自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


子爵府

積分: 13744


81#
發表於 13-7-8 22:36 |只看該作者

回覆:我個樣似賓賓,印印

美白


子爵府

積分: 11103


82#
發表於 13-7-8 22:50 |只看該作者

回覆:我個樣似賓賓,印印

我朋友個亞媽都好似, 去街買野同去玩, d人都會話佢咁好同埋姐姐出黎玩, 但其實係佢亞媽


翡翠宮

積分: 94015

減齡達人勳章


83#
發表於 13-7-8 22:56 |只看該作者

回覆:CHUIPING 的帖子

樓主你好勇,真係夠膽post自己張相不過確實有少少似


翡翠宮

積分: 94015

減齡達人勳章


84#
發表於 13-7-8 22:57 |只看該作者

引用:樓主你好勇,真係夠膽post自己張相不過確實

原帖由 florapang0426 於 13-07-08 發表
樓主你好勇,真係夠膽post自己張相不過確實有少少似
補充,似但唔樣衰,其實有啲賓賓都幾靚架,印印就唔知



子爵府

積分: 13137

畀面勳章 BK Milk勳章


85#
發表於 13-7-8 23:03 |只看該作者
CHUIPING 發表於 13-7-8 17:31
想像下如果我拃起晒頭髮……

似呀...


禁止訪問

積分: 80247


86#
發表於 13-7-8 23:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+florapang0426+於+13-07-08+

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 26525


87#
發表於 13-7-8 23:07 |只看該作者

回覆:我個樣似賓賓,印印

樓主,係有d似,不過我估改下髮型就0k,要短同型,好熟男王君X果d髮型




洋房

積分: 32


88#
發表於 13-7-8 23:08 |只看該作者


子爵府

積分: 14922


89#
發表於 13-7-8 23:12 |只看該作者

引用:樓主你好勇,真係夠膽post自己張相不過確實

原帖由 florapang0426 於 13-07-08 發表
樓主你好勇,真係夠膽post自己張相不過確實有少少似
吾紧要, 我自己知咩料, 不過有時真系好尴尬。


禁止訪問

積分: 80247


90#
發表於 13-7-8 23:18 |只看該作者

回覆:CHUIPING 的帖子

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 38180

2024年龍年勳章


91#
發表於 13-7-8 23:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Arielchan+於+13-07-08+發表

原帖由 CHUIPING 於 13-07-08 發表
想像下如果我拃起晒頭髮……
確係似




水晶宮

積分: 71506

熱血勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


92#
發表於 13-7-8 23:36 |只看該作者


子爵府

積分: 11600

hashtag影視迷勳章


93#
發表於 13-7-8 23:37 |只看該作者
我細個時又係成日有人同我講英文...大過好好多...但都試過係TRADE SHOW有賓仔問我係咪philippines...我話唔係仲問我"ARE YOUR SURE?" 


子爵府

積分: 14588


94#
發表於 13-7-9 02:27 |只看該作者

回覆:我個樣似賓賓,印印

我都識個朋友勁似賓賓,有次我讀個課程只for香港人讀,點知黎教個導師第一日黎就即刻出左去問點解有d 其他國藉人系到上堂?之後先證明我朋友系香港人


大宅

積分: 4480


95#
發表於 13-7-9 02:38 |只看該作者

引用:有圖有真相

原帖由 Arielchan 於 13-07-08 發表
有圖有真相
唔敢講


公爵府

積分: 26126

我的育兒心得勳章


96#
發表於 13-7-9 02:44 |只看該作者

引用:系香港成曰比人誤會,買嘢店員會同我講英文

原帖由 CHUIPING 於 13-07-08 發表
系香港成曰比人誤會,買嘢店員會同我講英文,D賓,印工人見到我又會以為系新到同鄉,用佢地D話來問我。:igi ...
好惨呀,改下髮型?

Everyday may not be good..but there is something Good in Everyday!


伯爵府

積分: 18816


97#
發表於 13-7-9 02:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Arielchan+於+13-07-08+發表

原帖由 CHUIPING 於 13-07-08 發表
想像下如果我拃起晒頭髮……
我覺得可能係你嘴唇顏色問題,好多姐姐嘅唇色係比較深。
如果樓主可以搞搞佢同啲頭髮,應該會好啲。


伯爵府

積分: 18816


98#
發表於 13-7-9 02:56 |只看該作者

回覆:我個樣似賓賓,印印

Btw 其實我唔覺得似south east asian係唔靚,不過如果樓主覺得出街有困擾可以諗吓有咩辦法


珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


99#
發表於 13-7-9 03:19 |只看該作者

回覆:我個樣似賓賓,印印

有無相睇下


大宅

積分: 2881


100#
發表於 13-7-9 03:26 |只看該作者

回覆:我個樣似賓賓,印印

試下改變一下形象




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo