想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3256


81#
發表於 11-9-27 18:26 |只看該作者
me too....waiting


複式洋房

積分: 377


82#
發表於 11-9-27 19:07 |只看該作者
老公見我開BK就叫我要放鬆D~~
但其實佢都好鐘意BB想有BB咖~~
佢擒晚摸住我個肚講"BB你係唔係喺裡面呀~~"咁
好可愛


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


83#
發表於 11-9-27 19:15 |只看該作者

引用:老公見我開BK就叫我要放鬆D~~但其實佢都好

原帖由 LisaChanws 於 11-09-27 發表
老公見我開BK就叫我要放鬆D~~
但其實佢都好鐘意BB想有BB咖~~
佢擒晚摸住我個肚講"BB你係唔係 ...
我老公都試過甘講呀但我今朝體溫跌了。無望




大宅

積分: 2403


84#
發表於 11-9-27 20:39 |只看該作者
我係29/8 Day 1, My cycle is 28-30; today is day 30. 我用咗CB Digital check jor -ve 下個cycle 再努力


複式洋房

積分: 377


85#
發表於 11-9-28 14:18 |只看該作者
回覆 qqlun 的帖子

me too~~今朝體溫跌了


複式洋房

積分: 377


86#
發表於 11-9-28 14:24 |只看該作者
回覆 beanbean7511 的帖子

下個cycle一齊再努力老公問我係唔係睇DR做IUI,因為已試咗3年, 我今年37啦~~
我話想睇中醫先, 因為如果我身體唔好,
做IUI都HOLD唔到啦~~
你哋會點呢?


大宅

積分: 2403


87#
發表於 11-9-28 16:14 |只看該作者
回覆 LisaChanws 的帖子

我會睇DR先...中醫調理始終慢D....西醫早D搵到不育原因AR...


複式洋房

積分: 377


88#
發表於 11-9-28 16:30 |只看該作者
回覆 beanbean7511 的帖子

我之前睇過西醫, 我排卵正常, 輸卵管正常, 不過未CHECK子宮功能老公D丁丁形態唔合格, 但數量勁多, 佢沖涼用好熱既水咖,
我99話"叫佢唔好沖咁熱, 顧住我D孫孫呀!"
所以諗住中醫可以調理下身體~~


珍珠宮

積分: 48611

虎到金來勳章 減齡達人勳章 牛年勳章 食得好勳章 美好大世界2017勳章


89#
發表於 11-9-28 21:06 |只看該作者
LisaChanws 發表於 11-9-28 14:18
回覆 qqlun 的帖子

me too~~今朝體溫跌了

我尋日朝跌溫,今朝又升番,

不過我呢幾晚都訓得唔好,可能影響左d體溫,

唔知有無機呢?


複式洋房

積分: 377


90#
發表於 11-9-29 11:45 |只看該作者
me too 呀
老公擒晚笑maymay咁講"有咖~有咖~有個BB喺裡面咖~~"
今朝又升番 36.71 呀~~不過綠D白雪雪
老公笑maymay咁講"媽咪話最初可能驗唔到咖, 真係有個BB喺裡面咖~"
希望大家齊BINGO啦~~哈哈

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo