酌媽
你今日是否要陪上課呀? 無驚無險咪好law.
有幾多日適應期?
原帖由 tupytupy 於 09-9-1 21:38 發表 
酌b今日竟然來傷風呀!!!
唉! 激c我!! 好彩發現得早,今朝狂隊水比佢飲,又吃左個kiwi fruit,午飯後爭取時間比佢take a nap,放學返來又飲左lemon+honey water,暫時ok!! 希望無事啦。
另外,酌b今日返學,無咩驚喜亦無咩驚嚇,so ...
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)