想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4874


81#
發表於 11-9-21 23:14 |只看該作者

回覆:lengkwan 的帖子

Port耐d先返去declare都得?因為今日寫紙比我果個醫生好手緊啊!我想轉醫生!




大宅

積分: 4874


82#
發表於 11-9-21 23:14 |只看該作者

回覆:lengkwan 的帖子

我打算connect埋個annual leave!多2個wks!




別墅

積分: 714


83#
發表於 11-9-21 23:24 |只看該作者
Congrats


大宅

積分: 2520


84#
發表於 11-9-21 23:30 |只看該作者
回覆 scytsin 的帖子

恭喜恭喜綠D都準噶

美素又無貨啦,仲貴0坐添


大宅

積分: 3397


85#
發表於 11-9-21 23:33 |只看該作者
我之疹port咗LP,變咗要reassign,我就揀咗connect ML...你個leave係上年揀嘅係唔轉得喎!


大宅

積分: 4874


86#
發表於 11-9-21 23:57 |只看該作者

引用:我之疹port咗LP,變咗要reassign,我就揀咗co

原帖由 lengkwan 於 11-09-21 發表
我之疹port咗LP,變咗要reassign,我就揀咗connect ML...你個leave係上年揀嘅係唔轉得喎! ...
我意思系下年個annual,剛剛先開始bid!




大宅

積分: 4874


87#
發表於 11-9-21 23:58 |只看該作者

回覆:akk2 的帖子

好準啊!好快就見到條線!




大宅

積分: 3762


88#
發表於 11-9-22 00:24 |只看該作者
弓起弓起.


男爵府

積分: 8819


89#
發表於 11-9-22 01:41 |只看該作者
回覆 atny 的帖子

我都係呀!c6仲食了3次鹿尾巴,不過可能是我自己問題啦!什麼ec、check 紅 d/體溫、飲薑茶、long高個pat pat都做齊.......引產後到現在都半年了.........下個星期會知結果,唔知我有無機會生個龍寶寶呢?



大宅

積分: 3050


90#
發表於 11-9-22 03:51 |只看該作者
Scytsin,恭喜晒呀~~~噤耐無上嚟,
一上嚟就見到你有好消息,真係好開心呀^o^
嘻嘻...你自己要萬事小心呀


複式洋房

積分: 238


91#
發表於 11-9-22 05:11 |只看該作者

回覆:系米bingo啊?好緊張啊!(confirmed bingo)

congrats.




侯爵府

積分: 21203

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


92#
發表於 11-9-22 09:29 |只看該作者

回覆:系米bingo啊?好緊張啊!(confirmed bingo)

好開心呀!晨早上黎見到你好消息!認唔認得我?我地之前一齊等bingo架~!
新開始啦,祝你一路平安



但求順利  


大宅

積分: 4874


93#
發表於 11-9-22 09:36 |只看該作者

回覆:paklok 的帖子

我當然認得妳啦!好耐無見妳啦!好掛住妳啊!你最近點啊?




大宅

積分: 4874


94#
發表於 11-9-22 09:38 |只看該作者

回覆:CarmenSin 的帖子

多謝妳啊!我會萬事小心的!!




子爵府

積分: 14910


95#
發表於 11-9-22 09:39 |只看該作者
scytsin 發表於 11-9-21 15:39
等我分享下先

我已經try左4個cycle了, 之前學人用紅d綠d check, 仲量埋體溫, 個個月都check到紅d有深粗但 ...
公喜妳龍媽媽..問左E生預產期幾時未呀.應該唔可以借朋友地址架, 因為E院係要妳本人或者妳老公名既水費單/電費單.... 英文地址作準, 仲要係3個月之內. 我係3月媽咪我都揀左去瑪嘉烈, 其實瑪嘉烈唔差架, 我已經去果到做過第一次檢查, 姑娘/E院各方便都好好又唔洗等好耐. 廣華雖然產科出名, 但係就係因為好多人想揀呢間, 如果約產檢妳要有心理準備要好耐先有期比妳, 同埋要等好耐先有得做. 或者妳可以過去產前產後果板搵下呢2間E院既評價再比較下..



大宅

積分: 4874


96#
發表於 11-9-22 09:40 |只看該作者

回覆:MW148 的帖子

吾好甘緊張!到日子未黎m先check!祝妳成功




大宅

積分: 4874


97#
發表於 11-9-22 09:46 |只看該作者

回覆:豬C9 的帖子

哇!多謝妳甘詳細解釋啊!醫生初步幫我計預產期系30/5。
我打算轉一轉個地止,用個frd 地止去廣華登記!但我產檢打算自己系外面找私家醫生做!其實如果只系政府生,產檢外面做,係唔係間間政府醫院生都差不多呢?




子爵府

積分: 14910


98#
發表於 11-9-22 10:03 |只看該作者
scytsin 發表於 11-9-22 09:46
哇!多謝妳甘詳細解釋啊!醫生初步幫我計預產期系30/5。
我打算轉一轉個地止,用個frd 地止去廣 ...
BOOK埋政府做產檢隱陣D, 我自己都2邊BOOK哂. 因為政府有OSCAR, 驗血, 有D會有埋結構比妳, 呢D如果去哂私家做每項下下千幾蚊架. 慳返D錢比BB仲好.雖然政府野妳預左可能求其D, 不過唔洗錢最多登左記拎左果期先,做唔做到時先再決定. 其實我覺得順產都係靠自己, 我唔敢講話係未間間政府E院都差唔多, 不過間間E院都有好或者唔好既姑娘/E生, 好定唔好都係睇下妳既彩數,生果日遇到個點樣既姑娘/E生. 加油!


大宅

積分: 4617


99#
發表於 11-9-22 10:06 |只看該作者
我想問妳未知自己有時嗰排有咩唔同呀??(身心理),因我都係等待中,但這三日都有作嘔感覺!!!
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


子爵府

積分: 10065

BK Milk勳章


100#
發表於 11-9-22 10:14 |只看該作者

回覆:系米bingo啊?好緊張啊!(confirmed bingo)

好開心既消息呀,保重身體,帶埋我地過辦啦




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo