想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1839


81#
發表於 11-10-1 22:51 |只看該作者
我唔知自己有無排到卵呀!但我26號的體溫就由之前36.2跌到得36。
之後27號就有36.4,到依家平均都有36.6。醫生只係叫我現階段只有「等」,等到月中先驗。


男爵府

積分: 7737


82#
發表於 11-10-1 22:56 |只看該作者

9/25附近排卵既jm入黎傾傾

我今晚真係有谷m feel喇,睇黎今個月又失敗lu




大宅

積分: 2142


83#
發表於 11-10-6 17:45 |只看該作者
各位JM, 排卵後D11啦喎, 諗住幾時CHECK?
有無JM已經有好消息啦??


大宅

積分: 1507


84#
發表於 11-10-6 19:44 |只看該作者
唉... ... 昨晚M小姐來了,今次仲要來得特別多,個肚扯住痛啊!
已經唔開心,仲要加埋扯住痛真係雪上加霜啊!
各位你地又有咩野動靜呀???


男爵府

積分: 7737


85#
發表於 11-10-6 20:06 |只看該作者

9/25附近排卵既jm入黎傾傾

我就冇乜特別,都係谷m既感覺, 再過2日m未到先check




大宅

積分: 2142


86#
發表於 11-10-6 20:19 |只看該作者
pui_yan 發表於 11-10-6 19:44
唉... ... 昨晚M小姐來了,今次仲要來得特別多,個肚扯住痛啊!
已經唔開心,仲要加埋扯住痛真係雪上加霜啊 ...

唔好唔開心啦。嚟咗唔駛囉囉亂都好呀,好好準備呢個新CYCLE。加油!
我星期日已經M FEEL囉,呢兩日都谷M FEEL,依家等緊M小姐嚟,應該係下星期一/二。
不過,我都會聽日/後日CHECK下紅D咩反應.....


大宅

積分: 2142


87#
發表於 11-10-6 20:23 |只看該作者
irisang2007 發表於 11-10-6 20:06
我就冇乜特別,都係谷m既感覺, 再過2日m未到先check
我都係谷M呀, 每個月都係呢幾日有M FEEL....
等你好消息.


大宅

積分: 1839


88#
發表於 11-10-6 21:26 |只看該作者
你地都係呀!睇黎我都應該失敗,兩邊開始痛


大宅

積分: 1507


89#
發表於 11-10-6 22:16 |只看該作者

回覆:小幸兒 的帖子

小幸兒,
一日未來M,都仲有希望啊!
祝你今次bingo 啦!




子爵府

積分: 13931


90#
發表於 11-10-6 22:37 |只看該作者

回覆:9/25附近排卵既jm入黎傾傾

小幸兒,今曰我Day27喇,今曰有胸痛,等多一星期先知。



魚魚媽


大宅

積分: 2142


91#
發表於 11-10-7 19:40 |只看該作者
pui_yan 發表於 11-10-6 22:16
小幸兒,
一日未來M,都仲有希望啊!
祝你今次bingo 啦!

piu_yan

多謝你嘅安慰。
我無期望就係呃你架...90%失敗, 10%希望奇蹟來.
因為我喺未結婚前已經有呢種M FEEL溫馨提示.
好嘅係, 唔會突如其來, 攪到自己好尷尬.
但依家個個月都唔想佢來提醒我呀!


大宅

積分: 2142


92#
發表於 11-10-7 19:42 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-6 22:37
小幸兒,今曰我Day27喇,今曰有胸痛,等多一星期先知。

Maggie_kaki, 加油呀!!
等你好消息呀~~~


大宅

積分: 2142


93#
發表於 11-10-7 19:48 |只看該作者
薯B媽 發表於 11-10-6 21:26
你地都係呀!睇黎我都應該失敗,兩邊開始痛

你CYCLE幾多呀? 今次幾時排卵?
一齊加油呀!


子爵府

積分: 13931


94#
發表於 11-10-7 20:03 |只看該作者

引用:Quote:pui_yan+發表於+11-10-6+22:16+小幸

原帖由 小幸兒 於 11-10-07 發表
piu_yan

多謝你嘅安慰。
唔好諗,可能已經bingo咗,好多jm都話同來m差唔多。



魚魚媽


大宅

積分: 2142


95#
發表於 11-10-7 20:24 |只看該作者
maggie_kaki 發表於 11-10-7 20:03
唔好諗,可能已經bingo咗,好多jm都話同來m差唔多。

真係要鍚多你兩啖!!!!!
咁就一齊BINGO過版


子爵府

積分: 13931


96#
發表於 11-10-7 23:02 |只看該作者

引用:Quote:maggie_kaki+發表於+11-10-7+20:03+

原帖由 小幸兒 於 11-10-07 發表
真係要鍚多你兩啖!!!!!
咁就一齊BINGO過版
一齊過版。



魚魚媽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo