影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   10


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1061#
發表於 15-4-4 08:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 htts 於 15-04-03 發表佢靜雞

原帖由 ccdccl 於 15-04-03 發表
咁佢有冇叫你專一D呀
呢d秘密來嘅


寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1062#
發表於 15-4-4 08:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-04-03 發表咁佢

原帖由 cocok 於 15-04-04 發表
叫佢唔好口不對心



寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1063#
發表於 15-4-4 13:14 |只看該作者
http://www.tudou.com/programs/view/hAl-5rdaBxM/


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1064#
發表於 15-4-4 13:16 |只看該作者

引用:+http://www.tudou.com/programs/view/hAl-

原帖由 htts 於 15-04-04 發表
http://www.tudou.com/programs/view/hAl-5rdaBxM/
又睇唔到呀講咩架?只見到彬彬智敏童年相





寶石宮

積分: 471936

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1065#
發表於 15-4-4 14:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 htts 於 15-04-04 發表http:/

原帖由 ccdccl 於 15-04-04 發表
又睇唔到呀講咩架?只見到彬彬智敏童年相
有fans整嘅,話佢地好有緣份


子爵府

積分: 14865


1066#
發表於 15-4-4 19:13 |只看該作者

引用:http://www.tudou.com/programs/view/hAl-

原帖由 htts 於 15-04-04 發表
http://www.tudou.com/programs/view/hAl-5rdaBxM/
睇完,兩個好襯呀!智敏高些少梗perfect!!我覺得咁多個夾過既女星中,智敏最好!


子爵府

積分: 14865


1067#
發表於 15-4-4 19:15 |只看該作者

引用:http://www.tudou.com/programs/view/hAl-

原帖由 htts 於 15-04-04 發表
http://www.tudou.com/programs/view/hAl-5rdaBxM/
原來逆麟智敏係王后,一d都吾覺係佢!彬彬都係做翻現代人啱我心水d!


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1068#
發表於 15-4-4 20:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+htts+於+15-04-04+發表http:/

原帖由 chowbbhk 於 15-04-04 發表
原來逆麟智敏係王后,一d都吾覺係佢!彬彬都係做翻現代人啱我心水d!

...
我都係中意彬彬做時裝,佢試過古裝喇,唔洗再試喇




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1069#
發表於 15-4-4 20:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+htts+於+15-04-04+發表http:/

原帖由 chowbbhk 於 15-04-04 發表
睇完,兩個好襯呀!智敏高些少梗perfect!!我覺得咁多個夾過既女星中,智敏最好!

...
苑苑都好呀




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1070#
發表於 15-4-4 20:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-03+發表咁佢

原帖由 cocok 於 15-04-04 發表
你又轉左頭像,好在仲係彬彬
煲劇台真係做亞洲星劇場:金秀賢,第一套做DH, 原來tbb都係覺得DH男一係秀man呀

希望下次係亞洲星劇場:玄彬

原來tbb係播過愛爾蘭架




水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1071#
發表於 15-4-4 22:20 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-04 發表你又

原帖由 ccdccl 於 15-04-04 發表
煲劇台真係做亞洲星劇場:金秀賢,第一套做DH, 原來tbb都係覺得DH男一係秀man呀

希望下次係亞洲星 ...
播過愛爾蘭?秀賢個個都識佢,數佢做男角一定講埋DH ,但我覺得凙演都係


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1072#
發表於 15-4-4 22:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-04+發表煲劇

原帖由 kcm 於 15-04-04 發表
播過愛爾蘭?秀賢個個都識佢,數佢做男角一定講埋DH ,但我覺得凙演都係

...
因為我係維基見到以前tbb曾經都有韓劇台,當時播過一套叫愛爾蘭,應該係彬彬果套




水晶宮

積分: 61445

畀面勳章


1073#
發表於 15-4-5 08:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+kcm+於+15-04-04+發表播過愛

原帖由 ccdccl 於 15-04-04 發表
因為我係維基見到以前tbb曾經都有韓劇台,當時播過一套叫愛爾蘭,應該係彬彬果套



...
韓劇台係第幾台?我有now 唔知加要幾多錢?




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1074#
發表於 15-4-5 13:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-04+發表因為

原帖由 felixthemom 於 15-04-05 發表
韓劇台係第幾台?我有now 唔知加要幾多錢?
我係無線收費電視,208就係韓劇台,我唔知now係咪都係呢個號碼,你要問番now加幾多$先有韓劇台呀




琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1075#
發表於 15-4-5 13:48 |只看該作者
ccdccl 發表於 15-4-5 13:15
我係無線收費電視,208就係韓劇台,我唔知now係咪都係呢個號碼,你要問番now加幾多$先有韓劇台呀



...
公海POST大家點睇???

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14662325&extra=&page=1


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1076#
發表於 15-4-5 13:50 |只看該作者
ccdccl 發表於 15-4-5 13:15
我係無線收費電視,208就係韓劇台,我唔知now係咪都係呢個號碼,你要問番now加幾多$先有韓劇台呀



...
我都有NOW,我都諗住問下!!


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1077#
發表於 15-4-5 13:51 |只看該作者
ccdccl 發表於 15-4-5 13:15
我係無線收費電視,208就係韓劇台,我唔知now係咪都係呢個號碼,你要問番now加幾多$先有韓劇台呀



...
昨晚度左行程!!!!諗住去會下彬彬,2PM, 蘇蘇,車車,都敏俊!!


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1078#
發表於 15-4-5 14:16 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+15-4-5+13:15+我係無

原帖由 cocok 於 15-04-05 發表
公海POST大家點睇???

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=146 ...
唔係嘛,彬彬靚仔千億倍啦




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1079#
發表於 15-4-5 14:16 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+15-4-5+13:15+我係無

原帖由 cocok 於 15-04-05 發表
昨晚度左行程!!!!諗住去會下彬彬,2PM, 蘇蘇,車車,都敏俊!!
...
彬彬即邊度,分享下丫




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1080#
發表於 15-4-5 14:18 |只看該作者

引用:Quote:ccdccl+發表於+15-4-5+13:15+我係無

原帖由 cocok 於 15-04-05 發表
公海POST大家點睇???

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=146 ...
彬彬sharp好多架




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo