想生BB

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   0


大宅

積分: 4617


81#
發表於 11-10-2 17:31 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 17:17
今日無流 我個肚開始痛

有肚痛是正常(不是勁痛)因子宮開始有變化所以有這種感覺是正常呢,不要太擔心~~傻豬!!如妳check後(驗孕棒)係有double line就明早再check多次,如bingo就去附近診所驗孕攞証明!!放心呢~~I wait for UUUUUU
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


82#
發表於 11-10-2 17:33 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

有雙線 但真係淺 我想再買cb digital check ,明早check ..希望我今晚訓得著




男爵府

積分: 6108


83#
發表於 11-10-2 17:35 |只看該作者

回覆:katrinamama 的帖子

我唔知去邊間婦科好呀 我住北區ga...
好 希望聽日條線會深少少 咁我直接去急症 唔知公務員家屬會唔會有優先




大宅

積分: 4617


84#
發表於 11-10-2 17:37 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 17:33
有雙線 但真係淺 我想再買cb digital check ,明早check ..希望我今晚訓得著
興奮得制瞓唔著唔緊要我"愛"妳瞓~~~
唔好擔心呢~~~傻豬...開心事嘛,應該瞓得更SWEET 呢~~~發個GOOD DREAM MA


已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 1357


85#
發表於 11-10-2 17:38 |只看該作者
回覆 bb_pig_bb 的帖子

你今朝有無CHECK 溫度啫? 高唔高呀?


男爵府

積分: 6108


86#
發表於 11-10-2 17:38 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

太緊張 我仲未識興奮呀 怕係錯覺......




男爵府

積分: 6108


87#
發表於 11-10-2 17:40 |只看該作者

回覆:ilovewife 的帖子

有 36.7 我只係check 左半個月 排卵後 試過兩天36.9 其他都係36.6-36.8 ,試過有天得36.4 就以為一定無機




大宅

積分: 4617


88#
發表於 11-10-2 17:40 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 17:38
太緊張 我仲未識興奮呀 怕係錯覺......

但我已幫妳興奮中呢....攪到我不段高溫!!!!:;pppp:
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


89#
發表於 11-10-2 17:42 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

哈哈 我怕係炸糊呀因為...始終仲係得淺線 感覺好唔實在....




大宅

積分: 4617


90#
發表於 11-10-2 17:43 |只看該作者
量體溫呀...C婆....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


大宅

積分: 3159


91#
發表於 11-10-2 17:44 |只看該作者
本帖最後由 cherry@kwok 於 11-10-2 17:44 編輯

回覆 bb_pig_bb 的帖子

都真係要好睇當值個doctor架...如果有淺線, 又流啡, 佢地會幫妳用佢地d testing paper再驗多一次, 佢地只會信用佢地果d testing paper架咋, 如果無or淺線, 就用超驗波再驗!

總之睇急症要有最基本既原因入去, 如果只係話肚痛..佢地會吾理妳, 由妳係度等 4-6個鐘..咁妳會好辛苦架..


男爵府

積分: 6108


92#
發表於 11-10-2 17:45 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

今朝量都係得36.7




男爵府

積分: 6108


93#
發表於 11-10-2 17:46 |只看該作者

回覆:cherry@kwok 的帖子

但我今日又停左流 但宜家個肚頂住痛咁 訓左係到無郁
我好唔好再買cb digital 明早再驗完先去睇急症?定今日就應該去?




大宅

積分: 4617


94#
發表於 11-10-2 17:47 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 17:42
哈哈 我怕係炸糊呀因為...始終仲係得淺線 感覺好唔實在....

嗱~~~妳有2個POINT十卜妳wor...1.有double line(淺色係受孕日子尚短,明天會好現喇)2.一直都高溫over35.6都係高溫呢(妳早上check 嘛)
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


侯爵府

積分: 24474


95#
發表於 11-10-2 17:49 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 17:40
有 36.7 我只係check 左半個月 排卵後 試過兩天36.9 其他都係36.6-36.8 ,試過有天得36.4 就以為一定無機



...

我覺得量體溫未必準, 因有時開唔開冷氣, 室內溫度有變都可能影響


大宅

積分: 4617


96#
發表於 11-10-2 17:50 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 17:45
今朝量都係得36.7

妳d啡只係床血,如沒有太大的痛又沒流有colour分泌都不需入急症,但妳暫時和床為伴喇.....
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來


男爵府

積分: 6108


97#
發表於 11-10-2 17:53 |只看該作者

回覆:ChanyeungC9 的帖子

C6唔肯同我去醫院.......佢話咁早人地唔會睬我.....嗚 佢根本一d都唔緊張我......




男爵府

積分: 6108


98#
發表於 11-10-2 17:56 |只看該作者

回覆:katrinamama 的帖子

我都唔識呀 因為只係量左半個月
宜家用緊暖貼 係肚暖住 希望會舒服d...




大宅

積分: 2142


99#
發表於 11-10-2 17:57 |只看該作者
bb_pig_bb 發表於 11-10-2 17:40
有 36.7 我只係check 左半個月 排卵後 試過兩天36.9 其他都係36.6-36.8 ,試過有天得36.4 就以為一定無機



...

DAY幾36.4?
我今日得36.52,高溫期嘅歷史新低。我諗今個CYCLE又係微...


大宅

積分: 4617


100#
發表於 11-10-2 17:57 |只看該作者
我在懷孕生產書內講:陰道出血--發現此現象的孕婦較少,通常子宮內膜充血導致輕微出血,血色較淡,約持續1-2天....但妳已變啡好可能之前d床血呢...唔好擔心哦
已經踏入中期~但發生了一點事令我又擔心起來

首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo