懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31467


11581#
發表於 08-4-3 22:24 |只看該作者
攰就早d休息啦... 我會一直晌度看住個檔攤.....

原文章由 Snoopywy 於 08-4-3 22:17 發表
lovefreecarmen :


好喇,答埋你先...
幾間大型bb會既呀姊企響度架,一次過殺晒,哈哈
口水肩有二條,奶粉幾包...
跟著如果佢地又寄去屋企,咁咪又double law,

好喇,我去休息下喇

88
...


大宅

積分: 3097


11582#
發表於 08-4-3 22:26 |只看該作者
原文章由 lovefreecarman 於 08-4-3 21:53 發表
其實呢個係我地初步約既日子,地點應該會係元朗,
時間都未定架~~
好呀,到時叫我啦....不過夜晚會比較好d...


珍珠宮

積分: 31467


11583#
發表於 08-4-3 22:28 |只看該作者
我係懶媽媽嘛... 淨係去私家冇排政府呀... 晌中環.

原文章由 lovefreecarman 於 08-4-3 22:15 發表
我估我同你差唔多~E~我下星期三都要去做結構,
你係邊度覆診呀~??天水圍?


大宅

積分: 3097


11584#
發表於 08-4-3 22:28 |只看該作者
原文章由 lovefreecarman 於 08-4-3 22:15 發表
我估我同你差唔多~E~我下星期三都要去做結構,
你係邊度覆診呀~??天水圍?

不過你地本身唔重呀麻...我本身都127磅囉,宜家重左10磅囉...唉..重之唔重過百6磅都得架啦=.=""


男爵府

積分: 6876


11585#
發表於 08-4-3 22:31 |只看該作者

回覆 #1 gumgum 的文章

唔使喊WOR~~
仲有我係度陪你睇住呢個檔攤呢~
係呀~~我冇去政府呀, 不過政府果D檢查
好求其架咋, 冇咩所謂啦~


珍珠宮

積分: 31467


11586#
發表於 08-4-3 22:37 |只看該作者
我都唔敢想像會重幾多... 好彩我都鍾意做運動 (不過就節唔到食!). 我驚生完成日掛住BB冇乜時間做運動減肥呀!

原文章由 cindychs 於 08-4-3 22:28 發表

不過你地本身唔重呀麻...我本身都127磅囉,宜家重左10磅囉...唉..重之唔重過百6磅都得架啦=.=""


珍珠宮

積分: 31467


11587#
發表於 08-4-3 22:41 |只看該作者
我都係諗住政府求其所以當初連約都冇去約. 不過而家有少少後悔. 就算求其, 去聽吓BB心跳都好吖... 又唔使錢...

原文章由 lovefreecarman 於 08-4-3 22:31 發表
唔使喊WOR~~
仲有我係度陪你睇住呢個檔攤呢~
係呀~~我冇去政府呀, 不過政府果D檢查
好求其架咋, 冇咩所謂啦~


男爵府

積分: 6876


11588#
發表於 08-4-3 22:42 |只看該作者

回覆 #2 cindychs 的文章

我同你一樣wor~我本身有肉地架~
有易水腫wor~而家有埋亞b仲肥晒~
成個人圓碌碌, 我都唔想over 150-160 lbs呀~唔係有排減丫~


男爵府

積分: 6876


11589#
發表於 08-4-3 22:43 |只看該作者

回覆 #2 gumgum 的文章

你而家拎醫生信去排都得架~
因為後期會check得密d架~
同埋又可以去聽講座~


男爵府

積分: 5578


11590#
發表於 08-4-3 22:46 |只看該作者
我又返嚟啦~~好開心呀.....大孖出左院啦


珍珠宮

積分: 31467


11591#
發表於 08-4-3 22:51 |只看該作者
都好喎... 知唔知使唔使跟屋企地址0架? 因為我都唔會排政府醫院, 所以想揀近office0既.

原文章由 lovefreecarman 於 08-4-3 22:43 發表
你而家拎醫生信去排都得架~
因為後期會check得密d架~
同埋又可以去聽講座~


男爵府

積分: 6876


11592#
發表於 08-4-3 22:52 |只看該作者
咪好囉~~冇事~~你今晚有胃口食野啦~

原文章由 applesimon 於 08-4-3 22:46 發表
我又返嚟啦~~好開心呀.....大孖出左院啦


珍珠宮

積分: 31467


11593#
發表於 08-4-3 22:53 |只看該作者
冇事就好喇!!!!

原文章由 applesimon 於 08-4-3 22:46 發表
我又返嚟啦~~好開心呀.....大孖出左院啦


男爵府

積分: 5578


11594#
發表於 08-4-3 22:56 |只看該作者
原文章由 lovefreecarman 於 08-4-3 22:52 發表
咪好囉~~冇事~~你今晚有胃口食野啦~



係呀
頭先即刻叫我老公買M記...仲係士多啤梨奶昔


男爵府

積分: 6876


11595#
發表於 08-4-3 23:00 |只看該作者

回覆 #4 gumgum 的文章

要提供地址架~不過你可以借你同事家人果d地址囉


男爵府

積分: 6876


11596#
發表於 08-4-3 23:02 |只看該作者

回覆 #2 applesimon 的文章

正wor~又奶昔~~好耐冇飲喇~


男爵府

積分: 5578


11597#
發表於 08-4-3 23:04 |只看該作者
原文章由 lovefreecarman 於 08-4-3 23:02 發表
正wor~又奶昔~~好耐冇飲喇~



正呀!!!!


珍珠宮

積分: 31467


11598#
發表於 08-4-3 23:05 |只看該作者
係呀... 等我試吓攞公司咭片去得唔得先.
Thank you!!

原文章由 lovefreecarman 於 08-4-3 23:00 發表
要提供地址架~不過你可以借你同事家人果d地址囉


珍珠宮

積分: 31467


11599#
發表於 08-4-3 23:06 |只看該作者
我今個禮拜返工竟然冇食過M記!!! 好叻呀!!! haha... (自己讚自己!)

原文章由 applesimon 於 08-4-3 22:56 發表


係呀
頭先即刻叫我老公買M記...仲係士多啤梨奶昔


男爵府

積分: 5578


11600#
發表於 08-4-3 23:09 |只看該作者
原文章由 gumgum 於 08-4-3 23:06 發表
我今個禮拜返工竟然冇食過M記!!! 好叻呀!!! haha... (自己讚自己!)



點解多左個傻媽咪嘅....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo