興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 9041


981#
發表於 11-9-5 09:49 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-9-5 09:42
乜家下套制服要千九銀

著到王吻得咁令仔,萬九刀比呀


珍珠宮

積分: 45698


982#
發表於 11-9-5 09:50 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-9-5 09:44
里估dun吓dun吓嘅肥仔應唔應付到呢我想鼓勵佢一試

禾都鼓勵企,禾不嬲都好贊成小朋友要參加制服團體活動,有成個機構做後盾支持,有規章制度,日後又可以考慮做 返領袖,回饋比個團體,好過只係 join d 乜 club 物 club,最多反完六年就要拜拜
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


983#
發表於 11-9-5 09:51 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-9-5 09:49
著到王吻得咁令仔,萬九刀比呀



闊太地位,可見一斑
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


984#
發表於 11-9-5 09:52 |只看該作者
家長今朝毛戲早操?

         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 9041


985#
發表於 11-9-5 09:58 |只看該作者
我家兒子相貌奇特 ,如果用萬九可以變咗王吻得咁令仔,我真係比

點評

ricohui  mouth:  發表於 11-9-5 12:15
Bing.Jing    發表於 11-9-5 10:05


珍珠宮

積分: 45698


986#
發表於 11-9-5 10:05 |只看該作者
早餐先
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


987#
發表於 11-9-5 10:09 |只看該作者
btw ~~ join air cadets 水唔水先考體能?
禾記得當年六七個女同學去報名,最後都係收咗三個,佢哋估可能係體能唔夠人嚟

anyway ~~ 家長仔....努力呀 操一陣就得架喇

點評

csk家長jj  咁可以慳番千九銀去跳毛喇!仲淨番一百蚊請里食早餐  發表於 11-9-5 10:14
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


男爵府

積分: 9041


988#
發表於 11-9-5 10:11 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-9-5 09:52
家長今朝毛戲早操?

天晚跳電眼 ,Wed過海跳扣2堂(陪朋友試堂)
應該19/9還晒d貴利喇!mouth:


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


989#
發表於 11-9-5 11:48 |只看該作者
Bing.Jing 發表於 11-9-5 10:05
早餐先

hi,早晨bj.....

妳就好啦,有早餐嘆......

點評

Bing.Jing   早呀  發表於 11-9-5 12:54
你的人格如何,你的人生亦必如何!


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


990#
發表於 11-9-5 12:14 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-9-5 09:23
佢唔游得又唔跑得 ,咪碌葛咁企定定囉
空軍仲man呀,套制服好型,不過...盛惠$1900 ...
空軍正呀.....型到痺.......
重新起步,為未來努力


男爵府

積分: 9041


991#
發表於 11-9-5 12:47 |只看該作者
ricohui 發表於 11-9-5 12:14
空軍正呀.....型到痺.......

第日叫王子試試丫


珍珠宮

積分: 45698


992#
發表於 11-9-5 12:59 |只看該作者
csk家長jj 咁可以慳番千九銀去跳毛喇!仲淨番一百蚊請里食早餐


校隊應該冇咁難入啩

當年只得機場總部有集訓,所以每期都收得好少人,依家多咗學校幫手攪,應該可以收多 d 會仔

你咁講,我記起我同學比過張佢 游繩 既相我睇,真係好有型

x0年前既事,禾家下真係骨頭脆過玻璃
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


子爵府

積分: 14241


993#
發表於 11-9-5 16:33 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-9-5 09:58
我家兒子相貌奇特 ,如果用萬九可以變咗王吻得咁令仔,我真係比 ...

我女都係睇中左呢項制服團隊喎... 唔知如果佢入選, 會唔會由朱咪咪咁變到JAMES BOND 女郎咁正......
唔知亞女幾時先會叮一聲


珍珠宮

積分: 45698


994#
發表於 11-9-5 19:21 |只看該作者
heihei媽 發表於 11-9-5 16:33
我女都係睇中左呢項制服團隊喎... 唔知如果佢入選, 會唔會由朱咪咪咁變到JAMES BOND 女郎咁正......:nothi ...

乜家下 d air cadets 係咁 common

家母當年話冇咩人做所以唔比禾戲


但深資女童軍都好好反
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


995#
發表於 11-9-5 19:51 |只看該作者

引用:Quote:ricohui+發表於+11-9-5+12:14+空軍正

原帖由 csk家長jj 於 11-09-05 發表
第日叫王子試試丫
禾都姣想~旦要睇緣份咯



重新起步,為未來努力


翡翠宮

積分: 84197

+3金熱血 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


996#
發表於 11-9-6 11:06 |只看該作者
早~~~
重新起步,為未來努力


男爵府

積分: 9041


997#
發表於 11-9-8 12:20 |只看該作者
尋晚去咗灣仔跳,嗰度刀好方便感覺比佐敦好d


珍珠宮

積分: 45698


998#
發表於 11-9-8 17:17 |只看該作者
csk家長jj 發表於 11-9-8 12:20
尋晚去咗灣仔跳,嗰度刀好方便感覺比佐敦好d

do 話架喇

仲要成楝都有嘢食,你應該過嚟跳,跟字叫你 now公嚟接你去撐枱雀,

你兩位貢高檔,唔好成日掛字戲九龍塘



btw ~~ 之後有冇 "梢牙" 呀? 個 "巴父援" 大過佐敦巧多呀
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


999#
發表於 11-9-8 17:18 |只看該作者
本帖最後由 Bing.Jing 於 11-9-8 17:21 編輯

禾 today 兩點都去過嚟,但係去十一樓間 "樓上" 入貨

好有衝動想上去事頭婆檔嘢度望望呀
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~


珍珠宮

積分: 45698


1000#
發表於 11-9-8 17:20 |只看該作者
姐妹們 ~~ 禾最近爲亞囡忙緊個蛇竇,少咗入嚟,


禾雖身不芬奇,但心仍在芬奇,大家要努力呀
         ~~~酒逢知己千杯少   話不投機咪囉唆 ~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo