在職全職

跳至

首頁
45678...12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


101#
發表於 09-4-2 01:16 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 01:14 發表

而家直頭話一次申請簽証,可以多次入境tim呀,可以一星期黎7日番上去1,2日又再落黎,咁同係hk住有咩分別?太恐怖喇


咪囉 !!! 我真係極度反對囉 ..........


大宅

積分: 1010


102#
發表於 09-4-2 01:17 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-2 01:12 發表


我係0係英國住~為左d仔女好~HK食好,玩好,Shopping好
不過住,空氣同為左下―代我覺得哩邊好d


哦....即係你得閒先返黎hk玩

咁又係呀
hk d空氣真係勁差
搞到d鼻敏感都嚴重哂

我表姐本來諗住帶d仔女返黎hk讀書識下中文
但係返到黎個大又病
個細又肚痾
之後被迫返返去澳洲


大宅

積分: 1010


103#
發表於 09-4-2 01:19 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 01:14 發表

而家直頭話一次申請簽証,可以多次入境tim呀,可以一星期黎7日番上去1,2日又再落黎,咁同係hk住有咩分別?太恐怖喇


oh my god!!
真係好擔心d小朋友


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


104#
發表於 09-4-2 01:19 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-2 01:16 發表


又唔咪個個都衰~
果時我大住肚住HK去廸士尼玩,走時係坐迪士尼火車果度,d大陸人見到大住肚都衝去坐,唔讓比我~


雖然1定有o的大6人係好 ..
但我諗衰既多過好既先 ,
當佢地無讀過書喇 ..
都應該有o的基本禮貌 常識之類掛 ...
錯都唔緊要 ... 有o的仲要大聲夾惡 ,...
真係想打巴佢


大宅

積分: 3538


105#
發表於 09-4-2 01:20 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 01:14 發表

而家直頭話一次申請簽証,可以多次入境tim呀,可以一星期黎7日番上去1,2日又再落黎,咁同係hk住有咩分別?太恐怖喇


係呀,我都有睇Tvb~我知道~所以97後我都想走~果時無錢走
我見HK周園都普通話~大陸人又可係HK生仔,生完後又可攞HK居留~HK就嚟變成大陸~因遲早大陸人多過HK人


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


106#
發表於 09-4-2 01:25 |只看該作者
教仔仲好特別tim,我識有個媽媽,
大陸人黎,40歲先生個仔,鍚到濃,
但又唔識教wo,我見過佢拎住支鐵支追打佢個仔,
有次佢同我講佢個仔好百厭,親我煮緊飯,趴左上上隔床留個燈擔落黎,我聽完係成個呆左囉,佢仔果陣得兩歲幾咋
平時就見佢個仔係樓下空地(我住村屋)唔著鞋周圍跑,周圍趴,趴上d石博到佢媽都係坐埋一邊傾電話唔理佢,
空地隔離就係馬路,好多時都係d途人幫手捉住佢個仔先無比車車到,因為佢個成好鐘意沖出馬路,但佢媽又唔理
呢個媽媽真係好好好恐怖


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


107#
發表於 09-4-2 01:26 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-2 01:20 發表


係呀,我都有睇Tvb~我知道~所以97後我都想走~果時無錢走
我見HK周園都普通話~大陸人又可係HK生仔,生完後又可攞HK居留~HK就嚟變成大陸~因遲早大陸人多過HK人 ...

我都想走呀,但無可能走到啦


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


108#
發表於 09-4-2 01:28 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 01:25 發表
教仔仲好特別tim,我識有個媽媽,
大陸人黎,40歲先生個仔,鍚到濃,
但又唔識教wo,我見過佢拎住支鐵支追打佢個仔,
有次佢同我講佢個仔好百厭,親我煮緊飯,趴左上上隔床留個燈擔落黎,我聽完係成個呆左囉,佢仔果陣得兩歲幾 ...


大6人教仔方式就係天生天養 ,, :;pppp:


大宅

積分: 3538


109#
發表於 09-4-2 01:28 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-2 01:17 發表


哦....即係你得閒先返黎hk玩

咁又係呀
hk d空氣真係勁差
搞到d鼻敏感都嚴重哂

我表姐本來諗住帶d仔女返黎hk讀書識下中文
但係返到黎個大又病
個細又肚痾
之後被迫返返去澳洲 ...


我年年返HK架!
係呀我個仔返嚟2次都病~我第―次同bb返6Weeks,第二次就2個Weeks多幾日咋,仲要冬天返
我以前係HK有嚴重鼻敏感,而家無喇


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


110#
發表於 09-4-2 01:31 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-2 01:28 發表


我年年返HK架!
係呀我個仔返嚟2次都病~我第―次同bb返6Weeks,第二次就2個Weeks多幾日咋,仲要冬天返
我以前係HK有嚴重鼻敏感,而家無喇

香港空氣真係好差,我屋企對出仲要有個地盤,多塵到暈,呢排我仲又鼻敏感又眼痕,好辛苦~~


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


111#
發表於 09-4-2 01:31 |只看該作者
我訓喇~聽日再上黎搵你地傾丫


大宅

積分: 3538


112#
發表於 09-4-2 01:37 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 01:25 發表
教仔仲好特別tim,我識有個媽媽,
大陸人黎,40歲先生個仔,鍚到濃,
但又唔識教wo,我見過佢拎住支鐵支追打佢個仔,
有次佢同我講佢個仔好百厭,親我煮緊飯,趴左上上隔床留個燈擔落黎,我聽完係成個呆左囉,佢仔果陣得兩歲幾 ...



教仔應該只係問個人


大宅

積分: 3538


113#
發表於 09-4-2 01:39 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 01:31 發表

香港空氣真係好差,我屋企對出仲要有個地盤,多塵到暈,呢排我仲又鼻敏感又眼痕,好辛苦~~



香港地小人多~
好啦添日傾~早抖


大宅

積分: 3538


114#
發表於 09-4-2 01:40 |只看該作者
原帖由 小露比* 於 09-4-2 01:28 發表


大6人教仔方式就係天生天養 ,, :;pppp:


^^
無錯


大宅

積分: 3538


115#
發表於 09-4-2 01:52 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 01:26 發表

我都想走呀,但無可能走到啦


Save多d錢,比你下―代~將來可出國讀書


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


116#
發表於 09-4-2 09:44 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-2 00:29 發表


30個鐘 咁你仔仔而家幾大?你再生嘛?


我仔仔6歲啦..唔會再生..由頭到尾都諗住只係生一個..
而且果次重咁痛添..就更唔會改變主意啦


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


117#
發表於 09-4-2 09:45 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 00:45 發表

我係廣華生啊,之前聽人講話廣華好......都唔好既~早知book第2間好過~~


我都係廣華生..又係聽d人講話廣華好好...先去咋
但係我又覺得真係唔錯喎..d護士好好人丫..連d清潔阿姨都好nice


男爵府

積分: 6636


118#
發表於 09-4-2 10:08 |只看該作者
我打算過幾年再生架


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


119#
發表於 09-4-2 11:47 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-2 01:52 發表


Save多d錢,比你下―代~將來可出國讀書
我幫佢買左份儲蓄保險嫁,諗住慢慢儲,儲到佢要用時拎出黎用,不過而家咁既時勢,唔知穩唔穩陣


大宅

積分: 3538


120#
發表於 09-4-2 14:20 |只看該作者
原帖由 月希 於 09-4-2 09:44 發表


我仔仔6歲啦..唔會再生..由頭到尾都諗住只係生一個..
而且果次重咁痛添..就更唔會改變主意啦



我都相信你唔再生,因你仔都咁大~

首頁
45678...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo