在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1161#
發表於 05-12-6 14:11 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

我有個idea, 唔知你地點睇呢. x'mas party果日, d小朋友入埸時, 每人有1小pack野, 入面可能有d汽球呀, 聖誕帽呀之類既野, 好唔好呢, or 你地有其他提議呢.
頭先我見到有一檔賣呢類野, 入面有1頂帽, 1個眼鏡咁既面具, 2個bb(會響果d)15蚊一pack. 唔知第二樹仲有冇呀


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1162#
發表於 05-12-6 14:12 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

regina, 咁a妹同tat仔都差唔多呀.

ching, 放鬆d啦, 佢又唔係乜都唔食呀, 你睇雲雲都放鬆左啦


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1163#
發表於 05-12-6 14:13 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ChingChing730 寫道:
tat,哈,我冇咁講呀!我驚嚇親佢,佢話唔出黎呀!


有冇咁誇呀


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1164#
發表於 05-12-6 14:13 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

tat,都好wor,等聽日我睇下我附近個街市有冇同會唔會平d先!


子爵府

積分: 11468


1165#
發表於 05-12-6 14:13 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

我都仲未去買禮物添!

好啦!

我閉吓關先啦!


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1166#
發表於 05-12-6 14:14 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

包B 寫道:
係喎!

都5記得 SHAN 妹去佐咩添!

真係老人痴呆又升一級啦!

:-(


唔係既, 佢d唔重要既, 你咪唔記law, 你記得包包咪得law


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1167#
發表於 05-12-6 14:15 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ching, 好呀, 頭先我都覺有dd貴, 諗緊mk會唔會有, 唔知叉燒媽有冇時間睇下呢


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1168#
發表於 05-12-6 14:15 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

包b, 我都未買架


水晶宮

積分: 59007

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1169#
發表於 05-12-6 14:17 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

我都要


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


1170#
發表於 05-12-6 14:28 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

tattat 寫道:
ching, 好呀, 頭先我都覺有dd貴, 諗緊mk會唔會有, 唔知叉燒媽有冇時間睇下呢


back la, ask me to 睇 what?


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


1171#
發表於 05-12-6 14:34 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ChingChing730 寫道:
哈,叉媽,我睇左叉燒仔幅相啦,佢好有豔福wor,比兩個女仔攬住! 係咪就係做花仔時影架?


yes ar, and i found his face & 衫領 had 2 小紅唇印 ... 係細o個個妹妹偷偷地kiss佢 :mrgreen:

我今日lunch 去左bank, then 幫老老太太pay 電話費, then 去中遠幫moved的同事受信, then 買food番公司食 ... now 食緊 ... shan & 包b 都無邀請我 ...


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1172#
發表於 05-12-6 14:41 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

tattat 寫道:
我有個idea, 唔知你地點睇呢. x'mas party果日, d小朋友入埸時, 每人有1小pack野, 入面可能有d汽球呀, 聖誕帽呀之類既野, 好唔好呢, or 你地有其他提議呢.
頭先我見到有一檔賣呢類野, 入面有1頂帽, 1個眼鏡咁既面具, 2個bb(會響果d)15蚊一pack. 唔知第二樹仲有冇呀

叉媽,睇呢d呀!


子爵府

積分: 11468


1173#
發表於 05-12-6 14:43 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

叉燒媽咪 寫道:
[quote]
ChingChing730 寫道:
哈,叉媽,我睇左叉燒仔幅相啦,佢好有豔福wor,比兩個女仔攬住! 係咪就係做花仔時影架?


yes ar, and i found his face & 衫領 had 2 小紅唇印 ... 係細o個個妹妹偷偷地kiss佢 :mrgreen:

我今日lunch 去左bank, then 幫老老太太pay 電話費, then 去中遠幫moved的同事受信, then 買food番公司食 ... now 食緊 ... shan & 包b 都無邀請我 ... [/quote]




我今日都無同 shan 妹一齊, 我帶飯食咋!



义媽, 我有d野唔識, 可唔可以幫我解決一下, 我send pm 比你吖!


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1174#
發表於 05-12-6 14:43 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

叉媽!邊駛邀請oY,你只要post出黎,包b,今日lunch together 咯,咁就得架喇!如果佢冇約人,一定會出黎ze!


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


1175#
發表於 05-12-6 14:44 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ChingChing730 寫道:
[quote]
tattat 寫道:
我有個idea, 唔知你地點睇呢. x'mas party果日, d小朋友入埸時, 每人有1小pack野, 入面可能有d汽球呀, 聖誕帽呀之類既野, 好唔好呢, or 你地有其他提議呢.
頭先我見到有一檔賣呢類野, 入面有1頂帽, 1個眼鏡咁既面具, 2個bb(會響果d)15蚊一pack. 唔知第二樹仲有冇呀

叉媽,睇呢d呀![/quote]

好! 我this sat. 前去睇


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


1176#
發表於 05-12-6 14:46 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

包B 寫道:
义媽, 我有d野唔識, 可唔可以幫我解決一下, 我send pm 比你吖!


好呀, 快d PM 我啦


珍珠宮

積分: 34435

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1177#
發表於 05-12-6 14:47 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

叉媽,thanks你呀!


侯爵府

積分: 21093

好媽媽勳章


1178#
發表於 05-12-6 14:51 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

頭先唔記得講: ching, 我入左$比你啦


子爵府

積分: 11468


1179#
發表於 05-12-6 14:53 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

ChingChing730 寫道:
叉媽!邊駛邀請oY,你只要post出黎,包b,今日lunch together 咯,咁就得架喇!如果佢冇約人,一定會出黎ze!



係呀! 我孤兒仔 o黎 架!


伯爵府

積分: 16163


1180#
發表於 05-12-6 14:53 |只看該作者

Re: 姊姊妹妹, 快d過黎啦(Part 11)

叉燒
你邊日籮柚"行"呢,就post出嚟問"有冇人出嚟食飯呀",我地自然浦頭架la

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo