婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9660


81#
發表於 12-8-21 23:53 |只看該作者

引用:Quote:美亞+發表於+12-8-20+10:55+中國人是

原帖由 於 12-08-20 發表
我老公話古時候係長子係出去打拼,細仔係留係屋企照顧父母喎。頂~ 而家咩年代呀?! ...
咁問下你C6係唔係大佬養你一家?




男爵府

積分: 9042


82#
發表於 12-8-22 08:58 |只看該作者
苗苗猫 發表於 12-8-21 11:39
解鈴還需繫鈴人,你有冇想過同老爺傾一傾?如果佢兩老唔分開,咁問題咪可以解決?
你可考慮直接對同奶奶一齊 ...

分開係指.......?? 我奶奶唔會同老爺離婚的。而且佢地感情好差,冇計傾的。
係我老公想接奶奶同我地一齊住。
睇錢份上,我要忍忍忍~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo