自由講場

跳至

首頁
34567...23

尾頁
   102


男爵府

積分: 8423


81#
發表於 13-4-29 20:45 |只看該作者

引用:您同老公要一齊睇醫生,多d飲水,仲有唔好

原帖由 andeskinki 於 13-04-29 發表
您同老公要一齊睇醫生,多d飲水,仲有唔好著緊身褲或者legging,每次去完廁所都沖下先印乾水,同埋如果屋企 ...
噢。。。原來紙巾都會有影響,我又試下轉第隻先,唔該晒啊




男爵府

積分: 8423


82#
發表於 13-4-29 20:47 |只看該作者

引用:Quote:WillJuneBB+發表於+13-4-29+20:37+是

原帖由 chun521 於 13-04-29 發表
千萬唔好著牛仔褲(厚質地),會唔會兩公婆惹嚟惹去呢?
唔會的,我好耐都無同老公行埋喇,日日都痕,真係無咩心情




伯爵府

積分: 15321

熱血金章 大廚勳章


83#
發表於 13-4-29 20:47 |只看該作者

回覆:WillJuneBB 的帖子

買有機 body wash 洗澡,每次洗澡後,用靚粗海鹽塞一手鹽放在x道口,等佢那一那,大概放30秒,然後用水沖乾淨,再重覆一次。雖然有啲那,但要忍。做完呢個步驟你會覺得很舒服。如嚴重可早晚各一次。應該好快冇事。平時冇事時,可拿一手鹽卒下下體,保持清潔。




男爵府

積分: 8423


84#
發表於 13-4-29 20:48 |只看該作者

引用:Quote:WillJuneBB+發表於+13-4-29+20:35+我

原帖由 kay4884 於 13-04-29 發表
我就係從未睇過中醫所以想去試吓
見咁多jm話紅莓都得
試吓雙管齊下
好的,我又試下,一齊加油





伯爵府

積分: 17788


85#
發表於 13-4-29 20:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ozoz+於+13-04-29+發表做婦科

原帖由 WillJuneBB 於 13-04-29 發表
噢。。。知道了,明白了,唔該晒啊,我會去做檢查的了,想知道是否子音抹片檢查?唔該晒啊



...
Yes, 抺片檢查。




侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


86#
發表於 13-4-29 20:49 |只看該作者
蕃茄薯仔湯 發表於 13-4-29 20:04
大陸有支藥膏叫蛇脂
對付念珠菌好得
戒飲忌廉

支嘢就咁叫"蛇脂"?


男爵府

積分: 8423


87#
發表於 13-4-29 20:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WillJuneBB+於+13-04-29+發表

原帖由 蕃茄薯仔湯 於 13-04-29 發表
香港無,要返大陸買
我通常去百貨公司買,有兩種,買上海出果隻(應該貴啲)
佢殺菌應該殺得好勁,我用過佢 ...
即是係大陸的百貨公司買嗎?想問你痕果時有無分泌啊?唔該晒




男爵府

積分: 8423


88#
發表於 13-4-29 20:50 |只看該作者

引用:吾好食甜野和糖 +

原帖由 吹簫邦 於 13-04-29 發表
吾好食甜野和糖
知道知道,唔該晒




大宅

積分: 4086

畀面勳章


89#
發表於 13-4-29 20:50 |只看該作者

回覆:兩年既念珠菌,好辛苦...

我想知係咪会下體好痕及有白黃色杰杰地既液體流出?謝謝


侯爵府

積分: 22906

醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


90#
發表於 13-4-29 20:50 |只看該作者
WillJuneBB 發表於 13-4-29 20:48
好的,我又試下,一齊加油

希望大家都快啲斷尾啦!


大宅

積分: 4086

畀面勳章


91#
發表於 13-4-29 20:52 |只看該作者

回覆:WillJuneBB 的帖子

謝謝!


男爵府

積分: 8423


92#
發表於 13-4-29 20:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WillJuneBB+於+13-04-29+發表

原帖由 蕃茄薯仔湯 於 13-04-29 發表
香港無,要返大陸買
我通常去百貨公司買,有兩種,買上海出果隻(應該貴啲)
佢殺菌應該殺得好勁,我用過佢 ...
想問下你可唔可以影張相比我啊?我c6過幾日會上大陸公幹,我叫佢幫我買,唔該晒啊




侯爵府

積分: 24189

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


93#
發表於 13-4-29 20:52 |只看該作者
樓主你應該係同你老公不停交差感染,
你叫埋你老公去睇醫生啦,
我之前都有,醫生話一日未完全好返,一日都唔可以愛愛,
如果唔係要2公婆一齊睇,
仲有每次洗底底前都要用剛煲滾嘅熱水6佢幾分鐘,
之後先手洗


男爵府

積分: 8423


94#
發表於 13-4-29 20:54 |只看該作者

引用:買有機+body+wash+洗澡,每次洗澡後,用靚

原帖由 Casablanca-220 於 13-04-29 發表
買有機 body wash 洗澡,每次洗澡後,用靚粗海鹽塞一手鹽放在x道口,等佢那一那,大概放30秒,然後用水沖乾 ...
想知邊度可以買有機既body wash 啊?唔該晒




男爵府

積分: 8423


95#
發表於 13-4-29 20:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+WillJuneBB+於+13-04-29+發表

原帖由 ozoz 於 13-04-29 發表
Yes, 抺片檢查。
Okok,唔該晒




大宅

積分: 2575


96#
發表於 13-4-29 20:54 |只看該作者

回覆:兩年既念珠菌,好辛苦...

我三年前有bb時試過,首先用健康院的塞藥,再同時一次過換晒所有底底,我去馬x買過晒全棉的,之後每晚用女性潔膚液,用熱水加滴路洗底底,乾了後再用燙斗燙下!半個月內好翻。




男爵府

積分: 8423


97#
發表於 13-4-29 20:55 |只看該作者

引用:我想知係咪会下體好痕及有白黃色杰杰地既液

原帖由 evayanyan 於 13-04-29 發表
我想知係咪会下體好痕及有白黃色杰杰地既液體流出?謝謝
我係咁啊




珊瑚宮

積分: 108856

環保接龍勳章


98#
發表於 13-4-29 21:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+alphabetagamma+於+13-04-29+

原帖由 WillJuneBB 於 13-04-29 發表
椰子油嗎?可以係邊度買啊?唔該晒啊
好多健康食品公司都有得買架



人邁向新的一天跨新步放眼遠方迎來朝暉將人照亮


大宅

積分: 4086

畀面勳章


99#
發表於 13-4-29 21:00 |只看該作者

回覆:兩年既念珠菌,好辛苦...

哎呀!我依家就係咁!係咪一定要睇婦科?普通科可以嗎?因啲婦科好難預約!謝謝!


伯爵府

積分: 15321

熱血金章 大廚勳章


100#
發表於 13-4-29 21:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Casablanca-220+於+13-04-29+

原帖由 WillJuneBB 於 13-04-29 發表
想知邊度可以買有機既body wash 啊?唔該晒
沙田一田、屈人寺等。




首頁
34567...23

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo