自由講場

跳至

首頁
34567...14

尾頁
   15


珊瑚宮

積分: 113437


81#
發表於 12-10-18 23:59 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

大家加油

生命影響生命
[fly]「審判自己要比審判 別人難得多了。如果你能很成功的做好這件事,你就真的是一個具有真正智慧的人。」[/fly]


禁止訪問

積分: 63149

BK Milk勳章 畀面勳章


82#
發表於 12-10-19 00:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13448

2018復活節勳章 熱血勳章 畀面勳章 大廚勳章 冬日勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


83#
發表於 12-10-19 00:01 |只看該作者
加油!加油!加油!加油!加油!加油!加油!
囝囝: 2006 年 4月1日 21:02 分 廣華醫院出世


水晶宮

積分: 56409


84#
發表於 12-10-19 00:02 |只看該作者

引用:+本帖最後由+bongbongmum+於+12-10-18+22:4

原帖由 bongbongmum 於 12-10-18 發表
本帖最後由 bongbongmum 於 12-10-18 22:40 編輯

兩個仔,小一&小二,日日一放工就衝返屋企,跟功課/默書, ...
放下自己假啦!俾$ 補習好易,難得你肯自己一手一腳教!係辛苦,但值架!放鬆下,唔洗次次攞100 分既,唔重要嗰啲由佢低分,等佢知衰都好呀!




我的最愛: 老公, 仔仔, 同來緊既女女, 老豆


子爵府

積分: 14983


85#
發表於 12-10-19 00:03 |只看該作者
佢地大個會孝順你, add oil!!


公爵府

積分: 27141


86#
發表於 12-10-19 00:05 |只看該作者

回覆 回覆:bongbongmum的帖子

加油你都識講,因為有二個仔你很驕傲,你的生命就係為他們以奮鬥,沒有他們沒有呢個家你的人生就變得平淡。我係FTM我都好辛苦,會累,病個時仲要照顧小孩,但我每天都很感恩,有呢個家我才有推動力去努力。樓主加油啊!




水晶宮

積分: 72294

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章


87#
發表於 12-10-19 00:06 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

香港既教育真係比家長好大壓力,成日話而家香港細路冇左快樂既童年,我想講我都冇左快樂既中年


禁止訪問

積分: 47750


88#
發表於 12-10-19 00:07 |只看該作者

回覆:bongbongmum 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11388

醒目開學勳章


89#
發表於 12-10-19 00:07 |只看該作者
唔駛咁唔開心喎, 時間過得好快, 返幾個星期學又放假, 好快又一年,. 就咁過三幾年就開始甩身, 我都係咁捱吓捱吓, 細女今年都小六要準備升中. 功課温習都係佢全部自己搞掂, 唔駛我煩. 今年都重要幫佢留意吓報學校同做portfolio, 明年今日應該重他條
[img align=left]http://www.msndoll.com/uploads/imdoll-8134.gif[/img]


伯爵府

積分: 17837

畀面勳章


90#
發表於 12-10-19 00:09 |只看該作者
本帖最後由 無氣同你講 於 12-10-19 00:09 編輯
mocha 發表於 12-10-18 23:52
完全係我冇做嘢之後,係屋企同佢做功課的心聲。但我覺得唔係小朋友的問題,係呢個教育制度的問題。成日做埋 ...

非常同意。簡直就係我既心聲。
而家個教育制度直情係係度摧毁小朋友既童年+虐待家長。



珍珠宮

積分: 44650


91#
發表於 12-10-19 00:12 |只看該作者
Same here. You are not alone! Add oil


男爵府

積分: 9546


92#
發表於 12-10-19 00:14 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

唔好咁喇!我都係過來人!我老公仲長期唔係我身邊,我都係自已一個人教,不過我係FTM 時間比你多,樓主,唔好灰心,一二年級都仲係好細啫,好多野都要train up 嘅!努力!加油!明天會更好




大宅

積分: 1563


93#
發表於 12-10-19 00:19 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

我一對一都覺得吃力,辛苦都要頂硬上,大家齊加油!




子爵府

積分: 13632


94#
發表於 12-10-19 00:24 |只看該作者

你的日子如何,你的力量也必如何! 記住只

原帖由 yau_grace 於 12-10-18 發表
你的日子如何,你的力量也必如何!

記住只係過渡期,總有光明的一日!
我情況同你一樣。根本係香港教育有問題!




禁止訪問

積分: 3977


95#
發表於 12-10-19 00:24 |只看該作者

引用:+本帖最後由+bongbongmum+於+12-10-18+22:4

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


瑪瑙宮

積分: 139296

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


96#
發表於 12-10-19 00:25 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

我有時都會咁,好想出走relax下,想出個幾日既trip...但一上網搵機票酒店時,我會好自然去左睇下邊到有小朋友主題公園


大宅

積分: 1234


97#
發表於 12-10-19 02:04 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

仔仔大個啲你就可以甩身了,加油丫


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


98#
發表於 12-10-19 02:08 |只看該作者
加油呀~~


子爵府

積分: 11876


99#
發表於 12-10-19 02:09 |只看該作者

回覆:我好唔想承認....我好後悔做了媽媽!!!

我阿嫂個女响學校做晒功課先返屋企,返到屋企即煮,吃晩飯,然後打機,温習,執書包,冲涼訓覺。佢話學校做專心D,冇禁多引誘喎。




公爵府

積分: 27823


100#
發表於 12-10-19 02:16 |只看該作者
向好的方面想呀

首頁
34567...14

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo