立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 39132
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 01:14 發表 而家直頭話一次申請簽証,可以多次入境tim呀,可以一星期黎7日番上去1,2日又再落黎,咁同係hk住有咩分別?太恐怖喇
大宅
積分: 1010
原帖由 angie127 於 09-4-2 01:12 發表 我係0係英國住~為左d仔女好~HK食好,玩好,Shopping好 不過住,空氣同為左下―代我覺得哩邊好d
原帖由 angie127 於 09-4-2 01:16 發表 又唔咪個個都衰~ 果時我大住肚住HK去廸士尼玩,走時係坐迪士尼火車果度,d大陸人見到大住肚都衝去坐,唔讓比我~
積分: 3538
積分: 42413
原帖由 angie127 於 09-4-2 01:20 發表 係呀,我都有睇Tvb~我知道~所以97後我都想走~果時無錢走 我見HK周園都普通話~大陸人又可係HK生仔,生完後又可攞HK居留~HK就嚟變成大陸~因遲早大陸人多過HK人 ...
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 01:25 發表 教仔仲好特別tim,我識有個媽媽, 大陸人黎,40歲先生個仔,鍚到濃, 但又唔識教wo,我見過佢拎住支鐵支追打佢個仔, 有次佢同我講佢個仔好百厭,親我煮緊飯,趴左上上隔床留個燈擔落黎,我聽完係成個呆左囉,佢仔果陣得兩歲幾 ...
原帖由 man880912 於 09-4-2 01:17 發表 哦....即係你得閒先返黎hk玩 咁又係呀 hk d空氣真係勁差 搞到d鼻敏感都嚴重哂 我表姐本來諗住帶d仔女返黎hk讀書識下中文 但係返到黎個大又病 個細又肚痾 之後被迫返返去澳洲 ...
原帖由 angie127 於 09-4-2 01:28 發表 我年年返HK架! 係呀我個仔返嚟2次都病~我第―次同bb返6Weeks,第二次就2個Weeks多幾日咋,仲要冬天返 我以前係HK有嚴重鼻敏感,而家無喇
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 01:31 發表 香港空氣真係好差,我屋企對出仲要有個地盤,多塵到暈,呢排我仲又鼻敏感又眼痕,好辛苦~~
原帖由 小露比* 於 09-4-2 01:28 發表 大6人教仔方式就係天生天養 ,, :;pppp:
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 01:26 發表 我都想走呀,但無可能走到啦
珊瑚宮
積分: 119925
原帖由 angie127 於 09-4-2 00:29 發表 30個鐘 咁你仔仔而家幾大?你再生嘛?
原帖由 susi1024169 於 09-4-2 00:45 發表 我係廣華生啊,之前聽人講話廣華好......都唔好既~早知book第2間好過~~
男爵府
積分: 6636
原帖由 angie127 於 09-4-2 01:52 發表 Save多d錢,比你下―代~將來可出國讀書
原帖由 月希 於 09-4-2 09:44 發表 我仔仔6歲啦..唔會再生..由頭到尾都諗住只係生一個.. 而且果次重咁痛添..就更唔會改變主意啦
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy