烹飪搵食

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   388


珍珠宮

積分: 38783

春季勳章 玩具勳章 畀面勳章


81#
發表於 12-11-29 04:17 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)

好正!




珍珠宮

積分: 30884

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


82#
發表於 12-11-29 09:30 |只看該作者


別墅

積分: 987


83#
發表於 12-11-29 22:29 |只看該作者

回覆:iluvmeeself 的帖子

會呀,不過我風乾時間唔夠耐,如果耐D一軟仲好味。
都幾似出街買既味道,但無咁喊



點評

iluvmeeself    發表於 12-11-30 03:17


禁止訪問

積分: 148


84#
發表於 12-11-29 22:42 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1976


85#
發表於 12-11-29 23:03 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)

流曬口水



點評

iluvmeeself    發表於 12-11-30 03:17


大宅

積分: 1343


86#
發表於 13-1-11 00:27 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教 ...

Thank you for sharing. I tried your recipe today, it\'s really good
myphoto.jpg




伯爵府

積分: 18160

BK Milk勳章


87#
發表於 13-1-11 00:50 |只看該作者
本帖最後由 whisky511 於 13-1-11 00:53 編輯

回覆 iluvmeeself 的帖子

係醃完放雪櫃定未醃前放?唔洗包保鮮紙?


男爵府

積分: 5545


88#
發表於 13-1-11 09:27 |只看該作者

引用:+本帖最後由+whisky511+於+13-1-11+00:53+

原帖由 whisky511 於 13-01-11 發表
本帖最後由 whisky511 於 13-1-11 00:53 編輯

回覆 iluvmeeself 的帖子
我都好想知呀?同埋邊到有針買?




子爵府

積分: 11657


89#
發表於 13-1-11 15:32 |只看該作者
回覆 Wt0605 的帖子

wow!! 整得好靚呀。。。
睇到你張相我又想再整。。。


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


90#
發表於 13-1-11 15:39 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)

吃塊皮




子爵府

積分: 11657


91#
發表於 13-1-11 15:42 |只看該作者
本帖最後由 iluvmeeself 於 13-1-11 15:43 編輯

回覆 whisky511 的帖子




醃完放。。放過夜。。跟住拿出黎吉皮。


唔洗包保鮮紙。。因為要抽乾個皮。。焗果時先脆。


有D人會風乾。。但我覺得好似唔太CLEAN。。。。


子爵府

積分: 11657


92#
發表於 13-1-11 15:45 |只看該作者
回覆 e_g 的帖子


SEE 91#。


我係 10 蚊店。。買果D日本人用黎燒秋刀魚既長針。。但吉得好辛苦。。又SIN手。。

我估買個豬插會好D。。


大宅

積分: 2475


93#
發表於 13-1-11 16:12 |只看該作者
回覆 iluvmeeself 的帖子

Thanks

點評

iluvmeeself  ur very welcome =)  發表於 13-1-11 16:18


男爵府

積分: 5545


94#
發表於 13-1-11 18:53 |只看該作者

回覆:iluvmeeself 的帖子

感謝你呀



點評

iluvmeeself  你太容氣啦))))  發表於 13-1-12 02:21


伯爵府

積分: 18160

BK Milk勳章


95#
發表於 13-1-13 21:01 |只看該作者
回覆 iluvmeeself 的帖子

請問插完豬皮是否要立即焗?可否先放回雪櫃先?


子爵府

積分: 11657


96#
發表於 13-1-15 00:47 |只看該作者
回覆 whisky511 的帖子


唔洗即焗。。。

但個皮最好抽乾哂水先焗


男爵府

積分: 5900


97#
發表於 13-1-15 01:35 |只看該作者


大宅

積分: 3142


98#
發表於 13-1-15 05:38 |只看該作者

回覆:脆皮燒肉 (附“更新”教學片)

多謝你的分享,今晚整左,好好味,但賣相同你相好遠~



點評

iluvmeeself  好味就得啦!! 我拍片先要整色整水啫~~  發表於 13-1-16 08:24


男爵府

積分: 5545


99#
發表於 13-1-19 22:53 |只看該作者

引用:回覆+e_g+的帖子 SEE+91#。我係+10+蚊店

原帖由 iluvmeeself 於 13-01-11 發表
回覆 e_g 的帖子
我今日整左!好得呀!超脆及超好味!
myphoto.jpg




複式洋房

積分: 155


100#
發表於 13-1-19 23:01 |只看該作者

回覆:iluvmeeself 的帖子






首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo