婆媳關係

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 20347


101#
發表於 15-6-13 23:32 |只看該作者

回覆:lala_ly 的帖子

Hit post留毛
樓主老公係咪食軟飯?如果係,呢3000真係唔應該比


大宅

積分: 1907


102#
發表於 15-6-15 09:55 |只看該作者
回覆 lala_ly 的帖子

HAHA,我個意思咪就係3k比你奶奶囉, 自己呀媽係講緊你c6個呀媽, sorry, 表達得唔好, 其實就算奶奶係幾有錢, 象徵式都可以比少少老人家買下野食, 或者同c6傾下可唔可以比少d囉


伯爵府

積分: 16757


103#
發表於 15-6-15 10:10 |只看該作者
你c6應該比


禁止訪問

積分: 657


104#
發表於 15-6-15 10:24 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾99家用?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4128


105#
發表於 15-6-15 12:50 |只看該作者
Him.mama 發表於 15-6-15 09:55
回覆 lala_ly 的帖子

HAHA,我個意思咪就係3k比你奶奶囉, 自己呀媽係講緊你c6個呀媽, sorry, 表達得唔好, ...
純呻,始終都會俾~~~其實有講過可唔可以少d,不過C6唔同意~~hahhaha~~~~


大宅

積分: 4128


106#
發表於 15-6-15 12:58 |只看該作者
timtim2003 發表於 15-6-13 20:54
唔通有自己一個家庭
我比左家用父母之後
但已經無錢養自己小朋友,又無錢交租開飯

agree~
其實我都係純呻,點都會俾~~

不過之前同佢有d牙齒印,我哋宜家經濟壓力都大,所以會覺得點解佢唔體諒我哋~
雖話係C6俾返自己阿媽,但係C6無錢咪又係問我攞錢~點分邊個俾邊個啊!

純呻純呻



伯爵府

積分: 15838

育兒性格勳章 畀面勳章


107#
發表於 15-6-15 16:11 |只看該作者
比得3000已經甘呻。。。


男爵府

積分: 9660


108#
發表於 15-6-15 17:05 |只看該作者
回覆 lala_ly 的帖子

咁大經濟壓力都仲買過萬一個手袋, 但唔想俾三仟99, 你預咗俾人插啦


子爵府

積分: 14768


109#
發表於 15-6-16 22:13 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾99家用?

經濟壓力大都買過萬一個手袋,講緊係1個月租金。

講真,你媽幫你湊仔你都只係俾4000,我真心覺得少。不過唔知你家庭收入。咁你可以話,湊仔俾4000,唔湊孫的99俾少啲,都可以同c6傾下。

所謂家用,你99有錢,未必一至在你嗰3000,但如果你哋俾,其實都係回饋99對c6養育之恩的心意,佢有錢係佢嘅事。

你想第時個仔同新抱點對你,你而家就點對99啦。


男爵府

積分: 8836


110#
發表於 15-6-16 23:05 |只看該作者

回覆:搬出黎住,你哋仲會唔會俾99家用?

我唔會比,老公比啊

點評

dadachan143    發表於 15-6-17 12:11


大宅

積分: 2674


111#
發表於 15-6-17 08:36 |只看該作者
我地冇得唔俾,99強迫,俾少d都話c6係衰人


公爵府

積分: 26389


112#
發表於 15-6-17 11:51 |只看該作者

回覆:Jnam 的帖子

同意


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo