跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20065


1041#
發表於 09-8-17 15:25 |只看該作者
妳2位係屯門人, 妳地諗喇, 我無所謂.
原帖由 joannelai930 於 09-8-16 16:19 發表
sammi應該2點前到 , 食咩好呢


水晶宮

積分: 58802


1042#
發表於 09-8-17 17:22 |只看該作者
但個consultant 係都要用現成software, 佢話找人寫programme 個maintain係無底深潭

原帖由 maggiemaggie 於 09-8-17 14:14 發表
ohhhhhhhhh, sammi,咁盒成軟件真係未必可以幫到你..............


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1043#
發表於 09-8-17 17:48 |只看該作者
唔怪得今日仍住係咩日子呢

喬妹
生日快樂
快高長大
身體健康
原帖由 chanfan 於 09-8-17 15:24 發表
話咁快喬妹今日一歲喇, yeah~~~~~~

我係度祝囡囡:
身體健康, 笑口常開, 聽聽話話, 飲番多d奶, 唔好成日打哥哥, 唔好再破壞哥哥d玩具.

^^


男爵府

積分: 8509


1044#
發表於 09-8-17 18:49 |只看該作者

喬妹

生日快樂
越大越靚


原帖由 joannelai930 於 09-8-17 17:48 發表
唔怪得今日仍住係咩日子呢

喬妹
生日快樂
快高長大
身體健康

Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


1045#
發表於 09-8-17 19:00 |只看該作者
sammi

你公司用part-time 會計架? 如果是,我估盤數都唔會入得detail. 我自己幫人做freelance 都唔會入. 因一入就好多野要入.
你個conultant 講得好o岩,叫人寫progm唔止maint. fee 貴,叫人寫都好貴起碼6位數. but 會fit 你公司好多.又有training course 又會有人教你set 野, 你買package 上一堂你只可學識簡單操作. (你個consultant 幫你set 除外)


原帖由 sammifanlp 於 09-8-17 17:22 發表
但個consultant 係都要用現成software, 佢話找人寫programme 個maintain係無底深潭
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


水晶宮

積分: 58802


1046#
發表於 09-8-17 23:05 |只看該作者
個會計已經做左2x年, 入數個女仔都做左7年, 個consultant係個客佢自己本身考左auditor, 所以老闆咪聽佢講囉, 唉 總之就拎我地來搞啦

原帖由 Mrswong1998 於 09-8-17 19:00 發表
sammi

你公司用part-time 會計架? 如果是,我估盤數都唔會入得detail. 我自己幫人做freelance 都唔會入. 因一入就好多野要入.
你個conultant 講得好o岩,叫人寫progm唔止maint. fee 貴,叫人寫都好貴起碼6位數. but ...


水晶宮

積分: 58802


1047#
發表於 09-8-17 23:06 |只看該作者
joanne
如果下星期tea的話, 而你仲欠wellcome stamp, 你話我知


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1048#
發表於 09-8-17 23:18 |只看該作者
thx, 不過我夠數啦, 有人話俾我, 只不過未收到咋

p.s., netvigator 上唔到facebook 呀, 你唔好stole 我咁多野喎
原帖由 sammifanlp 於 09-8-17 23:06 發表
joanne
如果下星期tea的話, 而你仲欠wellcome stamp, 你話我知


水晶宮

積分: 58802


1049#
發表於 09-8-18 07:11 |只看該作者
ok

你新轉架 ??
我見有人成日放蟲喎
好啦

原帖由 joannelai930 於 09-8-17 23:18 發表
thx, 不過我夠數啦, 有人話俾我, 只不過未收到咋

p.s., netvigator 上唔到facebook 呀, 你唔好stole 我咁多野喎


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1050#
發表於 09-8-18 10:03 |只看該作者
唔係新轉呀, 係尋日netvigator受台灣地震影响, short 哂
原帖由 sammifanlp 於 09-8-18 07:11 發表
ok

你新轉架 ??
我見有人成日放蟲喎
好啦


水晶宮

積分: 58802


1051#
發表於 09-8-18 12:51 |只看該作者
oic
因為我果度11月就到期, 現在都諗緊用邊間上網好
原帖由 joannelai930 於 09-8-18 10:03 發表
唔係新轉呀, 係尋日netvigator受台灣地震影响, short 哂


珍珠宮

積分: 30565


1052#
發表於 09-8-19 14:08 |只看該作者
原來你地都興養動物,開農場,經營飲食業


原帖由 joannelai930 於 09-8-17 23:18 發表
thx, 不過我夠數啦, 有人話俾我, 只不過未收到咋

p.s., netvigator 上唔到facebook 呀, 你唔好stole 我咁多野喎


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1053#
發表於 09-8-19 23:27 |只看該作者
而家果間唔好咩 ? 好就唔好轉啦
原帖由 sammifanlp 於 09-8-18 12:51 發表
oic
因為我果度11月就到期, 現在都諗緊用邊間上網好


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1054#
發表於 09-8-19 23:28 |只看該作者
係呀, 前排成日落雨冇街去, 咪搞下呢d生意囉
原帖由 maggiemaggie 於 09-8-19 14:08 發表
原來你地都興養動物,開農場,經營飲食業


侯爵府

積分: 20065


1055#
發表於 09-8-20 08:42 |只看該作者
多謝 Joan ee
原帖由 joannelai930 於 09-8-17 17:48 發表
唔怪得今日仍住係咩日子呢

喬妹
生日快樂
快高長大
身體健康


侯爵府

積分: 20065


1056#
發表於 09-8-20 08:49 |只看該作者
多謝孖b ee

喬妹剪短左頭髮後唔似女仔喇, 佢而家o既外貌+行為+動作都似個男人婆咁, 又唔知c, 未識行就成日做埋d危險動作, 擒高擒低 mouth:
原帖由 Mrswong1998 於 09-8-17 18:49 發表

喬妹

生日快樂
越大越靚


侯爵府

積分: 20065


1057#
發表於 09-8-20 08:52 |只看該作者
甜媽,

妳知唔知m記d貓幾時截止無得換o丫?


侯爵府

積分: 20065


1058#
發表於 09-8-20 08:53 |只看該作者
早晨

我閃喇


水晶宮

積分: 58802


1059#
發表於 09-8-20 09:23 |只看該作者
和記囉
但成日都"侄"下"侄"下

原帖由 joannelai930 於 09-8-19 23:27 發表
而家果間唔好咩 ? 好就唔好轉啦


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1060#
發表於 09-8-20 22:04 |只看該作者
應該換埋今日咋喎
原帖由 chanfan 於 09-8-20 08:52 發表
甜媽,

妳知唔知m記d貓幾時截止無得換o丫?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo