自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 34560

2018復活節勳章


81#
發表於 12-6-6 22:49 |只看該作者

回覆:稻X真係cheap到爆~~>..






水晶宮

積分: 63993

畀面勳章


82#
發表於 12-6-6 22:50 |只看該作者

稻X真係cheap到爆~~>..






彩鑽殿

積分: 718550

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 畀面勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第三回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


83#
發表於 12-6-6 22:52 |只看該作者

回覆:稻X真係cheap到爆~~>..






大宅

積分: 3539


84#
發表於 12-6-6 22:53 |只看該作者

稻X真係cheap到爆~~>..







子爵府

積分: 10459


85#
發表於 12-6-6 22:54 |只看該作者

回覆:稻X真係cheap到爆~~>..






翡翠宮

積分: 78964


86#
發表於 12-6-6 22:56 |只看該作者

回覆:稻X真係cheap到爆~~>..

真係不知所謂



世上已無安樂土,人人以傷人為樂


大宅

積分: 3197

醒目開學勳章


87#
發表於 12-6-6 22:56 |只看該作者
第一次聽


水晶宮

積分: 53643

至尊種植勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 爸B勳章


88#
發表於 12-6-6 22:58 |只看該作者
?
錦瑟無端五十弦,一弦一柱思華年。
莊生曉夢迷蝴蝶,望帝春心託杜鵑。
滄海月明珠有淚,藍田日暖玉生煙。
此情可待成追憶?只是當時已惘然。


男爵府

積分: 6662

BK Milk勳章


89#
發表於 12-6-6 23:01 |只看該作者

回覆:稻X真係cheap到爆~~>..






大宅

積分: 3485


90#
發表於 12-6-6 23:04 |只看該作者

稻X真係cheap到爆~~>..

我好奈冇去過稻x真係唔知冇電視睇,佢間酒樓太cheap喇,以後唔好去~




男爵府

積分: 8187


91#
發表於 12-6-6 23:14 |只看該作者
呢間野係咪賺夠左,定呢 d 規矩黎趕客 唔好去幫襯佢啦....cheap cheap


大宅

積分: 4077


92#
發表於 12-6-6 23:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+loveyupi+於+12-06-06+發表佢

原帖由 seaheart88 於 12-06-06 發表
即係他又比間房你地食2圍,房內有電視又吾比開?
係一個細廳,有幾部電視,我地2圍,其他2枱客打邊邊,佢初頭話一係擺酒席,一係就要超過$2000既套餐佢地先會開電視,後尾投訴佢話一係加$300包房(即係間幾塊板)就可以開電視,痴線$300我食左去唔好




大宅

積分: 4077


93#
發表於 12-6-6 23:29 |只看該作者

引用:係咪之前賣1蚊雞蝕大本,+宜家唔比開電視,+

原帖由 cmamum 於 12-06-06 發表
係咪之前賣1蚊雞蝕大本, 宜家唔比開電視, 費事d人坐得耐, 咗住做多兩轉生意 ...
佢個場都不知幾少人食,一半都冇,佢想慳電就真mouth:mouth:




大宅

積分: 4077


94#
發表於 12-6-6 23:31 |只看該作者

引用:咪唔好幫襯佢囉,+應該要有骨氣D,+即走

原帖由 vivibabyvivi 於 12-06-06 發表
咪唔好幫襯佢囉, 應該要有骨氣D, 即走
我地係訂左兩圍架拿,冇得走,唔會再幫襯佢架拿>




侯爵府

積分: 23979


95#
發表於 12-6-6 23:32 |只看該作者
佢講大話


男爵府

積分: 5550


96#
發表於 12-6-6 23:32 |只看該作者

回覆:稻X真係cheap到爆~~>..






大宅

積分: 4077


97#
發表於 12-6-6 23:33 |只看該作者

引用:我地去食晚飯時我媽都有叫開電視(係我地台

原帖由 irene_mcmug 於 12-06-06 發表
我地去食晚飯時我媽都有叫開電視(係我地台隔離咋),侍應得句:唔開得架。就走左。原來而家有最低消費:igi ...
我都第一次聽,C6個朋友以前係稻X做都話未聽過




公爵府

積分: 28554

好媽媽勳章


98#
發表於 12-6-6 23:36 |只看該作者
嚴 守 止 賺 、 止 蝕 位 , 相 信 每 個 投 資 者 都 曉 , 但 利 字 當 頭 , 確 實 知 易 行 難 。 所 以 , 希 望 大 家 , 贏 了 錢 , 開 心 之 餘 , 要 保 持 清 醒 ; 輸 了 錢 , 傷 心 之 餘 , 亦 要 保 持 冷 靜 。 懂 得 平 衡 投 資 心 態 , 也 許 是 致 勝 之 道 的 必 備 條 件 。


大宅

積分: 4077


99#
發表於 12-6-6 23:38 |只看該作者

引用:幾年前午市坐房飲茶,侍應已經話最低消費$1

原帖由 alik 於 12-06-06 發表
幾年前午市坐房飲茶,侍應已經話最低消費$1600先開得電視
午巿?唉,點食$1600呀?我樓下間cheap cheap酒樓得幾枱客都照開啦,其實我明佢地可能想慳電,但成班親戚會覺得好似俾人睇少咁




大宅

積分: 4077


100#
發表於 12-6-6 23:39 |只看該作者

引用:佢係都倒米! 是否全部酒樓都是這樣呢? +

原帖由 SS0303 於 12-06-06 發表
佢係都倒米!

是否全部酒樓都是這樣呢?
之前食過好多都冇!!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo