跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20065


1101#
發表於 09-8-26 11:29 |只看該作者
我星期六已經帶左癲b去補牙喇, 原來佢有8隻蛀牙o丫 (6隻大牙+2隻門牙)
醫生話門牙唔同佢補喇, 因過2年佢都換門牙, 最主要補d大牙, 暫時補左一隻試下先(驚癲b無耐性), 下次到24/10先補其他, 不過都係分2隻2隻咁分階段補, 每隻大牙$2xx蚊, 肉痛c 我喇


伯爵府

積分: 16533

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


1102#
發表於 09-8-26 14:38 |只看該作者
噚日放工前駁好條線(因為轉左位坐),我又可以同大家吹啦。


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1103#
發表於 09-8-26 17:58 |只看該作者
差d唔記得你咁旬
係呀, 都係果條街啦, 近美心mx 附近呀
原帖由 chanfan 於 09-8-25 17:40 發表
我放12點架, 一點半我都差唔多到喇
係咪"和民"附近o丫?

[ 本帖最後由 joannelai930 於 09-8-26 17:59 編輯 ]


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1104#
發表於 09-8-26 18:02 |只看該作者
甜b都補左隻, $240, 今日再去補, 一上張椅就喊到收唔到聲, 補唔到, 但都要收檢查費 $70
原帖由 chanfan 於 09-8-26 11:29 發表
我星期六已經帶左癲b去補牙喇, 原來佢有8隻蛀牙o丫 (6隻大牙+2隻門牙)
醫生話門牙唔同佢補喇, 因過2年佢都換門牙, 最主要補d大牙, 暫時補左一隻試下先(驚癲b無耐性), 下次到24/10先補其他, 不過都係分2隻2 ...


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1105#
發表於 09-8-26 18:03 |只看該作者
重出牛牛會
原帖由 wyk 於 09-8-26 14:38 發表
噚日放工前駁好條線(因為轉左位坐),我又可以同大家吹啦。


水晶宮

積分: 58802


1106#
發表於 09-8-26 21:45 |只看該作者
合唱團同埋小蜜蜂都收左kelly喇


水晶宮

積分: 58802


1107#
發表於 09-8-27 09:39 |只看該作者
Joanne
有無材料要買 ? 如果係我星期六拎埋俾你


侯爵府

積分: 20065


1108#
發表於 09-8-27 15:11 |只看該作者
第一次癲b補牙係去我睇開果位男牙醫果度, 又係唔肯坐上張椅度, 喊到拆天咁, 我抱全佢比個醫生檢查咋, 醫生話唔係蛀得好深, 比左d野佢搽話保護唔好再蛀, 咁到收左我$120

第2次book另一個女牙醫, 我係bk個topic見到其他網友話呢位女醫生好細心, 咁就試多次帶佢睇牙喇, 果然ok喎, 呢間診所d姑娘好識"乙水"小朋友, 首先佢地在我洗牙其間, 帶左癲b去隔離房試下坐椅 (d姑娘同佢講係巴司光年d飛船凳喎 ), 又比佢試玩下d儀器(e.g.吸水喉, 嗽口盤等....) 比我感覺幾好, 之後癲b就好合作地補左隻大蛀牙喇

不過呢位醫生預約booking都幾full, 我下次o既booking係 24/10
原帖由 joannelai930 於 09-8-26 18:02 發表
甜b都補左隻, $240, 今日再去補, 一上張椅就喊到收唔到聲, 補唔到, 但都要收檢查費 $70


侯爵府

積分: 20065


1109#
發表於 09-8-27 15:15 |只看該作者
sammi,

我早2日收到瑞士雀巢1+ 900g免費奶粉卷呀, 我用唔著, 星期六帶埋比妳, 妳比d親朋戚友喇, 唔好side麻


侯爵府

積分: 20065


1110#
發表於 09-8-27 15:17 |只看該作者
我好眼訓


水晶宮

積分: 58802


1111#
發表於 09-8-27 15:43 |只看該作者
tks

原帖由 chanfan 於 09-8-27 15:15 發表
sammi,

我早2日收到瑞士雀巢1+ 900g免費奶粉卷呀, 我用唔著, 星期六帶埋比妳, 妳比d親朋戚友喇, 唔好side麻


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1112#
發表於 09-8-27 16:48 |只看該作者
你呢幾日會去買嗎 ? 我個倉吉哂啦
我想買
1.
213012
入爐黑朱古力粒(42%)/200g (包) $15

2. 金桶牛油 (你要唔要 ? share ok?)
3.
191025
糖霜/1kg (包) $18
原帖由 sammifanlp 於 09-8-27 09:39 發表
Joanne
有無材料要買 ? 如果係我星期六拎埋俾你


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1113#
發表於 09-8-27 16:49 |只看該作者
kelly 將會好
原帖由 sammifanlp 於 09-8-26 21:45 發表
合唱團同埋小蜜蜂都收左kelly喇


水晶宮

積分: 58802


1114#
發表於 09-8-27 18:18 |只看該作者
今日去買
金桶牛油 ~ 我仲有, 我讓2can俾你先啦


原帖由 joannelai930 於 09-8-27 16:48 發表
你呢幾日會去買嗎 ? 我個倉吉哂啦
我想買
1. 213012 入爐黑朱古力粒(42%)/200g (包) $15
2. 金桶牛油 (你要唔要 ? share ok?)
3. 191025 糖霜/1kg (包) $18 ...


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1115#
發表於 09-8-28 09:45 |只看該作者
好呀, 唔該
原帖由 sammifanlp 於 09-8-27 18:18 發表
今日去買
金桶牛油 ~ 我仲有, 我讓2can俾你先啦


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1116#
發表於 09-8-29 21:31 |只看該作者
多謝花癲家果18隻kitty, 有排玩啦


水晶宮

積分: 58802


1117#
發表於 09-8-31 09:53 |只看該作者
kelly今日返合唱團喇

明天你地d 小朋友都開學喇, 你估佢地會唔會喊呢 ??

原帖由 joannelai930 於 09-8-29 21:31 發表
多謝花癲家果18隻kitty, 有排玩啦


水晶宮

積分: 58802


1118#
發表於 09-8-31 09:54 |只看該作者
kelly今日返合唱團喇

明天你地d 小朋友都開學喇, 你估佢地會唔會喊呢 ??

原帖由 joannelai930 於 09-8-29 21:31 發表
多謝花癲家果18隻kitty, 有排玩啦


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1119#
發表於 09-8-31 14:28 |只看該作者
終於放完暑假啦
我估第2年返學o既小朋友唔會喊啩
原帖由 sammifanlp 於 09-8-31 09:54 發表
kelly今日返合唱團喇

明天你地d 小朋友都開學喇, 你估佢地會唔會喊呢 ??


水晶宮

積分: 58802


1120#
發表於 09-9-1 03:07 |只看該作者
今日 17:30 婆婆仲未去接Kelly, 結果老師打來話 kelly 佢有d 唔開心, 仲喊添

原帖由 joannelai930 於 09-8-31 14:28 發表
終於放完暑假啦
我估第2年返學o既小朋友唔會喊啩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo