跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20065


1121#
發表於 09-9-1 11:08 |只看該作者
Delete!

[ 本帖最後由 chanfan 於 09-9-1 18:52 編輯 ]


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1122#
發表於 09-9-1 15:19 |只看該作者
開學大吉


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1123#
發表於 09-9-1 15:21 |只看該作者
梗係所有小朋友走哂, 所以先喊, 唯有叫婆婆第時早少少囉
原帖由 sammifanlp 於 09-9-1 03:07 發表
今日 17:30 婆婆仲未去接Kelly, 結果老師打來話 kelly 佢有d 唔開心, 仲喊添


男爵府

積分: 8509


1124#
發表於 09-9-1 15:32 |只看該作者
我聽細b講佢果班有一個小朋友喊.

原帖由 joannelai930 於 09-8-31 14:28 發表
終於放完暑假啦
我估第2年返學o既小朋友唔會喊啩

Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


1125#
發表於 09-9-1 15:33 |只看該作者
佢未適應, 要慢慢來!


原帖由 sammifanlp 於 09-9-1 03:07 發表
今日 17:30 婆婆仲未去接Kelly, 結果老師打來話 kelly 佢有d 唔開心, 仲喊添
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1126#
發表於 09-9-1 15:37 |只看該作者
甜b果班就冇,
今日派左好多書, 搞到甜b話重唔肯揹書包
原帖由 Mrswong1998 於 09-9-1 15:32 發表
我聽細b講佢果班有一個小朋友喊.


男爵府

積分: 8509


1127#
發表於 09-9-1 15:41 |只看該作者
孖b個書包都好重吓! 不過大部份既書都唔洗再帶返去. 只有普通話要每個星期四帶.
不過有好多回條要簽又要寫手冊好在今日放假, 剛完成好.


原帖由 joannelai930 於 09-9-1 15:37 發表
甜b果班就冇,
今日派左好多書, 搞到甜b話重唔肯揹書包
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1128#
發表於 09-9-1 15:53 |只看該作者
甜b d書都係唔駛帶返學
我今日簽通告, 填手冊, 包書都搞左一個鐘
原帖由 Mrswong1998 於 09-9-1 15:41 發表
孖b個書包都好重吓! 不過大部份既書都唔洗再帶返去. 只有普通話要每個星期四帶.
不過有好多回條要簽又要寫手冊好在今日放假, 剛完成好.


侯爵府

積分: 20065


1129#
發表於 09-9-1 19:04 |只看該作者
癲b第一日開學就失敗喇, 老師話佢上上下堂喊住搵婆婆 =="

我同婆婆一齊湊佢放學, 佢竟然話要婆婆, 唔要媽咪呀, 真係傷透我的人, 難為我特登請假湊佢添, woo~~ woo~~ =_=

我問佢其他同學有無人喊? 佢話無.
咁我問你有無喊呀? 佢話有. == (真係羞家c 人喇)
原帖由 joannelai930 於 09-9-1 15:19 發表
開學大吉


侯爵府

積分: 20065


1130#
發表於 09-9-1 19:10 |只看該作者
我現在先得閒拎d通告&手冊出黎填呀, 因今日下午2點我要同婆婆一齊出元朗容鳳書健康院睇中醫, 清下個病底, 睇到4點幾, 買埋送返到黎都差唔多6點.
原帖由 joannelai930 於 09-9-1 15:53 發表
甜b d書都係唔駛帶返學
我今日簽通告, 填手冊, 包書都搞左一個鐘


侯爵府

積分: 20493


1131#
發表於 09-9-1 21:38 |只看該作者
酌b今日竟然來傷風呀!!!

唉! 激c我!! 好彩發現得早,今朝狂隊水比佢飲,又吃左個kiwi fruit,午飯後爭取時間比佢take a nap,放學返來又飲左lemon+honey water,暫時ok!! 希望無事啦。

另外,酌b今日返學,無咩驚喜亦無咩驚嚇,so far so good啦!!


男爵府

積分: 8509


1132#
發表於 09-9-1 23:15 |只看該作者
酌媽

你今日是否要陪上課呀? 無驚無險咪好law.
有幾多日適應期?


原帖由 tupytupy 於 09-9-1 21:38 發表
酌b今日竟然來傷風呀!!!

唉! 激c我!! 好彩發現得早,今朝狂隊水比佢飲,又吃左個kiwi fruit,午飯後爭取時間比佢take a nap,放學返來又飲左lemon+honey water,暫時ok!! 希望無事啦。

另外,酌b今日返學,無咩驚喜亦無咩驚嚇,so ...
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


子爵府

積分: 14426


1133#
發表於 09-9-2 08:23 |只看該作者
hi 大家好嗎? 我返黎喇~~


子爵府

積分: 14426


1134#
發表於 09-9-2 08:28 |只看該作者
婷婷 4/9 先正式上課, 1/9 返去拎書包聽講座, 同埋睇下自己坐邊個課室+座位, 所以呢3日都仲係假期.....kaka
我地仲係時差中... 所以傻傻下, 成日唔知自己做乜


伯爵府

積分: 16533

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


1135#
發表於 09-9-2 09:55 |只看該作者
cedric聽日至開學,只係返8點45分,10點放學,家長日我就無再返去聽,不過收到料話多左好多新老師,而且好多舊老師都走晒,下學期尾時都知道N班每幾個月老師就走,估唔到連我自己都有份,學期尾攞成積表時見過高班班主任後,到家長日前話老師走左(轉行喎),到家長日當日有同學媽咪通知我班主任又因身體問題走左,宜家依個希望可以教足成年啦。


伯爵府

積分: 16533

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 牛年勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 開心吸收勳章


1136#
發表於 09-9-2 09:59 |只看該作者
提提大家讀低班的小朋友,記住今年開始要去小學觀校,因為會有學校撞期,而且只有9月份參觀咋,你地可以安排今年睇住邊幾間,出年再睇邊幾間。

我上年睇跨區,今年就睇自己區囉,不過都唔會全部睇晒。


公爵府

積分: 28259


1137#
發表於 09-9-2 18:28 |只看該作者
等我都上黎抖下氣先, 好耐冇黎喇, 大家好嘛?

ada,
你返來咯, 幾時出黎 lunch?

政政已經開左學 1 個月喇, 佢開學冇喊啵, 仲好開心添, 因為停課太耐喇, 都係返學好玩 d.
[/url]


公爵府

積分: 28259


1138#
發表於 09-9-2 18:30 |只看該作者
開左學加埋佢 d 興趣班, 成個 week 好似好 fully book 咁, d $$ 就好似倒水 學費, 制服 ...
[/url]


公爵府

積分: 28259


1139#
發表於 09-9-2 18:32 |只看該作者
政政鋼琴, 開始單對單, 之前不經不覺, 已經上左 25 堂, 新學年就 join 埋交通安全隊 & 指心算

好想比佢玩埋創意畫班, 但係都冇 join, 太多了 ...
[/url]


侯爵府

積分: 20493


1140#
發表於 09-9-3 13:39 |只看該作者
黃太,

適應期2日咋,今日酌B就要自己搭校車返學LU,我落得清閒3粒鐘 :lol

原帖由 Mrswong1998 於 09-9-1 23:15 發表
酌媽

你今日是否要陪上課呀? 無驚無險咪好law.
有幾多日適應期?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo