跳至

首頁

尾頁
   0


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1061#
發表於 09-8-20 22:06 |只看該作者
甜e用緊 hk寛頻, 都ok
原帖由 sammifanlp 於 09-8-20 09:23 發表
和記囉
但成日都"侄"下"侄"下


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1062#
發表於 09-8-20 22:09 |只看該作者
sammi
問左鋼琴班, 9月開始開星期六上午10:30-12:30 (每半小時一個小朋友)
不如你問下安定果間琴行, 都唔太貴


男爵府

積分: 8509


1063#
發表於 09-8-21 11:10 |只看該作者
joanne

你近來會唔會成日開唔到間餐廳?

原帖由 joannelai930 於 09-8-20 22:09 發表
sammi
問左鋼琴班, 9月開始開星期六上午10:30-12:30 (每半小時一個小朋友)
不如你問下安定果間琴行, 都唔太貴
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


1064#
發表於 09-8-21 11:15 |只看該作者
fan

你個女個樣成個公仔咁(超可愛)男仔頭d都唔怕啦!


叫癲佬得閒打理吓個魚缸.



原帖由 chanfan 於 09-8-20 08:49 發表
多謝孖b ee

喬妹剪短左頭髮後唔似女仔喇, 佢而家o既外貌+行為+動作都似個男人婆咁, 又唔知c, 未識行就成日做埋d危險動作, 擒高擒低 mouth:mouth:" />
...

Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


1065#
發表於 09-8-21 11:16 |只看該作者
sammi

我屋企用網x行都唔太好.


原帖由 sammifanlp 於 09-8-20 09:23 發表
和記囉
但成日都"侄"下"侄"下
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


水晶宮

積分: 58802


1066#
發表於 09-8-21 13:08 |只看該作者
tks

我打算幫kelly係school報 phonics, 珠心算, 同埋音樂班

原帖由 joannelai930 於 09-8-20 22:09 發表
sammi
問左鋼琴班, 9月開始開星期六上午10:30-12:30 (每半小時一個小朋友)
不如你問下安定果間琴行, 都唔太貴


水晶宮

積分: 58802


1067#
發表於 09-8-21 13:09 |只看該作者
我會囉

原帖由 Mrswong1998 於 09-8-21 11:10 發表
joanne

你近來會唔會成日開唔到間餐廳?


水晶宮

積分: 58802


1068#
發表於 09-8-21 13:09 |只看該作者
等我問下個 $

原帖由 joannelai930 於 09-8-20 22:06 發表
甜e用緊 hk寛頻, 都ok


水晶宮

積分: 58802


1069#
發表於 09-8-21 13:10 |只看該作者
網x行 都會
原帖由 Mrswong1998 於 09-8-21 11:16 發表
sammi

我屋企用網x行都唔太好.


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1070#
發表於 09-8-21 17:10 |只看該作者
會, 所以有時都冇心機玩
原帖由 Mrswong1998 於 09-8-21 11:10 發表
joanne

你近來會唔會成日開唔到間餐廳?


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1071#
發表於 09-8-21 17:14 |只看該作者
咁多
放學之後學架 ?
原帖由 sammifanlp 於 09-8-21 13:08 發表
tks

我打算幫kelly係school報 phonics, 珠心算, 同埋音樂班


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1072#
發表於 09-8-21 21:22 |只看該作者
mrswong
想問下彈琴d野
請問右手彈A同埋B 係用邊2隻手指架 ?
thank you


侯爵府

積分: 20493


1073#
發表於 09-8-21 22:05 |只看該作者
我屋企用網上爬ok喎,都算快架。

原帖由 Mrswong1998 於 09-8-21 11:16 發表
sammi

我屋企用網x行都唔太好.


男爵府

積分: 8509


1074#
發表於 09-8-21 22:22 |只看該作者
JOANNE

如果跟指法就在彈F時轉用第一隻指.
例如: 1C, 2D, 3E, 1F, 2G, 3A, 4B, 5C.
轉時手指公向下轉入就Ok.


原帖由 joannelai930 於 09-8-21 21:22 發表
mrswong
想問下彈琴d野
請問右手彈A同埋B 係用邊2隻手指架 ?
thank you
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


1075#
發表於 09-8-21 22:24 |只看該作者
酌媽

好耐無見你online


原帖由 tupytupy 於 09-8-21 22:05 發表
我屋企用網上爬ok喎,都算快架。
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1076#
發表於 09-8-22 08:10 |只看該作者
哦, 唔該哂
甜b而家學緊彈 twinkle twinkle little star 呀
但又未教
原帖由 Mrswong1998 於 09-8-21 22:22 發表
JOANNE

如果跟指法就在彈F時轉用第一隻指.
例如: 1C, 2D, 3E, 1F, 2G, 3A, 4B, 5C.
轉時手指公向下轉入就Ok.


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1077#
發表於 09-8-22 08:13 |只看該作者
酌媽
生日快樂
青春常駐
大細老細都聽教聽話


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1078#
發表於 09-8-22 08:16 |只看該作者

原帖由 tupytupy 於 09-8-21 22:05 發表
我屋企用網上爬ok喎,都算快架。


侯爵府

積分: 20493


1079#
發表於 09-8-22 10:55 |只看該作者
多謝晒,大長老

原帖由 joannelai930 於 09-8-22 08:13 發表
酌媽
生日快樂
青春常駐
大細老細都聽教聽話


侯爵府

積分: 20493


1080#
發表於 09-8-22 10:56 |只看該作者
嘻,近期懶,少過來呢邊

原帖由 Mrswong1998 於 09-8-21 22:24 發表
酌媽

好耐無見你online

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo