自由講場

跳至

首頁
34567...8

尾頁
   13


禁止訪問

積分: 2734


81#
發表於 13-4-25 00:38 |只看該作者

回覆:又黎開飯喇!!今晚係$65三餸一湯

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1487


82#
發表於 13-4-25 00:40 |只看該作者

回覆:又黎開飯喇!!今晚係$65三餸一湯




子爵府

積分: 14680


83#
發表於 13-4-25 00:44 |只看該作者

回覆:又黎開飯喇!!今晚係$65三餸一湯




男爵府

積分: 8178


84#
發表於 13-4-25 01:38 |只看該作者

回覆:又黎開飯喇!!今晚係$65三餸一湯





大宅

積分: 1700


85#
發表於 13-4-25 01:41 |只看該作者

回覆:芝芝 的帖子

妳好叻啊




伯爵府

積分: 15875

環保接龍勳章 畀面勳章


86#
發表於 13-4-25 01:41 |只看該作者


男爵府

積分: 8149


87#
發表於 13-4-25 01:56 |只看該作者

回覆:又黎開飯喇!!今晚係$65三餸一湯






男爵府

積分: 8238


88#
發表於 13-4-25 02:01 |只看該作者

回覆:又黎開飯喇!!今晚係$65三餸一湯

我又嚟問題多多la
請問個湯點整咖?大眼雞要點處理?大豆芽係邊樹買?唔用大豆芽可以改咩呢?
另外梅菜肉餅點整咖?
其實D豬肉買返嚟,要唔要飛水呢?我經常剩係沖下水,跟住米連肉落電飯煲煮比個女(16m大)食,噤可以ma?
靜靜雞話你知,我好鐘意睇你教煮餸post咖,我做左幾個月ftm,我D藝真係n班都不如呀,買餸都唔識,買嚟買去都係嗰幾樣




子爵府

積分: 14514


89#
發表於 13-4-25 07:11 |只看該作者

引用:Quote:芝芝+發表於+13-4-24+20:40+蕃茄大豆

原帖由 lee1217 於 13-04-24 發表
請問呢個湯點整!thx
個湯唔難的,
大眼雞魚 2條 可連皮或去皮,
薑片 數片,
蕃茄 三個 約一磅,
大豆芽 半斤。
做法
先將蕃茄切角,放入水中大約八碗水煮滾。
用薑片起鑊再煎香大眼雞之後連薑片一併放入蕃茄湯中用中大火煮廿至廿五分鐘。這時候加入大豆芽及下鹽調味。至滾即可了。


子爵府

積分: 14514


90#
發表於 13-4-25 07:29 |只看該作者

回覆:cnyiris 的帖子

好多謝你咁捧場呀。
你有興趣知而我又識答的話我好樂意答的。


個湯唔難的,
大眼雞魚 2條 可連皮或去皮,
薑片 數片,
蕃茄 三個 約一磅,
大豆芽 半斤。
做法
先將蕃茄切角,放入水中大約八碗水煮滾。
用薑片起鑊再煎香大眼雞之後連薑片一併放入蕃茄湯中用中大火煮廿至廿五分鐘。這時候加入大豆芽及下鹽調味。至滾即可了。

至於肉餅你可叫肉檔幫你洗淨再攪碎。或者回家自己刴。通常要有點肥才好吃。
梅菜肉餅
半肥瘦梅頭 半斤可攪碎或自己刴碎
甜梅菜 一棵不用太大 大約四蚊

做法
回家將甜梅菜浸水,大約浸十零分鐘,要用多一點水浸同埋要換兩次水。因有好多沙的。浸好的梅菜再切碎加入免治豬肉中。
要肉餅滑同有汁記得加一隻蛋及三幾湯匙水,加少許糖少少少許豉油及一大湯匙生粉。向同一方向攪至有黏性。可隔水大火蒸十五熟可吃了。

煮飯俾亞b食無話對錯㗎,果時我仔細我唔想煮都係掉哂入電飯㷛煮就算。總知煮得熟夠淋就無問題的。哈哈


子爵府

積分: 14514


91#
發表於 13-4-25 07:32 |只看該作者

回覆:cnyiris 的帖子

通常㷛湯d肉同炆野果d先會飛水的。炒同蒸唔駛飛水。
大豆芽在豆腐檔有賣。唔用大豆芽可用豆腐


子爵府

積分: 14514


92#
發表於 13-4-25 07:34 |只看該作者

引用:魚湯好正+原來可以落大豆芽煲湯? +

原帖由 oguh 於 13-04-24 發表
魚湯好正 原來可以落大豆芽煲湯?
係呀。可以落大豆芽好正㗎,我老公仲好喜歡食佢當一個餸。哈哈


珊瑚宮

積分: 119442

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


93#
發表於 13-4-25 07:35 |只看該作者

回覆:又黎開飯喇!!今晚係$65三餸一湯

我都好中意睇樓主的家常菜post




水晶宮

積分: 63649

hashtag影視迷勳章


94#
發表於 13-4-25 07:36 |只看該作者

回覆:又黎開飯喇!!今晚係$65三餸一湯

好勁……


子爵府

積分: 14514


95#
發表於 13-4-25 07:36 |只看該作者

引用:我都好中意睇樓主的家常菜post +

原帖由 柏架山莊 於 13-04-25 發表
我都好中意睇樓主的家常菜post
多謝捧場


珍珠宮

積分: 45160


96#
發表於 13-4-25 07:43 |只看該作者


子爵府

積分: 14514


97#
發表於 13-4-25 12:22 |只看該作者

引用:佢娶左你真係好

原帖由 janice2325 於 13-04-24 發表
佢娶左你真係好
我嫁左佢就慘呢!!亞四呀


子爵府

積分: 14514


98#
發表於 13-4-25 12:24 |只看該作者

引用:勁過肥媽 +

原帖由 1928mickey 於 13-04-24 發表
勁過肥媽
我身型就真係勁過肥媽喇!!


大宅

積分: 2917


99#
發表於 13-4-25 12:34 |只看該作者


大宅

積分: 2042


100#
發表於 13-4-25 12:36 |只看該作者

首頁
34567...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo