立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
琥珀宮
積分: 157661
水晶宮
積分: 74100
keroppipooh 發表於 13-12-24 11:36 好啦, 咁個蛋糕就幾個 ee 夾啦, 我代孖b 多謝 ee 先
積分: 56663
SZEYUEN 發表於 13-12-24 11:41 嘩))) 高級屋村來
積分: 165356
lokwai 發表於 13-12-24 11:39 恨到 我咁大個女都未試過自己一間房....除非亞wood開通頂唔番就有
SZEYUEN 發表於 13-12-24 11:38 5洗話佢去到走時一定忍5到口講 anson 好大鄉里上次去fd home
SZEYUEN 發表於 13-12-24 11:40 多謝你放生我地班衰嘢
fw5775 發表於 13-12-24 11:42 因為佢好想有人同佢玩......我會加句, 如果你唔like, 下次唔叫啦 其實下次都係一樣會叫....
lokwai 發表於 13-12-24 11:44 我住果陣仲係舊村黎架,我地搬左之後先遷拆,而家就真係好靚既高級村囉 ...
keroppipooh 發表於 13-12-24 11:42 今日姐仔話出去食餐好ge, 黎張單返黎claim 數
SZEYUEN 發表於 13-12-24 11:44 咪係囉 so 我成日都同亞sir講你亞妹就身在福中不知福
fw5775 發表於 13-12-24 11:45 都係真心說話黎
SZEYUEN 發表於 13-12-24 11:45 5係架住hk / kln區屋村d租貴過nt架
lokwai 發表於 13-12-24 11:48 我成日覺得你姑仔成個港女,盛女,中女果d feel,仲以為自己好cute果隻佢屋企人都有d責任,太縱容:ppp ...
SZEYUEN 發表於 13-12-24 11:49 佢有次英作題目係"my home" 佢真係攪笑作住係kln tong
lokwai 發表於 13-12-24 11:54 個題目係叫my dream唔係my home呀 其實佢諗到咁多野都幾叻啦
SZEYUEN 發表於 13-12-24 11:57 諗咩鬼>>>>只係佢真係去過e間屋 佢好like so copy 寫番出來
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy