日先來...用日期推算(我無check,真係靠平時m準來估)我係8月3排卵,正常下星期就會來m,唔來就可以check下了,你係咪一向三十幾日先來一次m?


別墅

積分: 981


100#
發表於 11-8-9 06:55 |只看該作者

回覆:puffer-fish 的帖子

我左邊乳頭痛d,同埋尋日有d暈!好累,體溫一路升,今日36.9,腰酸,有谷m感覺!都唔知佢谷定中




首頁
34567...35

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo