在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


1061#
發表於 05-12-6 10:07 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ChingChing730 寫道:
唉......我有樣野想問啦又!係咁o既!我咪話過我要響12點餵貞晶飲奶o既(訓住黎飲)!e+唔知係咪佢訓得太開心定點,e+佢日日都飲得o個3安就唔飲呀!你地覺得我應該點好呀!


可能佢日頭食得多, 所以唔hungry呢 其實我以前都好緊張叉燒仔食幾多, 但後來發覺係無用. 佢都係一個個體, 有時開胃d, 有時無乜胃口, 都屬正常.

廢話一輪, 都幫唔到你


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1062#
發表於 05-12-6 10:08 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

phibow, 你著4件呀, 乜唔係xxx唔怕凍架咩, 不過你又唔似我, 你都冇乜脂肪呀.

ching, 我著多件底衫law, ttl 3件呀.


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1063#
發表於 05-12-6 10:08 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

tat,但係tat仔再之前幾點食野架?我貞晶會響7點先食野,我驚佢到9點半未肚餓呀!


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


1064#
發表於 05-12-6 10:11 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

click呢度

係咪甘樣呢


珍珠宮

積分: 40434


1065#
發表於 05-12-6 10:12 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

tattat
唔係喎, 我老娘話初初xx反而會怕凍d, 可能個暖水袋未夠大
同埋我不耐都好鬼怕凍

點解你地可以著咁少衫ka ?-( ?-(


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1066#
發表於 05-12-6 10:13 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

叉媽,咁又係o既,我諗我都真係要放鬆d啦!
叉燒媽咪 寫道:
[quote]
ChingChing730 寫道:
唉......我有樣野想問啦又!係咁o既!我咪話過我要響12點餵貞晶飲奶o既(訓住黎飲)!e+唔知係咪佢訓得太開心定點,e+佢日日都飲得o個3安就唔飲呀!你地覺得我應該點好呀!


可能佢日頭食得多, 所以唔hungry呢 其實我以前都好緊張叉燒仔食幾多, 但後來發覺係無用. 佢都係一個個體, 有時開胃d, 有時無乜胃口, 都屬正常.

廢話一輪, 都幫唔到你 [/quote]


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1067#
發表於 05-12-6 10:21 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

叉燒媽咪 寫道:
click呢度

係咪甘樣呢


叉媽,唔得呀,佢有咁o既message呀!

The File You Are Looking For Is Inaccessible

Please sign in and try again or check with the owner of the file.


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1068#
發表於 05-12-6 10:22 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

叉媽,真係唔緊要wor,你唔駛理我架!


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


1069#
發表於 05-12-6 10:26 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

tattat 寫道:
ching, 我著多件底衫law, ttl 3件呀.

我total 兩件only, 因為仲未羅d冬天衫出黎 ?-(


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1070#
發表於 05-12-6 10:27 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

係wor,唔記得講tim,話說sun麻麻買左一套裙比貞晶,佢響佢屋企樓下街市買o既!咁貞晶o個日一上到去,麻麻就叫貞晶試下o岩唔o岩著,因佢話唔o岩就即刻落去換。試著左之後好o岩,跟住佢就話喇[size=large]"佢咁瘦,著d收腰o既裙就o岩啦!唔係寬le le邊好睇架"
:-( 佢仲係認為貞晶好瘦呀! :-(


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1071#
發表於 05-12-6 10:36 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ching, tat仔都係7點食飯架

ChingChing730 寫道:
tat,但係tat仔再之前幾點食野架?我貞晶會響7點先食野,我驚佢到9點半未肚餓呀!


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1072#
發表於 05-12-6 10:37 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

phibow 寫道:
tattat
唔係喎, 我老娘話初初xx反而會怕凍d, 可能個暖水袋未夠大
同埋我不耐都好鬼怕凍

點解你地可以著咁少衫ka ?-( ?-(


我有好多脂肪呀


珍珠宮

積分: 40434


1073#
發表於 05-12-6 10:39 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

tattat 寫道:
[quote]
phibow 寫道:
tattat
唔係喎, 我老娘話初初xx反而會怕凍d, 可能個暖水袋未夠大
同埋我不耐都好鬼怕凍

點解你地可以著咁少衫ka ?-( ?-(


我有好多脂肪呀 [/quote]

脂肪我都唔少喎


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1074#
發表於 05-12-6 10:39 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ching, 貞晶仲話瘦 唉, tat仔咁咪


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1075#
發表於 05-12-6 10:40 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

好啦, 又要做野啦, 一陣再黎


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1076#
發表於 05-12-6 10:45 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

tat,但我貞晶唔同呀!佢e+sun響我樹連朝早餐奶都唔飲,我驚我如果佢訓前比佢飲,佢又係一啖都唔同我要呀!咁點算呀?


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1077#
發表於 05-12-6 10:48 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

tattat 寫道:
ching, 貞晶仲話瘦 唉, tat仔咁咪


tat,咪就係law,我都唔知佢想貞晶幾肥先夠呀!


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1078#
發表於 05-12-6 10:51 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

講真,我好鐘意貞晶e+咁架,唔係太肥,又唔係瘦!d肉又firm wor!佢真係仲想點wor!


子爵府

積分: 11468


1079#
發表於 05-12-6 10:51 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

早晨啦!


子爵府

積分: 11468


1080#
發表於 05-12-6 10:53 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ching ching 好瘦咩???

唔係呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo