在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11468


1081#
發表於 05-12-6 10:53 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

乜 philbow 有脂肪咩?

咁我個d 叫乜呀??


珍珠宮

積分: 40434


1082#
發表於 05-12-6 10:54 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ChingChing730 寫道:
tat,但我貞晶唔同呀!佢e+sun響我樹連朝早餐奶都唔飲,我驚我如果佢訓前比佢飲,佢又係一啖都唔同我要呀!咁點算呀?


其實係唔需要太care貞晶飲唔飲奶, 貞晶呢個階段....奶....只不過係佢副食品, 只要三餐正常, 根本飲唔飲都得, 再加奶只不過係因為好多細路正餐唔食, 家長怕佢地唔夠營養先再比奶奶
我以前飲人奶, 我媽係我半歲個時已經幫我介左奶啦, 我而家咪一樣牛龜咁大 :mrgreen:


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1083#
發表於 05-12-6 10:58 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

包b,早啊!琴晚 十得開心麻?
咪係law,貞晶我覺得ok啦!


子爵府

積分: 11468


1084#
發表於 05-12-6 11:01 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ching ching

我地d野食cfm 佐未呀???

駛唔駛釘頭版呀??



珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1085#
發表於 05-12-6 11:01 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

phibow,哦........知道!

呀!係呀,phibow呀,你諗住點樣去我樹架?因suki都黎,咁佢又唔識路wor,想join埋你一齊黎呀!ok 麻?


子爵府

積分: 11468


1086#
發表於 05-12-6 11:01 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

係咪我頭版要加 suki呀??

佢又 cfm 佐未呀???


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1087#
發表於 05-12-6 11:02 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

包b,好呀,咁我釘oY。

係呀,我係咪要order左pizza hut先呀?


珍珠宮

積分: 40434


1088#
發表於 05-12-6 11:05 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ChingChing730 寫道:
phibow,哦........知道!

呀!係呀,phibow呀,你諗住點樣去我樹架?因suki都黎,咁佢又唔識路wor,想join埋你一齊黎呀!ok 麻?



我......其實.......唔識路ka
我諗住去荃灣轉bus..........會唔會方便d ?-( ?-(
仲有........我仲未問肥豆爸比唔比我自己帶肥豆去


子爵府

積分: 11468


1089#
發表於 05-12-6 11:05 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ching ching

好呀! 你釘頭版呀, 是關我個頭版都好後呀!

係咪個個都睇晒 pizza hut d 野食無問題架啦??
佢地有無異議吖?


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1090#
發表於 05-12-6 11:22 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

包b,佢地冇異議架,所以我已經order 左 lu!

[size=large]12月25日x'mas party 餐單
1. 超級至尊及意色風情海鮮厚批
2. 雜果薯仔沙律1盤
3. 意式迷你肉腸拼意式雞肉丸1盤
4. 焗葡汁田園蔬菜
5. 肉醬意粉
6. 1.25公升支裝百事及七喜

7. blueberry cheese cake (tat)
8. 炸沙津海鮮卷 (ching) x 11 pcs
9. 椰菜 (ching)
10. 波羅腸仔 (Shan)
11. 三文治 (Shan) (For baby only)
12. apple crumble (ching)
13. 生果(e.g.香蕉, 提子)
14. 整豬皮魚蛋 (叉媽)

已經釘左頭版


大宅

積分: 4251


1091#
發表於 05-12-6 11:27 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

Good Morning ~Morning
Happy every days ;-)


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1092#
發表於 05-12-6 11:27 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

phibow,如果要你搭kcr 去到某個站,之後貞爸開車去接你會唔會好d。因貞爸都係咁講!


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1093#
發表於 05-12-6 11:29 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

sharon,早晨呀,嘩,好有x'mas feel呀!


子爵府

積分: 11468


1094#
發表於 05-12-6 11:31 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

CHING CHING

包婆婆 x'mas 去旅行, 所以無辦法整到豬皮魚蛋 個 part 呀!你delete 佐佢都得囉!



珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1095#
發表於 05-12-6 11:33 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

報告報告,pizza hut話如果20號前落訂仲有九折tim呀,咁即係$790 x 0.9 = $711.00


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1096#
發表於 05-12-6 11:33 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

包b,ok,冇問題oY!


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1097#
發表於 05-12-6 11:34 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ChingChing730 寫道:
phibow,如果要你搭kcr 去到某個站,之後貞爸開車去接你會唔會好d。因貞爸都係咁講!


去得kcr, 我接都得啦


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


1098#
發表於 05-12-6 11:34 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

包B 寫道:
CHING CHING
包婆婆 x'mas 去旅行, 所以無辦法整到豬皮魚蛋 個 part 呀!你delete 佐佢都得囉!


不如pass比我喇, 我都識整豬皮魚蛋嫁


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1099#
發表於 05-12-6 11:34 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ChingChing730 寫道:
報告報告,pizza hut話如果20號前落訂仲有九折tim呀,咁即係$790 x 0.9 = $711.00



水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1100#
發表於 05-12-6 11:36 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

我唔記得上次邊個話整雞翼架.

ching, 你要唔要mark埋個名單呀, 睇下邊個比左錢邊個未, 咁你冇咁亂喎, 同埋比個deadline佢地好喎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo