想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1489


81#
發表於 11-9-25 11:01 |只看該作者
多謝你地既支持...


大宅

積分: 1489


82#
發表於 11-9-26 10:01 |只看該作者
我今日day26,用clearblue 驗孕棒...結果係+,我打去問姑娘,佢態度非常差,佢話我地叫你28/9驗,你咁早驗做咩,佢話咁你驗左點,我話有,佢就即刻話唔準架!真係火都嚟~


男爵府

積分: 8779


83#
發表於 11-9-26 12:46 |只看該作者
回覆 mandylhf 的帖子

你喺邊間做呀.....佢咩態度呀...你唔好理佢.
不過,佢都可能係因為怕d藥有影響而影響結果
你唔好放嘅心上,呢兩日開開心心,星期三,正正式式話返比佢聽,姑娘,我有咗


大宅

積分: 1489


84#
發表於 11-9-26 13:07 |只看該作者
我係仁安~董e生做架!係得呢個姑娘咁差、其他都超好人~


大宅

積分: 1489


85#
發表於 11-9-28 12:52 |只看該作者
今日用clearblue check左"+"

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo