立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 192715
原帖由 sammifanlp 於 09-8-20 09:23 發表 和記囉 但成日都"侄"下"侄"下
男爵府
積分: 8509
原帖由 joannelai930 於 09-8-20 22:09 發表 sammi 問左鋼琴班, 9月開始開星期六上午10:30-12:30 (每半小時一個小朋友) 不如你問下安定果間琴行, 都唔太貴
原帖由 chanfan 於 09-8-20 08:49 發表 多謝孖b ee 喬妹剪短左頭髮後唔似女仔喇, 佢而家o既外貌+行為+動作都似個男人婆咁, 又唔知c, 未識行就成日做埋d危險動作, 擒高擒低 mouth:mouth:" /> ...
水晶宮
積分: 58802
原帖由 Mrswong1998 於 09-8-21 11:10 發表 joanne 你近來會唔會成日開唔到間餐廳?
原帖由 joannelai930 於 09-8-20 22:06 發表 甜e用緊 hk寛頻, 都ok
原帖由 Mrswong1998 於 09-8-21 11:16 發表 sammi 我屋企用網x行都唔太好.
原帖由 sammifanlp 於 09-8-21 13:08 發表 tks 我打算幫kelly係school報 phonics, 珠心算, 同埋音樂班
侯爵府
積分: 20493
原帖由 joannelai930 於 09-8-21 21:22 發表 mrswong 想問下彈琴d野 請問右手彈A同埋B 係用邊2隻手指架 ? thank you
原帖由 tupytupy 於 09-8-21 22:05 發表 我屋企用網上爬ok喎,都算快架。
原帖由 Mrswong1998 於 09-8-21 22:22 發表 JOANNE 如果跟指法就在彈F時轉用第一隻指. 例如: 1C, 2D, 3E, 1F, 2G, 3A, 4B, 5C. 轉時手指公向下轉入就Ok.
原帖由 joannelai930 於 09-8-22 08:13 發表 酌媽 生日快樂 青春常駐 大細老細都聽教聽話
原帖由 Mrswong1998 於 09-8-21 22:24 發表 酌媽 好耐無見你online
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy