自由講場

跳至

首頁

尾頁
   18


男爵府

積分: 6389

醒目開學勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


101#
發表於 14-7-26 01:51 |只看該作者

回覆:分享搭飛機的滴汗經歷

精彩唔想遇到你哋嘅經歷

點評

icycutekatie   me too, not again  發表於 14-7-26 01:53


男爵府

積分: 5706

環保接龍勳章


102#
發表於 14-7-26 10:55 |只看該作者

回覆:icycutekatie 的帖子

因為坐cx, Ana 係每款餐都預多, 我從來唔需要reserve, 但ua 好慳(機票的確平d.....) 。其實我唔介意無得reserve, 但大細超我就唔gur.




大宅

積分: 2908


103#
發表於 14-7-26 11:13 |只看該作者

引用:羅馬-香港有个韓國男人以閃電速度跑向空姐

原帖由 chulalala 於 14-07-25 發表
羅馬-香港

有个韓國男人以閃電速度跑向空姐,拿了空姐餐車上的白酒,然後又用閃電的速度跑去後面爆樽! Tar ...
吸个勁


男爵府

積分: 9088


104#
發表於 14-7-26 11:24 |只看該作者

回覆:分享搭飛機的滴汗經歷

我上次經星加坡去馬爾代夫,臨boarding已經諗住死梗,同機好多大陸人又好多大陸團,排隊過X-ray, 啲人已經沖玻璃門打尖。心諗成程機肯定好受罪。星航真係不得不讚,放曬中國護照去機尾那一截,同其他國藉既隔開,中間那截全是其他護照加日本人,那程機,全程十分安靜,大家也好有禮貌,非常舒服!





珍珠宮

積分: 36665


105#
發表於 14-7-26 11:41 |只看該作者
Pura_milk 發表於 14-7-26 11:24
我上次經星加坡去馬爾代夫,臨boarding已經諗住死梗,同機好多大陸人又好多大陸團,排隊過X-ray, 啲人已經 ...
講起上機,我試過過關嘟身份證時,隔離架機塞咗5個人係入面,個閘唔郁得。因為得一個人有HK身份證,其他人又唔想等排隊,所以其餘4個帶口音朋友跟埋入去個scanner位到。嚇到D機場職員死。 真係咁大個女第一次見咁壯觀嘅場面


男爵府

積分: 9088


106#
發表於 14-7-26 12:17 |只看該作者

引用:Quote:Pura_milk 發表於 14-7-26 11:24 我

原帖由 icycutekatie 於 14-07-26 發表
講起上機,我試過過關嘟身份證時,隔離架機塞咗5個人係入面,個閘唔郁得。因為得一個人有HK身份證,其他人 ...
Nothing is impossible for those people.


珍珠宮

積分: 36665


107#
發表於 14-7-26 12:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 icycutekatie 於 14-07-26 發

原帖由 Pura_milk 於 14-07-26 發表
Nothing is impossible for those people.
I guess so! 完全覺得自己見識少


子爵府

積分: 13420


108#
發表於 14-7-26 13:04 |只看該作者

回覆:分享搭飛機的滴汗經歷

最滴汗一次,最驚險的一次……。

朋友貪平,選咗坐一架平機,唔記得係金邊D機?定堜浦寨D機 ?自果次之後,我以後寧願貴都要坐大機,如果唔係慳埋D錢買驚風散都唔夠……。

起飛大概10分鐘,正常飛行其間一定會有引擎聲。但突然飛飛吓成架機靜哂,引擎聲冇哂,好明顯引擎係突然熄哂冇着到,冷氣/熄都一吓間全部冇着。响冇引擎果一刻,我feel到架機由高空滑翔落去,我以為會墮機,我即刻捉住我FD叫,乜嘢事呀???

過咗十幾秒左右,引擎/冷氣/其他全部又着返。雖然短短十幾秒,但感覺好耐,我以為自己就咁玩完,死緊了……。

再隔一陣,開始派餐。心情終於輕鬆返D。但無耐,安全帶燈着咗,話會有氣流,之後架機就開始左搖又擺,响呢一刻,飛機上突然拍拍拍聲,原來D櫃桶搖到打開哂,跌哂出黎。好彩係櫃桶……而唔係氧氣罩……。

落機,我鬧爆我FD,回程我自己再買過機票回港……。


翡翠宮

積分: 79910

醒目開學勳章 BK Milk勳章


109#
發表於 14-7-26 13:25 |只看該作者

引用:Quote:icycutekatie 發表於 14-7-25 11:53

原帖由 bloody2mary 於 14-07-25 發表
訓教我都會用SEAT BELT 咁樣就唔怕啦
x2


水晶宮

積分: 57108


110#
發表於 14-7-26 13:44 |只看該作者
icycutekatie 發表於 14-7-26 11:41
講起上機,我試過過關嘟身份證時,隔離架機塞咗5個人係入面,個閘唔郁得。因為得一個人有HK身份證,其他人 ...
傻的嗎???


水晶宮

積分: 57108


111#
發表於 14-7-26 13:46 |只看該作者
siuba 發表於 14-7-26 13:04
最滴汗一次,最驚險的一次……。

朋友貪平,選咗坐一架平機,唔記得係金邊D機?定堜浦寨D機 ?自果次之後 ...
好恐怖呀!!!


珍珠宮

積分: 36665


112#
發表於 14-7-26 22:10 |只看該作者

引用:Quote:icycutekatie 發表於 14-7-26 11:41

原帖由 diong 於 14-07-26 發表
傻的嗎???
哈, more than 傻(maybe太聰明) ! 咁都俾佢哋諗得到可以咁做!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo