跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20493


1141#
發表於 09-9-3 15:42 |只看該作者
今日酌b第1次搭校車。

我送酌b上校車,我抱佢上一級,佢自己那那聲行埋上去,又係例牌頭也不回,話之阿媽o係度猛望等佢同我bye bye,佢自己施施然行去搵個靚靚窗口位,坐低,望風景,根本無理過我


男爵府

積分: 8509


1142#
發表於 09-9-3 16:18 |只看該作者
酌媽

有冇唔捨得呀! k1又係新階段. 上個星期開家長會見到d k3家長講選小一, 好似就來到我咁

原帖由 tupytupy 於 09-9-3 13:39 發表
黃太,

適應期2日咋,今日酌B就要自己搭校車返學LU,我落得清閒3粒鐘 :lol
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


男爵府

積分: 8509


1143#
發表於 09-9-3 16:20 |只看該作者
酌媽

孖b都係咁呀! 9月1日我們都請假陪兩位太子返學, 仲意為他們會唔捨得我地, 點知連byebye都唔講就自己走入學校.


原帖由 tupytupy 於 09-9-3 15:42 發表
今日酌b第1次搭校車。

我送酌b上校車,我抱佢上一級,佢自己那那聲行埋上去,又係例牌頭也不回,話之阿媽o係度猛望等佢同我bye bye,佢自己施施然行去搵個靚靚窗口位,坐低,望風景,根本無理過我 ...
Putting all your troubles on him, for he takes care of you. (Peter I 5:7)


侯爵府

積分: 20493


1144#
發表於 09-9-3 17:07 |只看該作者
黃太,

都好唔捨得架(無論係舊校定係酌b),不過都好感恩的,呢個係神o既安排,神必有預備。

呵呵,上左k就已經要開始諗小學,k2下學期d成績開始count架,會更加緊張呢!!

原帖由 Mrswong1998 於 09-9-3 16:18 發表
酌媽

有冇唔捨得呀! k1又係新階段. 上個星期開家長會見到d k3家長講選小一, 好似就來到我咁


侯爵府

積分: 20493


1145#
發表於 09-9-3 17:10 |只看該作者
原帖由 Mrswong1998 於 09-9-3 16:20 發表
酌媽

孖b都係咁呀! 9月1日我們都請假陪兩位太子返學, 仲意為他們會唔捨得我地, 點知連byebye都唔講就自己走入學校.



[ 本帖最後由 tupytupy 於 09-9-3 17:18 編輯 ]


侯爵府

積分: 20493


1146#
發表於 09-9-3 17:19 |只看該作者
bk又short!!!

原帖由 tupytupy 於 09-9-3 17:10 發表


子爵府

積分: 14426


1147#
發表於 09-9-4 17:19 |只看該作者
蝦,
搵個星期六約你lunch啦! 順便收埋貨

原帖由 蝦蝦 於 09-9-2 18:28 發表
等我都上黎抖下氣先, 好耐冇黎喇, 大家好嘛?

ada,
你返來咯, 幾時出黎 lunch?

政政已經開左學 1 個月喇, 佢開學冇喊啵, 仲好開心添, 因為停課太耐喇, 都係返學好玩 d. ...


水晶宮

積分: 58802


1148#
發表於 09-9-4 22:25 |只看該作者
咁都俾你知

原帖由 joannelai930 於 09-9-1 15:21 發表
梗係所有小朋友走哂, 所以先喊, 唯有叫婆婆第時早少少囉


水晶宮

積分: 58802


1149#
發表於 09-9-4 22:27 |只看該作者
你要填雙份就當然忙d啦

原帖由 Mrswong1998 於 09-9-1 15:41 發表
孖b個書包都好重吓! 不過大部份既書都唔洗再帶返去. 只有普通話要每個星期四帶.
不過有好多回條要簽又要寫手冊好在今日放假, 剛完成好.


水晶宮

積分: 58802


1150#
發表於 09-9-4 22:28 |只看該作者
kelly都有一個同學仔都喊左1個星期

原帖由 chanfan 於 09-9-1 19:04 發表
癲b第一日開學就失敗喇, 老師話佢上上下堂喊住搵婆婆 =="

我同婆婆一齊湊佢放學, 佢竟然話要婆婆, 唔要媽咪呀, 真係傷透我的人, 難為我特登請假湊佢添, woo~~ woo~~ =_=

我問佢其他同學有無人喊? 佢話無.
咁我問你 ...


水晶宮

積分: 58802


1151#
發表於 09-9-4 22:30 |只看該作者
非常同意, 仲要唔係個個星期, 要mark低佢邊日返咩, 學咩, 帶咩, 著咩

原帖由 蝦蝦 於 09-9-2 18:30 發表
開左學加埋佢 d 興趣班, 成個 week 好似好 fully book 咁, d $$ 就好似倒水 學費, 制服 ...


子爵府

積分: 14426


1152#
發表於 09-9-5 00:28 |只看該作者
有用資料
http://www.edb.gov.hk/index.aspx?nodeID=1497&langno=2


侯爵府

積分: 20065


1153#
發表於 09-9-6 17:14 |只看該作者
Sammi & 酌媽,

餅卡呢2日會到我手, 麻煩妳地pm個地址比我, 我寄比妳地喇, 為安全起見, 我會分2次寄(5張寄一次), 收到第一封就係bk留個言通知聲, 跟住我就寄埋第2封比妳地, 妳地收晒餅卡先過數比我喇, 唔急架.


水晶宮

積分: 58802


1154#
發表於 09-9-7 10:28 |只看該作者
好眼訓, 已經8日無放過假 (因為琴日係錶展last day)


侯爵府

積分: 20065


1155#
發表於 09-9-8 17:15 |只看該作者
好靜喎


侯爵府

積分: 20065


1156#
發表於 09-9-8 17:17 |只看該作者
sammi,

我明天寄第一封情信比妳, 妳等接招喇


侯爵府

積分: 20065


1157#
發表於 09-9-8 17:25 |只看該作者
我暫時收到親戚2張紅色炸彈26/9及30/9, 年尾又到我大細佬結婚, 呢排金價又貴, 我真係荷包乾硬化囉


水晶宮

積分: 58802


1158#
發表於 09-9-9 09:35 |只看該作者
知道

原帖由 chanfan 於 09-9-8 17:17 發表
sammi,

我明天寄第一封情信比妳, 妳等接招喇


水晶宮

積分: 58802


1159#
發表於 09-9-9 09:37 |只看該作者
咪係, 今日仲話過千, 我就暫時出年有3單, 3單都係d (堂)細佬

原帖由 chanfan 於 09-9-8 17:25 發表
我暫時收到親戚2張紅色炸彈26/9及30/9, 年尾又到我大細佬結婚, 呢排金價又貴, 我真係荷包乾硬化囉


子爵府

積分: 14426


1160#
發表於 09-9-9 11:33 |只看該作者
巒媽, fan and maggie,

我尋日帶左珩珩去健康院打肺鍊針喇~ 之前3針係私家打, 洗左我2仟幾蚊, 終於呢針唔洗錢喇! 珩珩係唔夠磅要去健康院見醫生, 我順便同醫生講埋, 咁就即時打埋, 唔洗行兩次

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo